
הגיע מהר יחסית (תוך יומיים). הדיו תקין. אפילו התקשרו להציע מבצע נוסף ובכך לחסוך כסף. ויליאם.

הגיע מהר יחסית (תוך יומיים). הדיו תקין. אפילו התקשרו להציע מבצע נוסף ובכך לחסוך כסף. ויליאם.

שירות מעולה ומהיר, מומלץ בחום לכל רוכש פנות לחברה הזו ולקבל שירות חם ואוהב שאפו

קניתי דיו תואם HP. כעבור חצי שנה כשהחלפתי מחסנית זה לא עבד כתוצאה מעדכון תוכנה שביצעתי למדפסת שהפסיק להכיר את דיו התואם. החברה שלחה שליח על חשבונה לאסוף את הדיו הישן ושלחה לי חדש על חשבונה. אני רוצה לציין לשבח את לקיחת האחריות שלהם גם כעבור זמן רב מהרכישה ללא ויכוח או שכנוע.

אחרי 10 ימי עסקים לא קיבלתי את החבילה. כאשר התקשרתי, הנציג היה גס רוח והכחיש כל אחראיות - הסביר שזה תלוי רק בדואר ישראל והם עשו יופי של עבודה. אפילו שהוא צודק בזה שפעילות הדואר לא תלויה בהם, יש צורה לדבר ואפשר לפחות להתנצל.
גולשים נכבדים, איך אומרים? מהלימון תעשה לימונדה... לעיתים טוב לנו לקבל חוות דעת שליליות כדי להציג ולהראות את השירות שלנו. הלקוחה הזמינה ראש דיו למדפסת ב 2.4.19 ובחרה במשלוח של דואר ישראל. כבר באותו היום החבילה שלה הייתה בדואר! ב 4.2.19 אחרי יומיים חיכתה לה החבילה בסניף הדואר (גם אנחנו הופתענו (: מדואר ישראל ) לצערנו הלקוחה לא קיבלה הודעה מהדואר על החבילה - ועל זה תלונתה. ברור לכולם אין באפשרותנו לשפר את השירות של דואר ישראל ולגרום להם לתקשר אל מול הלקוח הסופי, ולכן אנו מציעים חלופות אפשריות של משלוחים כגון: שליחים עד הבית, לוקרים מרכזי שירות וכד'. בברכה, צוות פרידיו.

קניתי מדפסת brother, שירות מעולה , משלוח מהיר במיוחד, הזמנתי המדפסת ב03.04 באותו יום התקשרו להציע דיו תואם ואחריות ל3 שנים.. קבלתי החבילה ב05.04

נהניתי מהקניה ומהשירות האדיב והמהיר. המדפסת הגיעה מהר וכמובן המחיר היה אטרקטיבי ושווה. מומלץ ביותר

חווית הקנייה הייתה מעולה. חזרו אליי זמן קצר מאוד אחרי ביצוע ההזמנה באינטרנט ואף הציעו לי הנחה על רכישת מוצר נוסף הזהה למוצר שרכשתי. בנוסף, גם המשלוח עצמו הגיע מהר מאוד. אני מאוד מרוצה

קניתי גליוטינת גלגלת 550 Dahle, משלוח מהיר, אתר ברור, עשיתי אגב עוד כמה קניות מהם בעבר והיו בסדר גמור

מאוד מרוצה. המחיר מעולה. הנציג בטלפון היה אדיב וחיובי. השילוח באמצעות צ'יטה היה מהיר ומאוד נוח. מומלץ.

