
חנות אמינה ומצויינת אינפורמציה ברורה ומדוייקת למוצר שירות מהיר עד מאוד אפילו זריז משלוח הגיע תוך כמה שעות (מקום קטן באיזור בית שמש). מענה זריז לשאלות בקיצור מוצלח ומומלץ

חנות אמינה ומצויינת אינפורמציה ברורה ומדוייקת למוצר שירות מהיר עד מאוד אפילו זריז משלוח הגיע תוך כמה שעות (מקום קטן באיזור בית שמש). מענה זריז לשאלות בקיצור מוצלח ומומלץ

בעל החנות (מני לויאן) קיבל את פנינו באדיבות מרובה. קנינו מקרר, תנור משולב, מכונת כביסה, מייבש כביסה וטלוויזיה. מני העניק ייעוץ מקצועי ואמין, העלה בפנינו את היתרונות והחסרונות של כל מוצר ודגם, תוך התייחסות למתחם המחיר שהצבנו. במילים אחרות, מני לא ניסה לדחוף לנו מוצרים יקרים או זולים מידי (כדי להרוויח) אלא נהג במקצועיות ראויה לשמה. בנוסף, שיננו את ההזמנה מס' פעמים, במהלכם הוספנו והורדנו מוצרים. מני היה סובלני בכל פעם שהגעתי אליו והשירות לא השתנה בעקבות שינוי ההזמנה. מהתרשמות כללית ניתן להתרשם מסדר, דיוק ושליטה בפרטי ההזמנה (כל פעם שהתקשרתי אל מני הוא ידע מיד במה מדובר). כמו כן, קיבלתי מחיר מאוד מאוד הוגן ויצאתי מרוצה. לסיכום, מהתרשמות כללית ניתן לומר שהיחס חם ואדיב, שירות מעולה, מקצועי ואמין, וכמובן...אחלה מחיר.

חנות אמינה ומצויינת ,יעוץ איכותי,חווית קניה מצויינת. מחיר הכי טוב בשוק. משלוח אדיב ומגיע בזמן. ממליץ בחום! אחזור לקנות שם בעתיד!

רכשתי בחנות כמה מוצרי חשמל ( מ.כביסה , מדיח , תנור בנוי ) לאורך כל הקניה עזר לי בחור בשם סמיון ( יש לו ידע רחב על מוצרי חשמל ושירות מעולה) המחירים בחנות זולים מול שאר המתחרים ושירות אדיב. אני ימשיך לקנות רק בחנות הזאת מוצרי חשמל

יגעתי לחנות דרך זאפ.קראתי המלצות,אבל רציתי לקנות בחנות ואני אוהבת לראות מה שאני קונה. קיבלתי הזבר מלא ושירות היה מצויין. קיבלתי מוצרי חשמל למחרת. והתקנה של המוצרים גם היתה מהירה מאוד. אני מאוד מרוצה מהשירות ומהקניה. ממליצה מאוד!

קניית מוצר חשמלי אינה דבר של מה בכך המון ריצות השוואות מחירים המון סוגי דגמים וכו.על אחת כמה וכמה שמדובר ב לא פחות מ-4 מוצרים ואני לא מדבר על קומקום מגהץ וכד'.בקיצור לאחר עבודת שטח הגעתי לדיגיטל אלקטריק קיבל אותי בחור בשם מני והאמת הוא מצוין בכל הפרמטרים הנדרשים:שירות אדיב ומיקצועי עם הרבה סבלנות עם רצון לעזור ולא רק למכור!!!!! אספקה ? בהתראה של 3 ימים כמו שניתבקשתי הסחורה הגיעה בלי סיפורים ומריחות ללא ספק אני אמליץ לחבריי וגם לכם שמי קובי ואני לא לקוח שתול אני אמיתי!!!!!!

רציתי לספר על קניה הראשונה שלי באינטרנט. אחרי בדיקה בחנויות בין כמה דגמים החלטנו שקונים מקרר מסויים. בבדיקה פשוטה בזאפ גילינו שדגם רצוי נמכר במחיר הכי זול בדיגיטל אלקטריק. התקשרנו ובכמה דקות שיחת טלפון,בשיחה עם נציג אדיב הזמנו מקרר(בשעות אחר הצהריים) ומקרר קיבלנו למחרת בצהריים. תודה על השירות אדיב ועל הספקה מהירה. וכמובן על מחיר הכי טוב שמאצנו.ישר כח.

