
שירות מקסים, מהיר , אספקה אמינה בתיאום מול הלקוח ומול הבקשות שלו. ממליצה בחום !

שירות מקסים, מהיר , אספקה אמינה בתיאום מול הלקוח ומול הבקשות שלו. ממליצה בחום !

שירות מצוין. התקשרו לפני בכדי לאשר את ביצוע ההזמנה. המוצר הגיע מהר ובאמצעות שליח עד הבית. לאחר מכן התקשרו לוודא שהמוצר נמסר

שירות טוב ויחס מצוין רק שאין הרבה אפשרויות להובלות זה חייב להיות לפי השעות שלהם בלבד אז היינו חייבים לקחת חצי יום חופש כדי לקבל את המוצר אבל השירות לקוחות של הסל טק היה זמין ונתן שירות מצוין ואפילו יעוץ על איזה מכונת כביסה לקנות ומה יותר טוב הגיע מהר ותמיד התקשרו כדי לבדוק אם הכל בסדר תודה לכם

ביצעתי רכישה לאחר שקראתי את ההמלצות באתר . גם מבחינתי הן בהחלט שיקפו את חוויית השרות החיובית ואת שביעות הרצון הרבה מהמוצר אותו קיבלתי בתוך פחות משני ימי עסקים. אשוב לקנות אצלכם. תודה.

הגיע מהיום למחר שירות מצויין, מיד גם התקשרו בטלפון לאחר הההזמנה באתר לתאם את המשלוח

הטלוויזיה טובה, הביצועים תואמים את המחיר. גיליתי חסרון אחד: לא ניתן לחבר מקלדת ועכבר אלחוטיים. תהליך הרכישה דרך אתר CELL-TEC מסודר מאוד. קיבלתי כל האישורים וקבלות במייל. בנוסף, יש להם תמיכה טלפונית טובה, עונים על כל שאלה ומלווים את הלקוח לאורך כל הדרך. קנייה הבא שלי תהיה בוודאות דרך CELL-TEC.

מופיע בזאפ "משלוח חינם" , כאשר פותחים את הקישור, המשלוח בתשלום נוסף של 22 ש"ח. הסכמתי לשלם כי היה כתוב 4 שנות אחריות לפי תקנון. ביקשתי בכתב ובעל פה לאשר את תקופת האחריות. בשיחה אושר שהאחריות היא ל 4 שנים. המיקרוגל הקודם שלי היה של שרפ עם אחריות ל 4 שנים ונזקקתי לתיקון לקראת סוף תקופת האחריות לשביעות רצוני. המיקרוגל הגיע בזמן, אך האחריות היא לשנה בלבד. פניתי לחברה במייל ועד היום לא קיבלתי התייחסות. אם יהיה צורך לאמת את דברי ,שמרתי צילומי מסך של הבטחות השווא של CELL-TEC.

מעולה הסברתי לאביעד מה אני צריך, תוך כדי השיחה כבר שלח לי לינק לרכישה ותוך 24 שעות המוצר היה אצלי ביד. מקצועיות:10/10 שירות:10/10 מהירות:10/10 מומלץ בחום

שלום. קניתי עגלת מכונת כביסה וכבר יום למחרת הגיע אלי השליח עם המוצר. וגם היו איתי תמיד בקשר ונתנו הרגשה בטוחה. וכם מוצר מעולה. תודה ענקית על השירות

שירות טלפוני אדיב ועינייני. המוצר הגיע מוקדם מהצפוי לבקשתי. שירות שלחויות פיקאפ יעיל ביותר ללא עלות נוספת.

הזמנו מכונת כביסה שהיתה אמורה להגיע עד 7 ימי עבודה היא לא הגיעה התקשרתי לברר מתי תגיע אמרו תוך 9 ימי עבודה מרגע ההזמנה. ביקשתי לבטל הם רצו לגבות דמי ביטול אמרתי שזה לא הוגן כי לא קיבלנו את המכונה בזמן הם אמרו שזה יגיע עד 8 ימי עבודה. ביקשתי שיבטלו ללא הדמי ביטול הם לא הסכימו והיו מאוד לא נחמדים בסוף ניתקו לי בפנים ואמרו שאני סוחט אותם למרות שלא עמדו בתנאי עסקה. ממליץ להתרחק
הלקוח מסלף את השתלשלות העניינים. הלקוח ביצע הזמנה ולאחר כ 4 ימים ביקש לבטל את העסקה בטענה כי המוצר לא מתאים לו למידות. הסברנו לו כי ההזמנה הועברה לאספקות וכי אמורים לספק אותה בזמן שאנחנו מחויבים אליו (7 ימי עסקים). הלקוח טען כי אמרנו לו שנאחר באספקה אך לאחר שהתברר כי אנחנו אכן עלולים לאחר לו ביום עסקים 1 עדכנו את חברת ההובלות ותיקנו את טעות ותכננו לספק את המוצר בהתאם לזמן האספקה שאנחנו מחויבים אליו. הלקוח החליט כן לבטל את ההזמנה, הסברנו לו כי ביטול ההזנה כרוך בדמי ביטול עסקה עפ"י חוק - טען שאם נחייב אותו בדמי הביטול הוא ישים חוות דעת שלילית בזאפ, הסברנו לו כי אין אנחנו מוכנים להיכנע לסחטנות מצדו, וכי יש לנו עלויות תפעול (דמי אשראי, העברת הזמנות לחברת ההובלות וכד'), מה גם שהוא פתח את שיחת הביטול בכך שהוא רוצה לבטל את ההזמנה כי המידות אינן מתאימות למידות שיש לו בבית. אתר סל-תק פועל בהגינות ובשקיפות מול לקוחותיו, וכלן אין אנו מוכנים להיכנע לסחטנות של לקוח על טעות שהוא עשה. בימים אלו יוגש לבית המשפט מכתב תביעה ללקוח על הכפשת שמנו ועל לשון הרע. כאשר אנו עושים טעות והלקוח דובר אמת אין לנו אלא רק ללמוד מטעויות שנוצרו להפיק מכך לקחים, אך כאשר הלקוח טועה אין אנו מוכנים לספוג את הטעות שלו.

