
השירות היה אדיב. הנציג השתדל לנציג את האפשרויות ונתן חוות דעת אמינה ולא ניסה לדחוף או למכור. לגבי המחירים הנציג השתדל לכושת הנחה ואף השווה את המחיר של זאפ באחד מהמוצרים. סה''כ חווית קניה טובה. אם המוצר טוב או לא אני לא יודע כי עוד לא פתחתי אבל סה''כ אני מרוצה שזז