הזמנתי מגרסה . אחרי יום התקשרו לוודא הזמנה. הגיע משלוח מהיר. האריזה פתוחה ובלויה. המגרסה הגיעה לאחר שנעשה בה שימוש, עם דפים בשיני המגרסה. הזמנה ברמה מאוד נמוכה. הסיכוי שאקנה שוב במקום הזה הוא אפס. הכל מצולם.
שלום רב, הלקוח הזמין מוצר וקיבל למחרת במחיר אטרקטיבי כמו תמיד. מגרסות של כל החברות מגיעות לעיתים עם פתיתי דפים בשיני הסכין כיוון שיש ביקורת איכות לגבי טיב המוצר של היצרן. לא ברורה כ"כ חוות הדעת... לשירותכם, פרידיו בע"מ

במהלך חיפוש מדפסת קנון הגעתי לאתר של דיופרי, דברתי עם הסוכן אורי גמליאל- שנתן לי שירות מקסים המענה הטלפוני היה מהיר, השירות היה נעים וההתייחסות חיובית, עם מענה מקצועי ואמין לכל השאלות שבהן התלבטתי. מקווה לחזור שוב.

מאוד מרוצה מהשירות. תוך יומיים המדפסת הייתה כבר אצלי בבית עם השליח. כל הכבוד תמשיכו כך!

גם שירות והסברים טלפוניים מדוייקים כולל מה לא נתמך בדגם ומה כן, גם המחיר הכי זול, גם משלוח מהיר ביותר. לא יכול לבקש יותר. אליפות בריטייל. סחטיין.

רכשתי מדפסת בחנות פרי דיו במחיר מאוד טוב. שירות טוב. אספקה מהירה למרות שרשום שהאספקה תוך 7 ימים, קיבלתי את המדפסת תוך ימיים. מרוצה מאוד

שרוצ מהיר ויעיל הספקה מהירה והתאם למובטח המוצר הגיע כפי שהוזמן והיה תקין כולל כל הפרטים הנספחים

קניתי מכשיר אבל הוא הגיע עם מדבקה מכוערת שלא ניתנת להסרה בחזית המכשיר!! פשוט מרגיז. באיזה זכות אתם משחיתים מכשיר שאני שילמתי עליו?? המכשיר עצמו הרבה פחות ידידותי ממה שאמרו ועדיין לא התחבר לרשת למרות שכן מופיע שהוא מחובר. בקיצור: מכשיר סביר.
שלום, ראשית אני מצרים על הרגשת הלקוח. חברתנו מאמינה בשירות מעל לכול ולכן שמים את הטלפון שלנו על המוצר בצד... מי שומר היום חשבוניות רכישה (: תודה איילת שהערת את תשומת לבנו. הנושא יועבר למחלקת שירות ולוגיסטיקה של חברתנו ויטופל כבר בימים הקרובים. בברכה, צוות פרידיו.

הם פשוט טובים, הגיע מהר (תוך כמה ימים), שירות אדיב, מוצר מקורי וארוז היטב. תודה!

קניתי סורק epson v600. מאוד אהבתי את שירות, התקשרו למחרת כדי לתאם משלוח כבר ביום שלאחר מכן. מוצר הגיע שלם וללא פגימות.

הקניה והשרות הין 100%, אלא שדאר ישראל לא הודיע לנו על קבלת הטובין אליו. רק לאחר זמן משפניתי למוכר בטענה הלכתי לדאר כדי לקבל את המשלוח.

הזמנתי טלפונית סט ראשי דיו תואם למדפסת הזרקת דיו שברשותי. זמן המתנה היה קצר והטיפול בהזמנה אדיב ויעיל. נשאלתי על סוג המשלוח ובחרתי בדואר רשום. לאחר 3 ימים המוצר הגיע. לסכום-יעיל אמין ומהיר.

עשיתי את ההזמנה במוצאי שבת (רכשי מדפסת צבעונית), ביום ראשון מיד חזרו אלי לעבור על ההזמנה והציעו לי לרכוש ראשי דיו בעלות נמוכה לאור ה BLACK FRIDAY, המחיר היה סביר בהחלט והנציג היה ממש אדיב. במהלך אותו השבוע המדפסת כבר היתה אצלי. לסיכום, אין ספק שבעתיד אשמח לרכוש דרכם מוצרים בעיני יש חשיבות עליונה לרמת השירות שבמקרה זה היתה מושלמת בעיני. שמחון רחל - בת חפר