
דניאל שירת אותנו מעל ומעבר. עשה הכל ברוח טובה ובסבלנות. תודה רבה על העזרה והמידע

דניאל שירת אותנו מעל ומעבר. עשה הכל ברוח טובה ובסבלנות. תודה רבה על העזרה והמידע

ניקול היתה מהממת ואדיבה,וגם שמה לב שהסוללה של הטלפון שלי התנפחה. כמובן אחזור לקנות טלפון חדש גם באותה החנות ,גם האחרון נקנה לפני 3 שנים בגו מובייל

החל מרגע ההזמנה דרך האינטרנט הכל היה ברור וזמן קצר לאחר מכן התקשרו אליי לוודא איתי שהכל בסדר, למרות שקצת שיגעתי את ליזה מסניף אילת ולבסוף ביטלתי את ההזמנה והחלטתי לשדרג למכשיר מתקדם יותר פשוט עזרה לי בהכל והסבירה לי הכל עד הפרט האחרון ! בהגעה לסניף יש תור ואין מה לעשות, ממתינים בסבלנות ( יש סיבה טובה שיש תור ) ומרגע שמגיע התור הנציג ( לא זוכר את שמו ) עזר בכל דבר וענה על כל שאלה במקצועיות ועזר לי לבחור את האביזרים הנלווים שבאמת יתנו מענה למה שאני צריך .

קיבלנו שירות מהמרן. הוא מאוד עזר לנו למצוא את הדגם הכי מתאים לצרכים שלנו, עם סבלנות וידע רחב על המוצרים השונים שהציע. כל הזמן עם רוח טובה, ובלי שהרגשנו לחץ לקנות אלא באמת למצוא מה הכי טוב לנו.

ממליצה בחום על סניף גומובייל רמת גן... תודה ענקית לדניאל שהעניק שרות אדיב, מקצועי וסבלני ביותר! אין ספק שאחזור לשם !

הודיה וכל הצוות שנותן שירות מצויין וסבלני,מפרטים על כל מוצר,הייתה חוויה טובה מאוד כל הכבוד.

רכשנו טל סוללרי מהסניף באילת . קמרן נתן לנו ייעוץ ושירות אדיב ומקצועי, בהמון סבלנות ומאור פנים. תודה רבה !

רכשתי מהם אייפון 14 פרו מקס באילת, גיליתי לאחר הקנייה שהמכשיר לא תומך esim כי זה דגם סיני מהונג קונג. בהזמנה זה לא מצוין בכלל אבל בחשבונית רשום HK בלי פירוט. באתר אם חופרים פנימה כן מופיע שאין תמיכה בesim אבל זה לא מופיע בעמוד הראשי. בנוסף הזמנתי צבע שחור ובסוף סיפקו לי צבע לבן, אבל על זה עוד הבלגתי במעמד האיסוף.
שלום רב, הלקוח רכש את המכשיר בנובמבר 2022, ועד לרגע זה לא פנה אלינו בכל דרך אחרת. חשוב לנו לציין כי לדגם זה קיימות 2 גרסאות, האחת עם ESIM והשנייה DUAL SIM, נציגנו מציינים זאת בפני לקוחותינו בעת הרכישה והדבר מצויין בצורה מפורשת בדף המוצר. מה גם שקיים הבדל במחיר בין הדגמים. בנוסף, בוצעה שיחה עם הלקוח לאחר ביצוע ההזמנה ולפני האיסוף, בה הוסבר לו כי קיים במלאי צבע לבן בלבד והלקוח אישר צבע זה. בברכה, צוות GoMobile

עומר סיפק שירות מקצועי וידע על המכשירים הסלולריים, המליץ על שירות אחריות מורחבת והכל עם חיוך

אחלה שירות מה ששאלתי ענה בנדיבות ומקצועניות ממליץ מאוד לקנות שם מחיר טוב למוצרים תודה לכם

Menachem the American dude was very helpful with figuring out which phone was most suitable to my needs. Very patient and very helpful! 10/10

קניתי realme 10 pro. שירות אדיב מאוד, עוזרים ומייעצים. מחירים תחרותיים ומגוון מוצרים ממליץ בחום.

