התקשרתי לברר פרטים ע'מ לרכוש מקרר.
כשהתקשרתי לסניף, מיד ענה בחור בשם אוהד, הוא היה שירותי,
אדיב, וסבלני. חיכה איתי על הקו שאברר בוודאות את גודל המקרר, לפני שאבצע רכישה
דרכו בטלפון, כמובן שזאת היה אחרי שהוא חזר אליי עם תשובה שהמקרר ישנו במלאי,
המוצר באתר היה בצבע לבן, ואת המקרר אותו רכשתי לבסוף היה בצבע מטאלי, המחיר לא
התייקר למרות שאוהד אמר שבעיקרון אמור להיות טיפה יותר יקר הצבע המטאלי.
את העסקה ביצעתי ב7.1 המקרר הגיע אליי ב10.1
לפני שהגיעו הספקים, אוהד כבר התקשר בבוקר
לדעת האם יצרו איתי קשר לספק את המקרר, כשהסברתי שכבר קבעתי עם הספק לשעות אחה'צ
של חמישי בערב, מיד אמר תעדכני בכל בעיה אם תהיה, אני זמין.
מודה שקונה לא מעט און ליין, ומזמן לא נתקלתי בחויית קניה שכזו.
אוהד תמיד היה זמין טלפונית לשאלות לפני הקניה, וגם לאחריה, מודה שלא הייתה המתנה
טלפונית של יותר מדקה ומיד החברה עונים, ונותנים מענה ושירות באמת באמת מצוין פלוס.
נכון שהמחיר הוא לא הכי זול שיש בזאפ(הבדל מאוד קטן יחסית לזול ביותר) אבל הגישה, והתחושה
שיש על מי לסמוך, ויש אבא ואמא לקניה שלי, נתנו שקט וחויה נעימה,
זה שווה את האקסטרא המינורי ששלמתי להם בשמחה ובכיף.
בהחלט אשוב לקנות דרכם.
תודה רבה !