
קניתי עגלה למכונת כביסה הנציג היה אדיב ביותר במתן השירות ובהכוונה -כמו כן הגיע תוך יום אלי

קניתי עגלה למכונת כביסה הנציג היה אדיב ביותר במתן השירות ובהכוונה -כמו כן הגיע תוך יום אלי

המוצר הגיע תקול, לא עובד, המוכר לא מעוניין להחליף או לחילופין לזכות, התנערות מאחריות למוצר. שירות הלקוחות פשוט מבייש. לא מומלץ לקנות!
שלום המוצר נרכש לפני כחודשיים וחצי וכולל אחריות לשנה הלקוח הופנה לתחת השרות לתיקון ושרות

שרות לקוחות מצוין אמין ויוצא מהכלל ומשלוח מהיר בכיף אחזור לרכוש מכם בעתיד. תודה רבה

רכשנו דרך האתר כיריים מסוג בוש. אחרי 4 ימים התקשרתי לבדוק מועד אספקה בחור אחד ענה שזה יהיה השבוע מאחר והתחייבו ל 7 ימי עסקים שאלנו האם זה בטוח התשובה כן. במקביל כתבתי מייל לשרות לקוחות הם חזרו בטלפון ובחורה משרות לקוחות אמרה שזה יהיה תוך 7 ימי עסקים ורק בשבוע הבא,ניסיתי ללחוץ אותה לגבי האספקה ואז ברוב חוצפתה וכנראה שהיתה לה סיבה( יתכן עקב בעיות אספקה) אומרת לנו בואו נבטל!!! -זהו שרות הלקוחות הגרוע ביותר שנתקלתי בו!!!. במקביל הרמנו טלפון לחנות האתר בחיפה ענה לנו בחור בשם עדי כי המועד 7 ימי עסקים וששוב לחצנו אותו התחיל לגדף את אשתי , ביקשנו ביטול מיידי של ההזמנה . שירות לקוחות גרוע וחוצפני ממליץ לא להתקרב אליהם!!!!

חויה מצוינת בקניה בטלפון, דיקלה מאד אדיבה הסבירה בטלפון, המכונה הגיעה למחרת, חשבונית במייל, מהיר מאד ויעיל, שרות מעולה ומומלץ.

רכשתי מייבש כביסה בלומברג ומיום האספקה החל רצף של אכזבות: 1. מוביל שכמובן לא הגיע בזמן ורצה עוד כסף להעלות את המייבש קומה בתוך בית פרטי. 2. המייבש הגיע עם שריטה בפלסטיק ומכה בפח. 3. המייבש הגיע תקול ולא עבד 4. טכנאי שהגיע ולא הכיר את המייבש 5. הצעה של בלומברג לפצות בתלושי גולף ולהישאר כך עם המייבש, לא עובד... 6. קבעתי שוב עם טכנאי שלא הגיע 7. קבעו לי עם טכנאי ללא ידיעתי שהגיע כשלא הייתי בבית ולבסוף עדי, מנהל האתר איים שאם לא אסכים להחלפה לא יוחזר לי הכסף כי הוא לא אישר את זה, על אף ששושי מנהלת השירות של בלומברג אישרה את ההחזרה של המוצר ואת החזרת מלוא הסכום ששילמתי.

סופר זול ומשלוח מהיר ממש היה חוויה מושלמת אחלה חברה צלצלו לברר אם הכל בסדר בכל שלב

שירות מעולה, התקשרו לשאול האם המוצר הגיע ולשביעות רצוני, חייבו אותי רק לאחר אישורי הטלפוני, משלוח הגיע במהירות.

זאת פעם שניה שאני מזמינה דרך סל טק, הפעם הזמנתי מייבש, כעבור יומיים קיבלתי אותו. בחרתי מראש את ההזמנה דרכם, בעקבות הזמנה קודמת של טלויזיה, שירות אדיב מאד ומהיר. תודה רבה.

ענו לשאלות בצורה סבלנית המקצועית שירות מהיר ואדיב.ליוו אותי טלפונית עד לווידוא שהטלויזיה הגיע. אספקה מהירה. ממליץ

שירות מדהים ויוצא דופן. אפילו מתקשרים אחרי קבלת המוצר לוודא שהגיע ושהכל לשביעות רצוני. יישר כח

כל הכבוד ל cell-tec החנות הכי זולה בזאפ והשרות הכי טוב ומהיר. עוד לא ניתקלתי בדבר כזה ואני קונה הרבה באינטרנט, הזמנתי מסחטת גזר אתמול בצהריים והיום בצהריים קיבלתי הודעה לבוא לאסוף את זה מהמינימרקט ליד הבית.

