
כלקוח קבוע מחנות עולם הקולנוע,תמיד זכיתי בשרות אדיב מהיר ואיכותי. אני אמשיך לקנות אצלכם כי גם המחירים טובים. תודה לעולם הקולנוע. ז'אק כהן

כלקוח קבוע מחנות עולם הקולנוע,תמיד זכיתי בשרות אדיב מהיר ואיכותי. אני אמשיך לקנות אצלכם כי גם המחירים טובים. תודה לעולם הקולנוע. ז'אק כהן

אומנם בסופו של דבר חווית הרכישה ברשת הנה חיובית מאוד, אולם יש לעתים תחושה של חוסר הבנה במה שהלקוח רוצה: לעתים קורה שעל אף שהלקוח מצין במפורט מה הוא מעוניין לרכוש בכול מה שנוגע לציוד סטריאו או קולנוע ביתי לעיתים קורא שהמוכרים בחנות לא בקיאים דיים במה שהלקוח מחפש. אולם בסופו של דבר אחרי שיחה ארוכה והסבר מפורט של הצרכן מול המוכרים בחנות: נעשים מירב המאמצים בכדי לספק ללקוח את המוצר אותו הוא מחפש, וכול זה בצורה אדיבה ועם פריסה רחבה לתשלומים או אפילו הנחה יפה על המוצר.

לאחר שנים רבות שלא התחברתי לחנות, נכנסתי וקיבלתי יחס חם, שירות אדיב ומחירים מצויינים גם לא ביקשתי הנחה קיבלתי אותה בקופה. דברים שכיף לעשות באילת

הגעתי לסניף של פתח תקווה על מנת לרכוש טלוויזיה עבור בן משפחה. בחנות פגש אותי יורי משייב, בחור מאוד אדיב עם מלא שנות ניסיון בתחום שהיה כבר לקראת סגירה של החנות. הוא לקח את הזמן להסביר לי על הסוגים השונים שקיימים, אילו יותר מומלץ לקחת ואילו יצרנים יותר אמינים מאחרים. לבסוף, לפי הדרישות שהיו לי, הוא המליץ לי על טלוויזיה של Toshiba. אני רציתי לראות אותה בתצוגה כדי להתרשם מהאיכות בנייה של הטלוויזיה, ומהאיכות של התמונה. לצערי לא היה אותה בתצוגה, אך יורי הבטיח שזו טלוויזיה חבל על הזמן ואני אהיה מרוצה. ואכן, כפי שיורי הבטיח, לא רק אני, אלא גם הבן משפחה עבורו היא ניקנתה מאוד מרוצה ממנה. ממליץ לכל אחד/ת שלא בטוח/ה מה לבחור, להגיע לסניף של פתח תקווה ולהתייעץ עם יורי.

חנות ורשת גרועים!! טלויזיה לא סופקה במיניי תירוצים מגוחכים בסוף ביטלתי ההזמנה ורכשתי במקום אחר. בעודי בסניף נכנס קונה אחר לבטל קניה מסיבה דומה, תתרחקו מהם.

נהנתי משירות להסברים גם המחיר היה מתאים בקיצור השתכנעתי ונהנתי מהקהילה חושב בהחלט לשוב לקניות בחנות זאת

איש מכירות שטיפל בנו היה מקצועי ואדיב ונתן לנו את כל המידע הנדרש. היתה לנו חוויית קניה

שירות גרוע מאד.רכשתי מקרן ולאחר חצי שעה התברר שהמקרן מקולקל סירבו להחליף בכל מיני סיבות והבטחות עד עכשיו אני מחכה לניופאן .מתברר שזה תהילך ארוך לכן לא ממליץ לרכוש בסניף בילו סנטר ואם כבר רוכשים אזי לבדוק לעומק את תיפעול המכשיר שכן ברגע שיצאתם מסניף עולם הקולנוע הם מסירים את האחריות לטיפול.לעומת זא אם בדקתם במקום והוא תקול אז אל תקחו

ביקרתי בסניף כפר סבא לאחר חווית קנייה מאכזבת ביותר שקיבלתי בסניף פתח תיקווה, אחרי. רגשה נוראית של חוסר יחס וחוסר מענה הגעתי לסניף כפר סבא וקיבלתי שירות שעלה לי על כול הציפיות והצליחו להחזיר לי את האמון ברשת אני חייב לציין את עידן שנתן שירותמעל ומעבר תודה רבה וחג שמח

שרות מהיר , אדיב ויעיל המוכר נתן הסבר מפורט והיה ממש ברור מחיר מעולה .

