
שירות טוב כיף להיכנס לחנות אין לחץ ומחירים מעולים המוצרים נבדקו לפני שנמסרו אחלה סניף

שירות טוב כיף להיכנס לחנות אין לחץ ומחירים מעולים המוצרים נבדקו לפני שנמסרו אחלה סניף

כשהגעתי לחנות המחיר היה שונה מהמחיר שהפיע באתר. המוכר הגיב מאוד בנימוס ובאדיבות ומיד בדק את המחיר ותיקן את הטעות. הטיפול היה מהיר, אדיב ונעים. ממליץ בחום ובהחלט אגיע שוב לחנות. תודה רבה!

שרות יוצא מהכלל מקצועי אדיב ונינוח. באתי לדגם מסוים ושירגתי בעבור 200 שח בלבד. ללא ספק חוויה מתקנת לסניף עם היסטורית שירות זוועתית. ללא ספק קניתם לקוח חדש.

נכנסו לחנות, ועידן המוכר מיד פנה אלינו, עזר לנו בזריזות ובמקצועיות. גם לאחר הקנייה כשהיינו צריכים עזרה טכנית בנושא ההרכבה היה זמין ומיד עזר לנו.

מקום טוב עם מוכרים נחמדים בעלי ידע טכני רב . עולם הקולנוע רשת מפורסמת בסך הכול מחירים הכי זולים . ממליץ בחום

קנינו כיריים זכוכית צבע לבן גז פירלס מאור מאוד עזר לנו שירות נהדר יחס מצויין תודה רבה כל הכבוד ממליץ בחום

קניתי טלוויזיה ומכונת כביסה בעולם הקולנוע אחרי שבדקתי בכמה מקומות המחיר היה הוגן והאספקה והתקנה כבר באותו היום תודה רבה לעידן ועידן (מהחנות ומההובלה) אתם מקסימים ומקצועיים ואני מאחלת לכם המון הצלחה ופרנסה טובה

שרות מעל ומעבר. אדיבות ומחירים טובים. חנות מאורגנת ומסודרת יפה. מבחר גדול של מוצרים ומגוון מחירים

הגעתי במיוחד מהצפון כדי ליהנות ממחיר אטרקטיבי וגם נהניתי משירות מאוד אדיב ומקצועי, תודה רבה

חווית קניה מצוינת, הסברים מלאים על מכשיר הדייסון, מחיר מעולה, המוכר מסביר פנים, בקיצור אחזור לקנות בחנות זו

מוכר אדיב , סבלני, ושירותי מאוד. על כל שאלה תשובה, עם הרבה אורך רוח. רןצה למכור אבל לא דוחף אותך לפינה, נותן את הזמן לשאלות ולהחלטות

שירות אדיב ומקצועי מחירים טובים חניה בשפע הספקה מידית ממליץ בחום כדאי לקנות רק שם

רוני היה מסביר פנים ונחמד, שירות אדיב, ממש חווית קניה נעימה. תודה רבה .. ..

אחלה של שירות, מנהל הסניף (עדי) ממש פירט על כל המוצרים, בטוח שאחזור לקנות שם!

אחלה שרות תודה רבה !! שרות של המנהלים בחנות ממש טובה אחלה המוצר סופק במיידית אחלה אשש

שלומי אבנרי תודה רבה על השירות המעולה על הסבלנות והסובלנות היתה חווית קנייה מעניינת וכייפית

אלופים ממליץ בחום שירות מקצועי , והכי חשוב היחס , יצא מושלם והכי חשוב גם משתלם

שירות גרוע ביותר אף פעם לא ניקלתי בשירות כזה לקוי ישבתי אצל המנהל לא זוכרת את שמו והוא פשוט דחבר לא יפה וכול שנייה אומר לנו אתם מבזבזים לי את הזמן מה זה התשובות האלה שאלתי שאלות לגבי הטלויזיה שרכשנו והוא עונה לי שאני לא צריכה לדעת מה יש בטלויזיה ושזה לא אמור לעניין אותי מה זה הגישה הזאת. אשכרה מספר פעמים ניסה לסלק אותנו ומהחנות מאוד נפגענו ורכשנו את הטלויזיה רק משום שזה היה לנו דחוף. עם לא לא הייתי קונה ממכם כלום עם יחס כזה לקוי

שירות מעולה! יחס טוב מאוד אמליץ על עידן בחור אמין ויודע למכור מוצר בצורה הכי טובה שראיתי. כמובן שאחזור ואקנה שם יותר

שירות מצויין אדיב , מאוד מרוצה מהקניה ומההסבר שקיבלתי על המוצר שרכשתי השמח לחזור לקנות שוב בחנות.

שרות טוב ומעולה בהנגשת המידע. יחס חם וקשוב. שרות אדיב ומהיר. החויה טובה בחנות והשרות מעולה

מומלץ מאוד לא משחקים משחקים מחירים טובים שרות טוב מקצוענים יודעים מה הם מוכרים מומלץ מאוד

המוכר עידן היה מקצועי אדיב ושרותי, ייעץ ועזר לי להחליט. שמח שהחלטתי לקנות אצלכם. שרות מצויין!

מצוינת, יחס אישי, שירות מהיר, מחיר הוגן, שווה לבוא. שמחתי לקנות בעולם הקולנוע, קריית שמונה.

שירות מצויין ומחיר טוב בטוח אחזור שוב לקנות ,סניף מצויין עם עובדים טובים ואחלה אנרגיה