
עשיתי הזמנה של שעוני שיאמי, קיבלתי שירות מבחור במרכז ההזמנות בשם פז, סבלני מקצועי ומהממם ממש! יודעת בוודאות שאחזור לקנות בגומובייל ואצל פז במיוחד

עשיתי הזמנה של שעוני שיאמי, קיבלתי שירות מבחור במרכז ההזמנות בשם פז, סבלני מקצועי ומהממם ממש! יודעת בוודאות שאחזור לקנות בגומובייל ואצל פז במיוחד

קניתי את השעון גלקסי פרו 5 מחיר והשירות היו טובים אחרי חיפוש בכמה סניפים היחיד שהיה לו את הצבע השחור

המנהל סניף אמיר היה מאוד נחמד הסביר לי כל מה שביקשתי וכל מה ששאלתי כי למעשה הטלפון היה מיועד לאשתי ואמיר עזר לי להתאים לצרכים המיוחדים של אשתי כי מאפרת כלות .באמת איש מקסים ועם הרבה סבלנות תודה רבה שוב .

הייתי בסניף אילת ואני מאוד מרוצה מהחוויה שלי שם, הצוות היה סבלני ונעים למרות השאלות הרבות שלי בנושא, נכנסתי לשם עם קוצים בגוף וחוסר סבלנות ויצאתי עם חיוך. ממליצה בחום.

נשבר לי המסך בנייד וב2 מעבדות שבדקתי לא היה את המסך במלאי והיו נדרשים לפחות שבועיים. במקרה מצאתי שיש לגו מובייל את המסך שלי במלאי ושאפשר להגיע מתי שנוח לי "להפקיד" את הנייד שלי לתיקון. המענה בוואטסאפ וכן השירות בסניף (מעבדה מרכזית- ראשלצ) היה מעולה! תוסיפו לזה מחירים ריאליים ולא בשמיים. הבונוס זה בכלל ששמתי לתיקון, נאמר לי על ידי עופר לדעתי? שיקח כשעתיים תיקון..תיארתי לעצמי שרק מאוחר יותר או למחרת אוכל להגיע ובפועל כחצי שעה לאחר מכן כבר קיבלתי הודעה שהפלאפון תוקן וניתן להגיע לאסוף.

משלוח 1 ימי מהיר מאוד wow מקשפ כל בסדר תודה סופר. מרוצה מאוד כוכב 5

רמה גבוה של יחסי אנוש כיף לקנות אצלכם ממליץ בחום לכולם! תודה רבה על השירות.

דניאל המוכר עזר בתהליך הרכישה ועזר בבחירת המוצר המתאים ביותר. מבדיקה שערכתי המחיר היה קרוב למחיר הנמוך ביותר בזאפ (לא היה שווה את הנסיעה). מומלץ

המוכר (דניאל) היה מקצועי, סבלני, ענה ועזר בכל שאלה, בקשה בצורה מקצועית ונעימה. חוויית קניה מעולה.

חברה מקצוענים ומסבירי פנים. כיף גדול לקנות שם, עונים לכל שאלה ומסבירים על כל האופציות הקיימות. פשוט חווית קנייה מעולה!!!

אז אחרי שקניתי לאמא שלי לפני כמה חודשים פיקסל 7 פרו והייתי מרוצה מהשירות אז חזרתי לקנות גם לעצמי כי הייתי צריך להחליף מכשיר שירות ומחיר מעולים באתי תוך 5/10 דקות כבר יצאתי עם מכשיר כולל מגן מסך ומה שאני צריך כולל אחריות של שנה על המכשיר סך הכל חווית קנייה מעולה בלי להסתבך עכשיו וכאלה

דן עזר לי בסבלנות ויעילות. נתן המלצות והסביר את כל מה שנדרש כדי להפעיל את הפלאפון החדש. השירות היה לבבי ואכפתי.

