
חווית שקטה נעימה, מהירה ושקטה: בדיוק כמו שצריך להיות. ברגע שהמכשיר הגיע ליעדו התקשרו אלי לשאול אם אני שבעת רצון. ממליצה בחום. תודה רבה.

חווית שקטה נעימה, מהירה ושקטה: בדיוק כמו שצריך להיות. ברגע שהמכשיר הגיע ליעדו התקשרו אלי לשאול אם אני שבעת רצון. ממליצה בחום. תודה רבה.

התהליך היה פשוט ואינטואיטיבי, נשלח מייל עם מספר מעקב וקיבלתי עדכונים לאורך הדרך בקשר למיקום החבילה.

קנינו כיריים גז שבהתקנה הסתבר שאינם מתאימים למידות השיש שלנו. כשדברנו עם החנות אמרו שיבררו ויחזרו אלינו במהרה. כשהתקשרנו למחרת בבוקר אמרו לנו שמטפלים בבעיה שלנו, שנארוז את הכיריים באריזה המקורית ושמי שמטפלת בזה תחזור אלינו ברגע שתגיע. הדבר היה שלשה ימים לפני פסח והיינו מאד זקוקים לפתרון. משלא חזרו נסענו לחנות ולהפתעתנו זכינו ליחס עויין ובעל העסק אף התפרץ עלינו בטענה שאנחנו "מנסים לעקןף את המערכת". הם אשרו שנאמר לנו לארוז את המוצר אבל טענו שלא נאמר לנו להביא אותו לחנות, ושנאמר לנו להמתין לתשובה 48 שעות מה שלא היה ולא נברא. לאחר שקנינו כיריים במקום אחר, התקשרו והודיעו שאין אפשרות להחליף את המוצר בגלל חוקי הגז. אם זה המצב, למה משכו אותנו, ולא אמרו לנו את זה מיד. ואם כבר הגענו לחנות, גם אם לא ידעו לתת את התשובה המקצועית הנכונה, למה לא התייחסו אלינו בצורה אדיבה ובמקום זה הטיחו בנו עלבונות, למרות שבאנו בבקשה לעזרה לפתרון ולא בטענה כלשהיא. לסכום: התנהגות העסק הייתה פוגענית ולא מקצועית. בעבר קנינו שם מספר מוצרים אבל מעתה לא נקנה ולא נמליץ על מקום זה יותר, מאחר שהדבר החשוב ביותר לנו הוא השרות והיחס הניתן כאשר מתעוררת בעיה.

הזמנה באינטרנט, התקשרו לאשר הזמנה, לאחר 2 ימי עסקים, התקשר השליח (בחול המועד פסח) להביא את המיקרו. היה מאוד אדיב בטלפון - לא ברור בכלל! בכלל חווית שירות מאוד מאוד נעימה, ושוב מניסיון עם חנויות אחרות שמשווקות מוצרי חשמל, ממש לא ברור מאליו. חג שמח

הוזמן מאחור השירות היה מצוין המשלוח הגיע מהר בהחלט חווית קניה טובה מאוד לא להסס להזמין דרכם

פרסום מטעה בדבר זמן משלוח הזמנתי מכונת כביסה מדגם בלומברג ביום 3 באפריל בזמן אספקה של 7 ימים נכון ל15 באפריל הודעת החנות שהכניסה למלאי (טרם אספקה...) 4 שבועות מיום הזמנה ממליץ לא להזמין בחנות זו

נרכש דרך אתר אינטרנט . האתר אמין ונוח מרוצה מאוד מהמוצר והמשלוח מהיר ממליצה בחום

סיפקו את המוצר למקום שהמבוקש בזמן קצר מאוד. מהרגע הראשון שלחו מיילים מפורטים בנוגע להזמנה כולל חשבונית.

הקנייה פשוטה מהירה והוגנת ובנוסף התקשרו אלי אח"כ לודא פרטים (כמה חכם - ככה נמנעים מטעויות). היתה בעיה מול היבואן שדיקלה משרות הלקוחות לא ויתרה עד שטופלה כראוי. (תודה לך שוב דיקלה). שרות כזה ראוי להערכה רבה. תודה.

המוצר שהזמנת לא היה במלאי, התקשרו להודיע שהוא לא קיים ולקחו ממני הזמנה למוצר שכן קיים במלאי. השירות טוב מאוד והיחס אישי.

הזמנתי מכשיר טלוויזיה דרך האתר. למחרת יצרו איתי קשר והעבירו את ההזמנה לספק. יומיים לאחר מכן הטלוויזיה הגיע. שרות -10. ממליץ תודה

ההזמנה בוצעה ב 21:00 מוצ"ש. ב 8:00 בבוקר למחרת שיחת טלפון שירות מצוין וב 15:25 המכונה הגיע לביתי. שירות אדיב ומקצועי של החנות ושל השליח. אפשרות מצויינת של חיפוש חנות ע"פ אזור לחיזוק החנויות החיפאיות.

קניתי לפני כמה ימים מי-חם. יום אחרי הקניה, התקשרו להודיע לי שהמוצר שרכשתי לא נמצא במלאי, ונתנו לי אפשרות לבחור אחד אחר במקום. הגיע בזמן לנקודת איסוף ממש קרובה לעבודה. ממליץ בחום על החנות. שירות מצוין.

שירות לקוחות מעולה!! הזמנתי מכונה דחוף, ולמחרת כבר קיבלתי אותה! במקביל שלחו כתובת מייל לתיאום ההתקנה. התקשרו למחרת לברר עם הכל תקין.