פעם שלישית שאנחנו קונים ויצאנו מרוצים. השירות תמיד מעולה, רוצה לציין הפעם את שחף המקסימה שהייתה נעימה וחייכנית לאורך כל הזמן ששהינו שם. המחירים תמיד טובים ויש עם מי לדבר :) תודה לכם!

שירות אדיב נחמד ומקצועי , ליזה הייתה מאוד נעימה ומהירה. מחיר טוב סהכ ממליץ מאוד

פז היה שירותי מאוד, טיפל בהזמנה שלי בצורה יעילה ומקצועית למרות שהיו לי הרבה שאלות שדרשו כל אחת בדיקה משלה.

קנינו טלפון מעומר המוכר המקצועי, עזר והסביר עם המון סבלנות!! כיף לקנות ככה! תודה רבה רבה!

שלושה חודשים לאחר שקניתי דרכם טלפון פיקסל 6A, פניתי לרשת כיוון שהטלפון החל להיכבות בתדירות גבוהה וללא סיבה. כשהגעתי לחנות, הציעו לי לשלוח את הטלפון למעבדה שלהם וכיוון שהייתי צריכה טלפון חלופי אמרתי שאחזור בעוד מספר ימים. הנציג שהיה בחנות שהיה בחנות, הציע לי להוריד את כיסוי המגן של הטלפון (לא מגן מסך) על מנת לבדוק האם זה קורה בגללו. בהתחלה נמנעתי אבל לבסוף כשחזרתי הביתה עשיתי זאת. לצערי לאחר הסרת המגן, הטלפון נפל ונוצר שבר קטן בפינת המסך. כשחזרתי לחנות לאחר מספר ימים, נאמר לי שאולי בגלל השבר במסך הטלפון נכבה, כמובן שמיד ציינתי שאין כך הדבר, כיוון שהבעיה החלה לפני השבר, אך נאמר לי שעל מנת שיוכלו לבדוק את הטלפון יש להוריד את המסך ובגלל שהוא שבור אצטרך לשלם על מסך. חשוב לציין כי המסך עולה יותר ממחצית מחיר הטלפון. ציינתי בפניהם שזה אומנם באשמתי שהטלפון נפל, אך העצה להוריד את המגן הייתה שלהם ושהטלפון כנראה תקול (פגם בתוכנה) ולכן אני מצפה שהטיפול בתקלה יהיה הוגן ואשלם מחיר סמלי על המסך, שהוסר בעצתם. לאחר דין ודברים הציעו שאשלח את הטלפון לצריבת תוכנה שאינה דורשת פתיחת טלפון, במעבדה שלהם. יוסי, שהזדהה כסמנכ"ל הרשת והיה באותה עת בחנות, הבטיח לי שידאג שהטלפון יגיע למעבדה ואף יוחזר אלי בעוד מספר ימים בודדים, לפני כניסת החג (פסח). יצאתי אופטימית ובתקווה שהבעיה תיפתר. לאחר מספר ימים התקשרו מהמעבדה וטענו שלא ניתן לעשות צריבה מכיוון… שהטלפון כל הזמן נכבה. ובכן, את זה אני יודעת, כי המכשיר תקול. ביקשתי שיחזירו את הטלפון כפי שהוא על מנת שאשקול את צעדי. יש לציין שהטלפון חזר לחנות יותר משבוע מיום הפנייה למרות שהובטח לי שיחזור לפני החג. לאחר שפניתי לשירות הלקוחות של הרשת קיבלתי מענה המתנער מאחריות, בטענה שהסיבה לבעיה במכשיר נובעת מכך שהטלפון נשבר. בתגובה שלחתי פעמיים פניה לרשת בבקשה להוציא הקלטת וידיאו עם סאונד שיש בחנות (כפי שמצוין בשלטים בולטים בחנות) על מנת להוכיח שפיניתי עליהם, עם בעיה זו, לפני שהטלפון נשבר. לצערי לא קיבלתי מענה עד היום.
שלום רב, הצטערנו לקרוא, אך נבקש לציין מס' דברים. המכשיר הופקד לראשונה לאחר 3 חודשים ממועד הרכישה, כשהמסך שבור, מדובר בנזק שאינו חוסה באחריות יצרן. לאחר שיחה מול הלקוחה במעמד ההפקדה, הוצע לה כי על אף המסך השבור, ייעשה נסיון לבצע בדיקה תוכנתית ע"י צוות המעבדה ולסייע לה ככל הניתן. הלקוחה הסכימה לכך, אך לאחר בדיקה של המכשיר, נמצא כי יש לבצע החלפת מסך שככל הנראה מפריע להתנהלות התקינה של המכשיר. הלקוחה סירבה לשלם עבור החלפת המסך. בנוסף, הלקוחה הפקידה את המכשיר בסמוך לחג והוסבר לה כי לאור החג יכול ויהיו עיכובים. בכל מקרה החברה עמדה במועדים הקבועים לכך. בברכה, צוות GoMobile