קניתי ממכם אפל ווטש דגם 8 , מוצר מושלם תודה רבה לכם על השירות המדהים

היה מצוין, הצוות אינפורמטיבי מאוד וקניתי סמארטפון לשביעות רצוני, בלי לבזבז על זה יותר מדי זמן. ממליץ מאוד.

החלפתי מגן מסך מסיליקון למכשיר במסגרת האחריות שלהם ובנוסף שמתי מגן מסך חדש למכשיר אחר. עבודה נקייה, מקצועית ומהירה. ממליץ בחום על המגן סיליקון שלהם וכמובן על השירות

שרות מהיר, מקצועי, מנומס, עינייני, שירותי ואדיב . מלאי מוצרים מגוון וזמין במקום. כבר שנים לקוחה בסניף סינמה סיטי, תמיד מוצאת את מה שצריכה.

שרות מעולה ומהיר. ליזה, הנציגה שמולה ביצעתי את הקניה בטלפון, הייתה אדיבה ונתנה שרות טוב.

אני אוהב את גו-מובייל, קניתי שם בעבר טלפונים ואמשיך לקנות! אבל - נראה לי שהם קצת "עפים על עצמם". קניתי שעון סמסונג גלקסי ווטש 5, Galaxy Watch 5, הגיע בשפה סינית (OK) אבל משימה די רצינית למצוא איך עוברים לאנגלית (זה לא ! Settings > Languages). השעון מגיע עם משטח טעינה אלחוטי עם מחבר USB-C. כמעט בכל המטענים יש שקע USB-Type A ("הגדול"). רציתי לקנות מתאם. המוכר רצה יותר מ 60 ש"ח למתאם! בושה! (לא קניתי!)

המוכר בעל ידע רב ומקצועי. שרות אדיב וסובלני סה"כ אני מרוצה מהמכשיר הנייד. מחיר הכי זול בארץ.

איש מכירות מקצועי. המתנה קצרה מאד לקבלת השרות. עצות מעשיות וטובות לשימוש במוצר. בדיקת תכולת החבילה והסבר על הכל

ביצעתי רכישה בסניף קניון רננים במוצ"ש מהמוכרן דניאל. אני חייב לציין שדניאל נתן שרות מעולה וזאת אפילו במשמרת כה קצרה של מוצ"ש שהיה ממש ממש עמוס בסניף. ראיתי איך דניאל מקפיד על מתן שרות מדוייק לכל לקוח (כולל אותי) והכל תוך שמירה על סדר ואווירה נינוחה אפילו שהוא היה לבד במשמרת עם המון לקוחות. שפו לדניאל, וכמובן לגו מובייל. אני לקוח נאמן כבר שנים ברשת וכך אמשיך. מחירים מנצחים בשילוב שרות מהמם.

It was easy to checkout and delivery. I got fast and free home delivery. Great service.

קיבלתי שירות מקצועי ואדיב מאלישע הבחור הסביר לי על כל המוצרים שרכשתי עד הפרט האחרון והייתה לי אחלה חווית קנייה (: תודה רבה רבה (:

שירות נעים, סלבני ומקצועי. מחיר הוגן. בתוספת סכום קטן נותנים אחריות על המכשיר (כשהטלפון מיועד לילדים אז זה חושב מאד)

כשקונים הכל בסדר, אך ברגע שיש תקלה מתנערים מאחראיות. טלפון בן מספר חודשים, שלא נפל, תמיד בכיסוי סגור, מעולם לא בכיס, TOTAL LOSS ולא מחליפים כי ממציאים שנפל. במעבדה פרטית אמרו שזו תקלת תוכנה ידועה. לא להתקרב, לא לקנות, לא להאמין להם שהאחראיות שווה משהו אכזבה גדולה
שלום, המכשיר הגיע למעבדה עם נזקים וחבלות שאינם חוסים במסגרת אחריות. לאחר בדיקה נמצא כי אין אפשרות לבצע תיקון למוצר כפי שהוא. על אף זאת הוצעו ללקוחה חלופות להן סירבה. בברכה, GoMobile