הזמנתי מהחנות טלוויזיה 60 אינץ של שארפ מדגם 60LC635E בתאריך 23.08.2013. אני חייב לציין את היחס הלבבי, החם והמקצועי לו זכיתי. הטלוויזיה הגיע במועד שהובטח לי ואני מאד מרוצה וממליץ בחום על חנות זו.

כשהגעתי לחנות קיבלתי יחס חם, הסבר מלא על כל המוצרים, הדרכת שימוש, מתן שירות אמין ומקצועי. רכשתי מס' מוצרי חשמל לבית- מקרר, תנור, מדיח, קולט אדים, כיריים, מיקרוגל. קיבלתי את המוצרים בזמן, ההתקנה הייתה מהירה ומקצועית. כעת אני נהנית מהמוצרים ומרוצה מהרכישה. ממליצה בחום.

קניה דרך אתר דיגיטל אלקטריק נוחה מאוד. 20 דקות אחרי ביצוע הזמנה התקשרו וקבעו הובלה למחורת. המקרר הגיע יום למחורת בדיוק בזמן. הספקה הכי מהירה שהיתה לי בקניה באינטרנט. מומלץ מאוד שרות מצויין.

ההזמנה בוצעה בבוקר לאחר שהנציג נתן לי מחיר מצוין. לאחר שעה התקשרו שניתן לספק עוד באותו היום וכך היה. יום למחרת התנור כבר היה מותקן, ע״י טכנאי של היבואן כמובן, וכבר עבד. ממליץ בחום-שרות מעולה,מחיר טוב וזמן אספקה מיידי.

השירות היה אדיב ביותר, יחס מדהים!!! והמיקסר הגיע כשעתיים לאחר ההזמנה!!! אחת ההזמנות היותר מוצלחות שעשיתי, ממליצה בחום! יש גם אופציה להזמין טלפונית ולא לתת כרטיס אשראי באתר, פשוט מעולה

עשיתי סקר על המוצר שקניתי ובחנות הזאת קיבלתי מחיר טוב השירות היה מצוין ונציג המחירות סימון נתן לי שירות מקצועי ואמין וקיבלתי את המוצר תוך שלושה ימים כמו שהובטח לי.

שלום יצרתי קשר עם שרות הלקוחות של DigitalElectric בנוגע לזמן אספקת המוצר, מכיוון שאני לא גר בארץ חששתי שזמן ההספקה יהיה ארוך ואימי תישאר ללא מקרר לכמה ימים, שירות לקוחות הבטיח יום הספקה אחד ואכן קיבלנו את המקרר בפחות מ 24 שעות בנוסף הבחור שהביא את המקרר פינה את המקרר הישן ללא תשלום. תודה רבה

מני והצוות פשוט תותחים! הבינו את הצרכים שלי והתאימו לי מוצרים כמו שצריך ובמחירים מצויינים. כל המוצרים הגיעו בדיוק ביום ובשעות שביקשתי. אין לכם מה לחפש במקום אחר!

רכשנו לפני כחודשיים מדיח, מכונת כביסה, תנור בילד-אין וטלויזיה, הגעתי לחנות לאחר קבלת המלצות, ואכן זכיתי מאיש המכירות מני לשירות מצוין, מקצועי, סבלני, ולא פחות חשוב, מחיר הוגן. אנו ללא ספק נבצע רכישות נוספות בעתיד. יישר כח!

ביצעתי קניה של מדיח כלים ומקרר. חווית הקנייה היתה מצוינת. שרות אישי סבלני והוגן במחירים. שרות ההובלה עמד בזמנים. בעלי המקום היו זמינים לנתינת שרות בכל זמן. תענוג!

הגעתי לחנות עצמה כדי להתרשם ולראות בעיניים - מאוד עזר לי מוכר בשם בוריס - הסביר בסבלנות לגבי כל דגם ופתר את ההתלבטויות שהיו לי ולאשתי. לבוסף רכשתי את המקרר שבסיבסוד וקיבלתי את ההזמנה במהירות (להפתעתי תוך מספר ימים). לחנות שירות לקוחות איכותי מאוד ומבחר רב של דגמים - ממליץ בתוקף

כל אחד מבין מה זה להישאר בלי מקרר ביום שישי בקיץ בישראל. הייתי צריכה הובלה מיידית. קודם כל המחיר של המקרר יצא הרבה פחות מחנויות אחרות. יחס וחוש- ההומור של המוכר הורידו לחץ.תוך שעה מקרר היה אצלי בבת-ים. הובלה ממש מהירה ומקצועית.מכל הלב תודה למני. רק תשלח לי בבקשה חשבונית מס קבלה :). כנראה עובדים שכחו למסור לי אותה -מקרר 600 ליטר לקומה רביעית בלי מעלית -אני מבינה אותם.וגם אני מרוב שמחה שכחתי להזכיר. תודה רבה על שרות מצויינת. טטיאנה