אחלה של שירות עזרה לנו בכל מה שצריך מקצועי ביותר תודה רבה נחזור שוב .

החנות הכי זולה באילת. השירות מעולה, תמיד יש מישהו זמין לייעץ ולעזור במקצועיות ואדיבות. המיקום מאוד נוח, על ההתחלה של הטיילת באילת

שרות מצויין אמין ומקצועי. פעם ראשונה שאני קונה שם, המחירים היו זולים ויש אחריות כולל שבר במסך ( לדגמים שאני קניתי, לא יודעת לגבי דגמים אחרים ) שזה משהו שלא נתקלתי בו בשום מקום. בטוח אחזור לקנות שם

דניאל המוכר, סיפק חווית קניה מעולה. עשיר בידע, הגון, סבלני ואדיב. הלוואי ובמקומות אחרים היו לומדים לתת כזה שירות.

הרגשתי שהנציגה היית שם ועזרה לי לחפש ולמצוא את מה שבאמת רציתי. במידה ואחפש משהו נוסף בסניף אחפש אותה.

לא לקנות אצל הנוכחים האלו כלום רכשתי שם סלולרי שיאומי מי 11 אחרי שנה בדיוק הלוח אם נדפק לאנשים שמעו הד בזמן שיחה הם לא מוכנים לקחת אחריות על המכשיר ,אומרים שנגמרה האחריות שילמתי 2500 שח עבור הסלולרי הזה ואחר שנה נזרק לפח זבל
שלום רב, נבקש להדגיש שבניגוד לנאמר, הלקוח הנכבד ביקש שנתקן או נחליף את המכשיר ללא עלות, למרות שעברו לא פחות מ7 חודשים מתום האחריות (ואף לא היו תקלות קודמות כלל). למרות שדרישה זו אינה סבירה, עדיין בדקנו את המכשיר וניסינו לעזור ככל יכולתנו. לצערנו, אין באפשרותנו להחליף מוצר ללא עלות תקופה כל כך ארוכה לאחר תום האחריות. צר לנו שכך התקבלה נכונותנו לסייע. בברכה, הנהלת רשת GoMobile

אלישע עזר לי מאוד ברמה גבוהה ובאדיבות. ממליץ לכל אחד שמעוניין בשירות מקצועי ונעים לבקש לדבר עם אלישע

המוכרת הייתה סבלנית ואדיבה עזרה לי מאוד ודייקה אותי בהבנה לאיזה מכשיר יהלום את הצרכים שלי.