
אחלה שירות המוצר המתין לי בבית עסק לאחר יום ההזמנה מוצר מעולה עובד תקין מומלץ בחום

אחלה שירות המוצר המתין לי בבית עסק לאחר יום ההזמנה מוצר מעולה עובד תקין מומלץ בחום

שירות מצוין ויעיל. מגוון של מוצרים. משלוח מהיר. מחירים הוגנים. בקיצור מומלץ מאוד לקנות דרכם.

מוצר מעולה, נרכש עבור סריקת תמונות ישנות. צוות החנות אדיב מאוד, זמן האספקה קצר (בתוך יומיים המוצר היה מוכן לאיסוף). ממליץ בחום על המוצר ועל החנות.

ביצעתי הזמנה באינטרנט וקיבלנו את המדפסת במהירות. השליח התקשר לתאם והגיע בזמן שקבע. הדפסת כרע עובדת בלי בעיות.

שירות מעולה, מחירים הוגנים. קיבלתי בדיוק מה שהזמנתי. ההזמנה יצאה כמעט מיד בדואר רשום. לצערי לקח לדואר ישראל שבועיים להודיע לי שהחבילה הגיעה. כמובן לא באשמת החנות

. I found them very professional. Very Efficient. Would definitely buy from them again. Excellent service delivered within 3 days

חיפשתי מדפסת במחיר טוב ממקום שיכול להבצע משלוח יעיל וזול החנות היתה מתאימה קילתי שירות טוב ואמין המדפסת הגיע מהר.

שרות מהיר עם שליח עד הבית בחינם!! מדפסת מעולה ביקורות סתם קוטלות שוכחים שמדובר פה בגרושים 3 שנים אחריות דיו חילופי במחיר סבבה

הזמנתי מדפסת בלילה של יום חמישי, וכבר בבוקר של שישי התקשרו אלי לאמת פרטי רכישה. המדפסת הגיעה כבר ביום העסקים הבא עם שליח בבוקר.

ב16.10.18 רכשתי סורק V19 של אפסון- ביקשתי משלוח מהיר- הסורק הגיע יום למחרת ב17.10.18 שרות מעולה ומהיר- לציין גם שאני גרה ביישוב מרוחק תודה רבה!!!

הטונר שהזמנתי למדפסת brother הגיע במהירות, היה במחיר הוגן לגמרי, היה ארוז היטב ובדיוק הדגם שהזמנתי.

לאחר ההזמנה, התקשרו מהחנות לברר ולהמליץ על מוצר זול יותר, המשלוח היה מהיר, ממליץ על החנות.

אין מילים הכל זרם מהר ייעוץ מצויין מחיר סביר ביותר מכונה מצויינתמשלוח מהיר למרות חוה"מ

זוהי חנות וירטואלית אבל עם יחס אישי לכל לקוח. הם מוודאים שאתה מקבל את מה שאתה צריך ואם היה חסר פריט במלאי (מה שקרה אצלי) הם התקשרו ומצאו תחליף מתאים. בקיצור תענוג לקנות בחנות כזאת.

הרכישה בוצעה טלפונית מול נציג פרידיו בשם עומר . קיבלתי הסבר ויעוץ מקצועי מפורט . התהליך היה עניני וקצר וכפי שהובטח המוצר הגיע עם שליח הביתה בזמן שנקבע. המוצר שרכשתי בהמלצת

הזמנה דרך האתר מאד נגישה עמידה בלוח זמנים שרות הוגן אזן קשבת בפתרון תקלות שרות לקוחות "בעיתי" שרות מכירות יעיל

29.8.218 חוויית קניה מעולה, שירות אחראי ומסור. רכשתי ראשי דיו והייתה תקלה, חצי שעה אחרי שדיווחתי נשלחו והגיעו אלי ראשי דיו חדשים. המלצה חמה

רכשתי סורק, אבל לא הצלחתי להפעילו חשבתי שזו איזו טעות שלי אז...קניתי שוב את אותו סורק הפעלתי ולפי ההוראות המצורפות באנגלית (למה לא ניתן לקבל תרגום עברי) הייתי אמור לקבל דו שיח שבו אפתח את התבנית... נה דה...לא קרה כלום היות והפעלתי כבר מאות תכניות- אני בטוח שלא טעיתי שוב !! אז יש לי 2 סורקים שאינם עובדים ואין מי שיוכל לעזור

קניתי דרך האתר ,שרות ברמה הגבוהה ביותר , מחיר הוגן ואספקה מהירה מאוד ממליץ בחום

הזמנתי בפרי-דיו סט של מחסניות דיו שכבר קשה מאוד להשיג בחנויות. המחיר היה נמוך ביחס למחסניות המקוריות שקניתי בעבר וההזמנה היתה מוכנה ללקיחה מייד כשהגעתי למקום. המדפסת מקבלת את המחסניות האלה כמקוריות. בסה"כ: אני ממליץ לקנות בפרי-דיו.

נהדרים . אמינים . שירות נפלא. נותנים יעוץ , סבלנים , לא דוחפים מוצרים שאיני זקוק

הזמנתי דיו חלופי למדפסת איפסון. קל להתמצא באתר שלהם. התקשרו לעדכן אותי על מבצע של 3 1 שלא הייתי מודע לו. הגיע אליי המשלוח בהתאם למה שהובטח. מחסניות הדיו התאימו.

הזמנתי מדפסת. הייתה אפשרות לבחור בין לקנות רק מדפסת לבין להזמין את החבילה בילה המכילה גם דיו נוסף וגם אחראיות ל-3 שנים. קיבלתי מהר. הכל בהתאם להזמנה. אין לי עדיין מה להגיד על האחראיות המורחבת אשר הזמנתי כי לא ניסיתי להשתמש בה.

שירות ממש מצויין. עשיתי טעות בהזמנה והם תיקנו אותה. דוגמא לשירות מצויין. כל הכבוד לכם