שרות מהסרטים ! אתמול הזמנתי את הטלביזיה והיום קיבלתי אותה ! המשיכו כך . תודה.

שירות גרוע מאוד, רכשתי כיריים חשמליות ב10.01 היום ה21.1 ועדיין לא קיבלתי אותם! רצוי לציין שאני גר בצפון תל אביב במרכז והם לא עמדו בזמנים שלהם, כל יום הנציגה שלהם התקשרה אלי ואמרה לי שזה יהיה מחר, החלטתי להתקשר היום ולבטל את ההזמנה מקווה שלא יקרה גם לכם !

סל-טק היו יעילים ואדיבים, השירות היה מהיר ומצוין: תהליך ההזמנה הלך חלק, אחרי יומיים התקשרו לתאם הגעה וארבעה ימים מביצוע ההזמנה כבר היה אצלי. לא אהסס לקנות מהם שוב

אחלה השירות, בחרתי אותם בגלל הניקוד הגבוה בזאפ, והתרשמתי מאוד מהשירות, מומלץ מאוד, תודה לכם ובהצלחה.

רכשתי מיקרוגל דרך זאפ ב 3.1.2019. היום אנחנו כבר ב18.1.2019, יותר מ 14 ימי הספקה עברו להן והמוצר עדיין לא יצא לדרכו למרות ההבטחה שהמוצר יסופק עד 7 ימי עבודה. כמו כן אף אחד לא טרח להתקשר וליידע אותי על עיכוב כזה או אחר בהספקה. לעניות דעתי שירות ברמה כזו אינו תואם את תו ה"קניה החכמה" שהוענק לחנות ושבעקבותיו גם ביצעתי את הרכישה אצלם.

שום תלונות, להפך. ברגע שהזמנתי, קיבלתי טלפון לוודא שאכן הזמנתי ושפרטי המשלוח נכונים. יום למחרת הפריט הגיע (אף עלך פי שההתחייבות היא לעד 7 ימי עסקים), ולאחר מכן קיבלתי עוד טלפון לוודא שהמוצר תקין. גם מחיר טוב, והמוצר עובד מעולה, ממליץ.

הזמנתי עגלה למכונת כביסה. גם היה מחיר טוב, גם משלוח מהיר וגם התקשרו לוודא שהכל הגיע ואני מרוצה. ממליץ בחום!

הזמנתי את המוצר ב-04 לינואר הבטיחו הספקה של שבע ימים רק ב- 15 לינואר הם התקשרו אלי להודיע לי שההספקה תתעכב כמובן הם כבר גבו את התשלום שבוע לפני הם טענו שיש ספירת מלאי ושהם לא מרוויחים על המוצר . התנהלות ממש לא מקצועית אני קונה הרבה דרך זאפ מעולם לא קרה לי מקרה כזה.

שרות מצויין. התקשרו אחרי ההזמנה. באותו היום ששלחו וגם כמה ימים אחרי לוודא שהמוצר הגיע. הגיע יום אחרי השליחה. מוצר חדש מקורי מהניילון.

הזמנתי מוצר. לאחר כשבוע לא שמעתי מהם. צלצלתי לשאול ואמרו לי שיבדקו ויחזרו אלי תוך שעה. לא חזרו. למחרת בצהריים צלצלתי שוב. אמרו שהרדיאטור מתעכב במשלוח ויוציאו השבוע. לאחר כשבוע צלצלו שוב ואמרו שאין את הרדיאטור הזה אצל היבואן והציעו לי זיכוי או מוצר חלופי.

רכשתי מכונת כביסה מסוג "בוש" לפני שבוע. מיד לאחר ביצוע הרכישה קיבלתי מסרון אישור ולמחרת בבוקר יצרו איתי קשר והודיעו לי כי המכונה תסופק תוך 7 ימי עסקים. יש לציין כי אני גרה בצפון הרחוק ולמרות זאת, המכונה סופקה תוך 4 ימים בלבד, למרות המרחק. קיבלתי שרות מקצועי וטוב

חיפשתי סכין מטבח תואם למה שקיבלתי מתנה לפני מספר שנים ומצאתי את מבוקשי במחיר הוגן למדי באתר זאפ בחברת cell-tec. השרות היה מהיר ואדיב ותוך ימים ספורים נהניתי ממוצר מעולה ישר לביתי ע"י שליח.

הספקה מהירה, המוביל הודיע על הגעה שעה מראש ורבע שעה לפני - ממש צימצם זמן המתנה. כול התקשורת עם בית העסק היתה מצויינת תודה רבה ומומלץ