
מצאתי את החנות באינטרנט אחרי חיפוש קצר, המחירים היו זולים משאר בחנויות. ביצעתי את ההזמנה ביום שבת וביום ראשון קיבלתי אישור על קליטת הפרטים. כבר למחרת, הגיע אליי שליח עם ההזמנה. הופתעתי לטובה מהשירות המהיר, ממליצה על החנות בחום.

מצאתי את החנות באינטרנט אחרי חיפוש קצר, המחירים היו זולים משאר בחנויות. ביצעתי את ההזמנה ביום שבת וביום ראשון קיבלתי אישור על קליטת הפרטים. כבר למחרת, הגיע אליי שליח עם ההזמנה. הופתעתי לטובה מהשירות המהיר, ממליצה על החנות בחום.

הזמנתי מדפסת brother mfc-j985dw תהליך ההזמנה היה קל. הזמנתי בלילה, ומיד בבוקר שאחריו התקשר נציג והסביר שהדיו שמגיע הוא רק התחלתי (כמות קטנה יותר), ולכן כדאי שאקנה סט נוסף. המחיר היה מאוד משתלם. מזל שהציע, לא הייתי רוצה להתקע עם מדפסת בלי דיו אחרי שבוע... המדפסת הגיעה תוך ימים בודדים בשיא תקופת החגים, ממש לא יאמן, הייתי בטוחה שייקח שבועיים.. כל התקשורת שלי עם פרי דיו היתה נעימה ויעילה, ומאוד שמחתי להכיר את החנות הזאת.

השירות הטלפוני היה מהיר, אדיב וענייני. שאלו אם אני רוצה משלוח עם שליח בתוספת של 15 שח, וכעבור שעתיים שלוש ההזמנה היתה אצלי.

ההזמנה והתשלום בוצעו באינטרנט בצורה קלה ונוחה. האספקה הייתה אף היא מהירה ללא צורך לצאת מהעבודה באמצע היום רק בכדי לחכות לשליח (לאחר יצירת קשר טלפוני). ההערה היחידה לשלילה היא שהשליח השאיר את המדפסת מחוץ לדלת הדירה וזה כבר נעשה ללא תיאום מוקדם.בהזמנת מוצרים בסדר גודל עלויות של מדפסת מצופה מחברת השליחויות לתאם זאת מול הלקוח מראש.

הדיו במחיר טוב. המוכר התקשר אלי כדי להציע מבצעים אבל לא רציתי. הוא עדכן בדוא"ל על שליחת המוצר וקיבלתי אותו די מהר.

הזמנתי וקבלתי יום אחרי שירות עד הדלת והתקשרו לתאם מראש כפי שקבענו. סה"כ מאוד מרוצה

שירות אדיב ויעיל בטלפון וגם המוצר הגיע בזמן והתאים למדפסת הנדירה שלי. גם האריזה והמשלוח היו בסדר גמור

Very fast and very good service, needed a very good new printer fast for a good price and got it from פרי דיו (FreeDio)

אני תמיד קונה מהם - המחירים הוגנים, המשלוח מהיר, ואם משהו בהזמנה נראה להם לא הגיוני, הם מגדילים ראש ומתקשרים. בקיצור - סוס מנצח לא מחליפים! (והדיו עצמו - אני קונה תואמים. כולם אומרים שזה מקצר את חיי המדפסת, אבל כנראה שגם הדיו שם בסדר, כי המדפסת שלי חיה כבר הרבה מעבר לתוחלת החיים הטבעית שלה, בלי שום בעיות)

אחלה של מחיר עם אחלה של שירות: הייתי צריך ראש דיו רגיל. המוכר התקשר לברר למה לא הזמנתי מוגדל במחיר קרוב. אע"פ שהסברתי, הוא שלח לי את המוגדל (באותו מחיר).

הזמנתי בפרידיו. השירות היה מקצועי. ביקשתי לזרז את המשלוח עקב צורך דחוף במדפסת ואכן המשלוח היה מאד מהיר.

השירות מאוד אדיב ומקצועי. לצערי הדיו שהזמנתי לא התאים למדפסת. התקשרתי לפרי דיו לקבלת תמיכה והם הסכימו לקבל חזרה את המוצר ללא שום בעיה, והציעו זיכוי כספי מלא או מוצר חליפי. בהחלט חוויית שירות שלצערי מוכרת רק בחנויות אמריקאיות. נדיר ב"נוף" הישראלי. בחנות עם שירות מצויין כזה, כבר הספקתי לממש את ההבטחה ש"אני אחזור לקנות מהם" :) מומלץ !

מוצר לא הגיע בזמן. לאחר יום חזרו אליי שירות לקוחות ולאחר שיחה קצרה סידרנו את העניין,בסופו של דבר יצאתי מרוצה קיבלתי כמה דברים נחמדים בתור פיצוי.

צלצלנו פעמיים לפני הקנייה וקיבלנו תשובות על כל השאלות. המשלוח היה סופר מהיר וגם קיבלנו עם המדפסת קופון הנחה לקנייה חוזרת. מרוצים מאוד.

היה סבבה. הגיע בזמן.היתה לי שאלה וחזרו אלי בשביל לעזור כבר אחרי שהמדפסת היתה אצלי . סבבה

Good price, good service! Delivery to apartment, I also recieved paper as a present. The device also works good.

קניה של מוצר סטנדרטי - הזמנה ללא בעייה, הספקה מהירה וכן המכשיר קל להפעלה ללא תקלות

שירות הלקוחות מצוות החנות היה נהדר. השליחות הייתה בעייתית אבל הם התנצלו וטיפלו בעניין בצורה מקצועית.

שירות מהיר הזמנה קלה נוחה ואמינות חזרו אליי לאשר את ההזמנה והוציאו עם שליח תוך יומיים היה אצלי פשוט שירות אמינות ומחיר ראויים להערכה ממליץ לקנות מהם

הזמנתי דיו מקורי, התקשרו להמליץ לי להחליף לתואם ולחסוך כסף, והבטיחו לי שאהיה מרוצה או שיחליפו לי עם שליח. בינתיים אני מרוצה

שלום רב. הזמנה בוצעה באינטרנט, זמן משלוח טוב מאוד. הכל בוצע לשביעות רצוני. תודה רבה.

לאחר שהבנתי איזו מדפסת ברצוני לרכוש, בדקתי באתר זאפ את המחירים ותוך זמן קצר הגעתי לפרידיו . ההזמנה הייתה קלה ונוחה עם מחיר הוגן ביחס לשוק. פניתי לשירות הלקוחות עם שאלה בנוגע למשלוח ונתקלתי במענה זריז ושירות אדיב. אקנה שוב בעתיד.

איש שירות הלקוחות היה מקצוען ומהיר. הציע פריטים נוספים שהחברה משווקת בהנחה. סה"כ שירות מצויין

נוח מאוד, ברור המשלוח היה מהיר קבלות נשלחו במייל הכל כמו שצריך. מחיר מצוין לא השתמשתי בשרות הלקוחות כי לא היה צורך.

התקשרתי לחנות ודברתי אם מר דרור כהן ושאלתי פרטים לגבי המדפסת והוא ענה לי על כל השאלות. בצעתי את ההזמנה ביום ראשון 16.4.17 והמוצר הגיע ביום חמישי 20.4.17 תוך 2 ימי עסקים למרות שהיה כתוב 7 ימי עסקים. ממליץ בחום ,שירות מעולה משלוח מהיר.