שלום רב, לאחר סקר רב שערכתי (חיפשתי תכולה לכל הדירה) והייתי אובדת עצות מכמות החנויות הקיימות והבדלי המחירים בין חנות לחנות, הגעתי לחנות זו ממש במקרה. כבחורה ביקורתית מאוד ושבודקת כל דבר מיליון פעם אציין שהיחס והשירות היו נפלאים וכמובן החשוב מכול המחיר, ואפילו התנור הועמס לרכבי עוד בטרם הסדרתי את התשלום. אין ספק שאת שאר מוצרי החשמל ארכוש שם- הן בשל היחס הנפלא וכמובן בשל המחיר שלא השתווה לשום חנות שבדקתי וביקרתי בה. בהזדמנות זו אני מודה למנהל החנות מני- שכל הרכישה התבצעה מולו... כיף לצאת מחנות בהרגשה טובה!!!

הזמנתי טלויזיה. אחרי כמה שעות התקשרו ואמרה שאזלה מהמלאי ואולי אני רוצה אחרת...למישהו זה נשמע טריק מוכר? נראה לי לא רציני, ולא הסכמתי לקבל מוצר אחר.
לקוח הנ"ל לא ביצע מאתנו הזמנה באופן רשמי ולא קיבל אישור הזמנה. הוא סה"כ הכניס נתונים פרטיים כמו שם, שם משפחה ומס' טלפון וקיבל ממערכת אוטמטית מס' פניה (ORDER ID) עבור טלויזיה טושיבה 37RV733. לאחר הפניה של הלקוח נציג של החנות יצר קשר עם הלקוח והסביר לו שהדגם של הטלויזיה 37RV733 - זה דגם שכבר אזל במלאי אצל היבואן ואם הוא מעוניין ניתן לקבל אספקה מיידית ללא תוספת מחיר של 40" אותו מודל של טושיבה 40RV733 או LED של טושיבה 40" 40AL10 בתוספת 200 ש"ח במקום 465 ש"ח. לא הצלחנו לרצות את הלקוח. הוא טען שעושים לו טריק ואמר שלא מעוניין בקניה. כדי לציין שתוך כדי דיבור לקוח היה מאוד חריף ואף קילל את הנציג שלנו.

רכשתי מהחנות 5 מוצרים: מקרר, כיריים, תנור, מדיח ומכונת כביסה. הגעתי לחנות לאחר שעשיתי סקר שווקים ובדקתי מחירים ברשתות ובחנויות שונות. בכל אחת מהחנויות בדקתי מחירים וגם התרשמתי מהשירות וההסברים שקיבלתי. בדיגיטל חשתי שהשירות היה אמין מאוד והיחס היה מצוין. המוכר הקדיש לי את מלוא תשומת הלב והסביר על כל מוצר ששאלתי בסבלנות מקסימלית. גם המחירים היו נמוכים מיתר המקומות ולכן רכשתי ממנו את כל המוצרים. ממליצה בחום להגיע לחנות הממוקמת הראשון באיזור התעשייה החדש ולהתרשם כמוני.

חיפשתי מקלט שתצוגה 16:9 שידור 3:4 יוצג בלי לעוות את האנשים, ולא ידעתי איזה מכשיר נותן את זה. מנחם הסביר שבטושיבה תכונת "REAL VIEW" מסדרת את זה. בוריס הביא מהמחסן את המכשיר וחיבר להדגמה. נשארו איתי בחנות עד 9 בערב שאסיים להתלבט, באדיבות סבלנות חיוך וגם קפה. בסופו של דבר רכשתי את הטושיבה 40, פיוג'י LCD32 לבת, וכיריים נורמנדה 6 להבות שהלהיבו את אשתי. בזמן שהיינו בחנות ראיתי כעשרה קונים שכל אחד מקבל יחס אישי והסברה מקיפה, תוך כוונה להתאים לרצון הלקוח ולא לדחוף מה שמתאים למוכר.סיסאי העמיס למכוניתי ויצאתי מרוצה עד הגג. מקצועיות, אדיבות, סבלנות, וגם מחיר טוב. צריך יותר מזה?