Perfect. It took few days but I got the item and I am satisfied with it I will certainly buy more from this site as they were cheaper than all the others.

שרות מצויין ומחיר טוב. בעת הזמנת הטלוויזיה ניתנה הנחה נוספת, מה שהוריד את המחיר לעומת המתחרים. כמה דקות לאחר ביצוע ההזמנה באתר יצרו איתי קשר לוודא ולתאם הובלה. שלושה ימים לאחר מכן קיבלתי את הטלוויזיה עם שליח. ולאחר מכן התקשרו מהחנות לוודא שהמוצר הגיע והכל בסדר. באופן כללי חווית הקניה היתה נהדרת.

שרות למופת. במיוחד תודה לגל מנהל המכירות על יעוץ נוסף ומועיל. מענה מיידי ומשלוח מהיר. מומלצים!

קנינו מכונת כביסה דרך סל טק. השירות היה מצויין , יעיל ונוח. לא הצליחו לתפוס אותי טלפונית- אז כתבו לי מייל . המכונה הגיעה בזמן והכל עבר על הצד הטוב ביותר.

תחילה התקשרו לשנות את דעתי לגבי המוצר בזה ש״לכלכו עליו״ והציעו מוצר לא מומלץ בעליל כחלופה. אחרכ איחרו במסירה בכמעט שבוע תוך שאני מתקשר 3 פעמים לנסות לקבל תאריך. המובילים היו גסי רוח ואגרסיביים ללא צורך. סהכ חווית קניה ברמה מאוד נמוכה.

רכשתי טלפון קוי בפניה אל סלטק דרך האתר בעקבות ההמלצות שקראתי בו עליהם ( והומלצו כקניה חכמה). וזו אכן הוכחה ככזאת : - פניתי אליהם ביום ראשון וכבר ביום שני בבוקר קבלתי את הודעתם על קבלת הבקשה ומשלוח הטלפון. עוד באותו יום בערב כבר קבלתי הודעה מנקודת האיסוף ( ששמחתי לגלות שהיא חנות חומרי בנין בחזית ביתי. , ולכן בחרתי בה כמובן.) והודיעו לי שחבילה מחכה לי. היות ושבתי לביתי, ליד מקום האיסוף, רק בשעות הלילה,הגעתי לאסוף את הטלפון רק למחרת בשעות הבוקר המאוחרות, לא לפני שקבלתי תזכורת טלפונית שהחבילה עדין ממתינה לי ואח"כ גם שיחת טלפון מסלטק שבדקו איתי שאני מרוצה מטיפולם, וזוכרת לאסוף את החבילה. מגיעים להם כל השבחים על מהירות הטיפול ועל האכפתיות, ואני מרגישה חובה משמחת, להמליץ על ספק זה כאן.

קניתי בושם של קלווין קליין אופוריה בגודל מלא 100 מ''ל במחיר הכי זול שמצאתי 160 ש''ח כולל משלוח פיק אפ המשלוח היה מאוד מהיר תוך יומיים היה אצלי מרגע ההזמנה הבושם היה עטוף בצורה טובה מאוד שירות מצויין התקשרו מהחנות לשאול אם הכל בסדר ממליצה בחום!! אין ספק שארכוש שוב!

היי רכשתי מכונת כביסה . כוון שהמכונה הישנה התקלקלה נזקקתי לקבל את המכונה בדחיפות. דיברתי עם גל שנתן לי הבטחה שיש סיכוי לקבל את המכונה למחרת. ואכן למחרת קיבלתי את המכונה כמו שהובטח. בינתיים סידרתי הגעת טכנאי אבל היתה בעיה שהכי מוקדם שיכול להגיע יהיה עוד שבוע. התערבות של הצוות גרמה לזה שאקבל את הטכנאי למחרת. סיכום רכשתי ביום רביעי קיבלתי ביום חמישי המכונה עובדת בבוקר של יום שישי. אני רוכש הרבה באינטרנט שרות כזה מעולה עוד לא קיבלתי. אני רוצה להודות למוות האלופים של סלטק. ממליץ בחום לעבוד איתם. משוכנע שהקניה הבאה שלי תהיה דרכם. תודה סופ"ש נעים. בנצי שובל קיבוץ מגידו.

בצעתי רכישה של מכונת כביסה של חברת Crystal, מספר דקות לאחר מכן יצרו איתי קשר ושאלו אם שמתי לב לזמן ההגעה הארוך מהרגיל לדגם הזה. לא שמתי לב. הוסבר לי שהדגם כרגע לא זמין במלאי ושיכול לקחת כשבועיים עד להתחדשות המלאי. במקום הדגם הזה הציעו לי מכונת כביסה של Beko שיקרה יותר בכ300 שקלים אך טובה יותר. המכונה עוד לא הותקנה ולא ניסיתי אותה עדיין אז אני לא יכול לומר אם אני מרוצה מהקניה, אבל החוויה עצמה הייתה בסדר גמור, השירות אדיב והמכונה הגיע בזמן מהיר יחסית של שלושה ימים. סה״כ עד כה אני מרוצה.

המוצר הגיע בזמן קצר מאוד שלא חוויתי אצל רשתות אחרות. צוות CELL-TEC דואג מאוד ללקוחות ונשארים איתם בקשר. פשוט חווית קניה מעולה.

מחיר מעולה. משלוח מהיר עד הבית. התקשרו משירות לקוחות לוודא שהמשלוח הגיע בסדר ואני מרוצה. ממליץ בחום