חוויית הרכישה בולטת לחיוב בהשוואה לחוויית הרכישה באתרים אחרים: האתר מתפקד היטב - שכחתי סיסמה וקיבלתי אותה למייל שלי תוך שניות. אישור ההזמנה במיילתשלומים נוחים מאוד. הגיע מיד ובמקביל הגיע גם ב- SMS. תוך כחצי שעה קיבלתי טלפון מהאתר כדי לוודא שאכן ביצעתי הזמנה. הנציג היה אדיב. כשעה לאחר הזמנהה הגיעה החשבונית במייל. מחרת בבוקר קיבלתי הושדעת SMS שמזמינה אותי לאסוף את המוצר במקום שביקשתי. תוך פחות מחצי שעה לאחר מכן התקשרה אלי נציגת שרות, אדיבה, כדי לברר אם קיבלתי את הודעת ה- SMS. החבר'ה האלה רציניים ומחויבים לשירות ברמה גבוהה. מרשים. סיבה לחזור.

זו פעם שנייה שאנחנו רוכשים מוצר חשמלי דרך סל-טק, וכמו בפעם הראשונה השירות היה מעולה. קיבלנו את המוצר יומיים לאחר ההזמנה, והיה ליווי טלפוני בכל שלב בביצוע העיסקה. חווייה מהנה מאוד.

באחריות ,שירות כזה אף פעם לא קבלתי בוצעה הזמנה של מכונת כביסה ביום שלישי בשעה 12:00 בצהריים ביום רביעי קבלתי אותה בשעה 14:00 ,וביום חמישי התכנאי כבר חיבר אותה בשעה 11:00 בבוקר , המחיר היה מצויין ממש 35 % פחות מכל חנות שבדקתי כולל משלוח בחינם .,כבוד גדול לשירות הלקוחות ,שהתקשרו ארבע פעמים ב48 שעות כדי לוודא שהכל בסדר ,,פשוט מדהים תודה רבה כך צריך לעבוד. ניר קראוס

הזמנתי מחליק שיער ביום ה' וכבר ביום ראשון קבלתי. תודה לשרות מהיר ויעיל. כבר היום הזמנתי עוד מוצר נוסף.

אתר נוח. תיאור ברור ומדויק. חווית קניה שלא הכרתי. קיבלתי הזמנה כעבור יומיים, שליח תיאם הגעתו שעה מראש.

שירות מהיר ואיכותי הם אף התקשרו לברר באם המוצר הגיע. המחיר של המוצר שרכשתי היה טוב, בהחלט ארכוש שם שוב ואמליץ עליהם. כמובן בתלות במחיר המוצר

I had the pleasure of buying an electric blanket from CELL TEC , HAIFA . i must say that the service was excellent the very best that i have had in ISRAEL. EHUD FRIDMAN

שרות מצוין ומחוייבות גבוהה מאוד . עקבו אחר המשלוח ווידאו שהגיע בזמן. מאוד מרוצה וממליצה

אתר ושירות מדהים !! הלוואי שכל החברות היו מתנהלות כך ! מתקשרים לאחר קבלת המוצר -- לוודא שאכן קיבלתי ושעונה לדרישות שלי .. לעומת מקומות אחרים שהזמנתי שהתקשרתי לקבל סטטוס משלוח - הם מתקשרים אליי לעדכן אותי לשתף אותי ולוודא שאכן הכל תקין ! מדהים !! בטוח שאמשיך לקנות מכם בעתיד ! יישר כוח! צוות מדהים ! ממליץ בחום!

רכשתי מגהץ. להפתעתי של טק סיפק לי את המוצר (איסוף פיק אפ) תוך 3 ימים בלבד!! סל טק גם התקשרו אלי טלפונית לוודא שקיבלתי את ההודעה שהמוצר היגיע לנקודת האיסוף. בקיצור: שירות 10

שרות מעולה ואוזן קשבת ללקוחות עם סבלנות ויחס נאות, כל הכבוד. צריכים ללמוד מכם בשאר הסוחרים והאתרים המקוונים, תודה רבה

שירות מדהים. דקה אחרי ביצוע הרכישה התקשרו אלי לוודא את הפרטים והיו מאוד נחמדים. המשלוח הגיע תוך יומיים.

קניתי תנור של בוש . השירות היה אדיב, מחיר טוב ביחס לאחרים. התנור הגיע תוך 7 ימים ככתוב.

שרות מדהים! המוצר הוזמן ביום ראשון וכבר ביום שני סופק לי ארוז היטב שרות הלקוחות דאג לוודא את קבלת המוצר האתר נח לרכישה וממש נהנתי