סהכ הכול שירות מהיר אדיב אני מרוצה מאוד מהמחיר ובכללי מכול היחס שקיבלתי במקום סהכ אחלה מקום

חבל שאי אפשר לדרג 0 כוכבים, קניתי שואב אבק מעולם הקולנוע לפני 15 ימים לפני 8 ימים התקשרתי לשעול מה קורה עם ההזמנה שלי, אמרו שהכול בסדר ושאקבל אותה מקסימום מקסימום ב14 לחודש אתמול היה ה14 לחודש, אין שואב, ואין מענה בטלפון היום אחרי מספר ניסיונות הצלחתי להשיג נציג בטלפון, אבל כל מה שהנציג ידע לענות זה שההזמנה עוד לא יצעה. 0 אחריות...

אחלה צוות ,הבחור שטיפל בי היה ממש נחמד ואדיב,שירות ממש טוב וסופר סופר נחמדות,ממש יצאתי מרוצה

קניתי טלפון שיואמי מחיר מצויין שירות מצויין המוכר היה אדיב נחמד בדק את הטלפון ראה שאנחנו מרוצים באתי קניתי לקחתי

ביקרתי בחנות בת"א ברחוב יגאל אלון. קיבלתי שרות משני בחורים שעשו את כל האפשר בכדי שאהיה מרוצה. אכן רכשתי קומקום חשמלי ואני מאוד מאוד מרוצה. כל הכבוד לעובדים בחנות.

בדקנו אפשרות של קניית שואב אבק נטען עדי טיפל בנו בחנות בתודעת שירות גבוהה הסביר המליץ במקצועיות שגרמה לנו לרכוש את המוצר ממליץ

לצערי, חוויה גרועה ביותר. זו פעם ראשונה שאני קונה אצלם ולא אחזור על הטעות הזו שוב. רכשתי ביום שני 30/11 מתנה ליום הולדת. הבטיחו 7 ימי עסקים. עד לרגע זה ה13/12 זה לא הגיע! פספסתי את היומולדת!!!!!!! כשהתקשרתי אמרו לי שיבררו ויחזרו אלי, אך עד עתה (כבר 3 ימי עסקים) לא חזרו!

הייתי בסניף של ראשון אחלה חברה נתנו שירות מצויין והמחיר היה זול ללא צל של ספק אחזור בשנית

הגעתי לחנות לחפש מקרן קול ויצאתי עם מוצר מעולה ובמחיר טוב תודה רבה לעידן על העזרה והשירות המעולה

אחלה חבר'ה עזרו לי וכיוונו אותי למה שהייתי צריך. למחורת הייתה לי תקלה באחד המקרופונים(תקלת יצרן). ישר החליפו בלי בעיות.. גם המחיר היה פצצה.

חברה נחמדים .מחיר המוצר שרכשתי עלה ביום הקניה. לאחר ויכוח קטן עשו לי הנחה והכל בא על מקומו בשלום...אחזור כלקוח

מחירים טובים, מכשיר שקניתי גם טוב, הצבת בחנות טובה וענתה על כל השאלות טכניות ועל המחירים. תודה

לא חוויה . רכשתי טלוויזיה ביום שישי . נאמר לי שאקבל אותה ביום שלישי. ביום שלישי אמרו שאקבל ברביעי. ביום רביעי שאקבל בחמישי. ביום חמישי מרחו אותי עד שהתקשרתי בשעה 18;00 ורק אז אמרו לי לבוא לקחת. זה לא נקרא שירות.

מוכרן סופר שירותי ומקצועי באנו מכוונים לדגם מסויים בסוף לקחנו טלוויזיה קצת יקרה יותר שהיתה במבצע טובה יותר ממה שרצינו לקנות אחלה של שירות

הזמנתי גריל גז וכיסוי, הגיע כיסוי במידה לא נכונה ולמרות הפניות במייל ובטלפון יש התעלמות ואין פתרון לטעות שהם עשו