
הגענו לקנות 2 מכשירים קיבלנו שירות מנתן והוא נתן לנו שירות מצויין ממליצים מאוד לקנות שם

הגענו לקנות 2 מכשירים קיבלנו שירות מנתן והוא נתן לנו שירות מצויין ממליצים מאוד לקנות שם

אני לקוחה קבועה של GOMOBILE, את כל הטלפונים בשנים האחרונות רכשתי רק מהם והם תמיד ההמלצה הראשונה שלי, חייבת לציין שהשרות שלהם מעולה, יש להם צוות שנבחר בקפידה ומעולם לא היו לי בעיות איתם! ממליצה בחום!! רוצה בנימה זאת לפרגן לפז, שנתן שירות מעל ומעבר, פשוט נסיך אמיתי!! תודה רבה לך יקירי על האדיבות והזריזות! כן ירבו כמוך ☺♥

פז ענבר נתן לי שירות מעולה. ממליצה על הקנייה בחנות דרך הווצאפ. קל ומהיר. מומלץ.

דניאל נתן שירות מעולה. אדיב מקצועי, עם הרבה סבלנות. אני מאוד מרוצה מהטיפול שהעניק לי

הזמנתי שעון, נעזרתי בנציג בווטסאפ בשם פז שעזר לי מאוד וגם נתן לי הנחה. מחירים מצויינים.

קודם כל שירות מעולה ! כיצרתי קשר חזרו אלי מהר בצורה נוחה בווצאפ ועזרו לי עד שהייתי מרוצה ! כל הכבוד כולם צריכים לתת כך שירות !

קניתי גלקסי 22 אולטרה. במחיר טוב. חווית הקניה בגומובייל אילת הייתה טובה מאד קיבלתי שירות מהיר, מקצועי ומחויך עם המון סבלנות ע"י נתן מסניף אילת והמחיר היה

תמיד יש שרות מעולה. דן עזר לנו מעל ומעבר. כולם נחמדים מאד. מומלץ

קבלת הסבר ושירות אדיב וזריז מדניאל סניף רעננה לגבי רכישת מכשיר סמסונג גלקסי s21 fe

פצצה המדבקה שומרת על המסך כשהמדבקה ניזוקה לי בגלל חול של ים ותנים קשים הם אכן החליפו לי את המדבקה פעם שניה שאני רוכש את אותו המגן מסך

דמיאל קיבל את הנייד להדבקת מגן מסך, השירות מהיר, אדיב ומקצועי. ממליץ בחום על הסניף ברעננה.

אני רוצה לומר לך שהשירות ,הסבלנות והאיכפתיות היו הרבה הרבה מעל המצופה. אתה יודע לתת שירות במקצוענות וברמה שירדת עד לפרטים הקטנים והמדויקים. שאפו גדול לך בזכות השירות שלך נחזור ונמשיך לקנות ציודים רבים ברשת. שבת שלום אלוף. ולדעתי הרשת באמת זכתה בעובד מעולה.

רכשתי טלפון דרך נציג בשם פז, סופר אדיב וקשוב, היה איתי על הקו מההתחלה ועד הסוף ודאג שההזמנה שלי עבורת כמו שצריך. שירות מעולה ומחיר טוב מהמתחרים. תודה

חשוב לי לציין לשבח את המוכר הוא נתן לי את כול המידע הנדרש היה סבלני ומקצועי מאוד תודה רבה רבה.

הגעתי לגו מובייל סניף סינמה והבחור אליאור נתן לי שירות מעל המצופה ועזר לילד שלי שהוא גם עם צרכים מיוחדים בסבלנות רבה לבחור כיסוי לפלאפון שקניתי לו. ממליצה בחום על החנות אחזור לקניות נוספות בעתיד ללא ספק

רכשתי אייפון פרו מקס מגו מובייל אתמול ואני יכול לאמר שלהם היה את המחיר הכי טוב שהוא גם יבואן רשמי , חוץ מהמחיר החרה שם עשו לי כמה שיותר הנחות רק שאני יצא מרוצה. חברה טובים , מקצועיים , אמינים , ישרים וזולים! תודנ לכם

קניתי פיקסל 7, לאחר כחודש הקליטה נהייתה בעייתית. לפעמים המכשיר היה קולט ולפעמים לא. הגעתי לחנות, לקח קצת זמן שהבינו את הבעיה ואיתרו אותה, אולם לאחר מכן החליפו לי למכשיר חדש. השירות של בוריס מסניף ר״ג היה מעולה!

שירות מעולה עם הרבה סבלנות. בדיקה על כל שאלה ששאלתי קיבלתי מענה מקצועי ואדיב ומפורט

הזמנתי אוזניות BOSE מאוחר ביום שני בלילה (9:00). הם הגיעו ביום רבעי בלי בעיות. מאוד מרוצה.

אור המוכר ענה על כל שאלה שהייתה לי בשיא המקצועיות, והיה מאוד שירותי ומאוד אדיב.

היום הגעתי לסניף גו מובייל אילת כדי לרכוש פלאפון. חשוב לי לציין את הצוות המקסים שמהרגע שהגעתי לשם ענה לשאלות בסבלנות, התאים את הפלאפון לצרכים שלי. צוות מיומן שרגיל לעבוד תחת עומס לקוחות, נותן את המיטב לכל לקוח והכל עם חיוך סובלנות. חשוב לי לציין את שחף שהציגה לי אופציות, נתנה לי זמן לחשוב, להתייעץ ולהגיע להחלטה הטובה ביותר עבורי. בנוסף עזר לי דן, שהוא נכס אמיתי של הסניף. מקצוען, אדיב, עם ידע רב ויכולת אבחנה בפרטים הקטנים. מודה לכם מאוד!

קניתי סמסונג s22 ultra נתן המוכר היה מאוד אדיב, סבלני ומסביר. מאוד מרוצה מהמוצר והיחס. חזרתי לחנות כי חשבתי שערכת השבבים היא של הקסינוס כפי שהופיע באתר. שמחתי לראות לאחר ההסברים כי הערכה היא של קוולקום כפי שרציתי.

רשת מדהימה, לקוחה שלהם כבר הרבה שנים ומאוד מרוצה. מבחינת המחיר וההצעה הכללית (ביטוחים שברים וכיסויים) הם תמיד יוצאים הכי משתלמים. השירות תמיד תמיד ברמה הכי גבוהה ביחס לכל חנות אלקטרוניקה/טלפוניה. ממליצה מאוד

צוות מקצועי מאוד. ענה על כל שאלה ששאלתי בסובלנות. רמת שירות גבוהה עם חיוך והרבה סובלנות. תודה

אשמח לשתף בחווית הקניה שלי הגעתי לגו מובייל כשהיה הרבה אנשים בתור, רובם חמיי מזג וחסרי סבלנות. למרות זאת המוכרים היו נראים אחד אחת מחוייכים ורגועים. כשהגיע תורי שיתפתי את שחף המוכרת החמודה שכל מה שאני צריך זה מגן מסך ומגן אחורי ולמרות העומס שהיה היא היתה הכי מקסימה הראתה לי את כל האופציות, אמרה לי מה כדאי, וחיכתה בסבלנות עד שאחליט מה לקחת. בהחלט אחזור שוב לפאלפון הבא שלי