
הי עשיתי הזמנה אינטרנטית המוצר הגיע אלי מהר מאוד משהו כמו 24 שעות היה לי בעיה שלא הצלחתי להרכיב את המאורר נציג דיבר איתי והיה איתי בקשר ועזר לי בהרכה אכן יש עם מי לדבר יחס סבלני ואדיב וממליץ

הי עשיתי הזמנה אינטרנטית המוצר הגיע אלי מהר מאוד משהו כמו 24 שעות היה לי בעיה שלא הצלחתי להרכיב את המאורר נציג דיבר איתי והיה איתי בקשר ועזר לי בהרכה אכן יש עם מי לדבר יחס סבלני ואדיב וממליץ

עמד איתי בקשר מרגע ההזמנה והמשלוח הגיע צ'יק צ'ק. לצערי המוצר היה תקול, התקשרתי ותוך שניה הוא הוציא למשלוח מכשיר חדש!

שירות מעולה ! ממליץ על אדיר התותח ! היה זמין לאיסוף מחוץ לשעות העבודה, אנחנו יצאנו מרוצים !!

שירות מעולה אמין ואדיב!!! והמחליק בכלל פצצה!! היה לי אותו באדום שעולה יותר יקר והוא נשבר הזמנתי אותו ואני רואה שהוא לא נופל מזה האדום היקר יותר באמת שווה להזמין! כלום כסף למוצר הזה!

שירות מעולה. היתה לנו שאלה טכנית, התקשרנו לטלפון באתר ושוחחנו עם איש השירות. קיבלנו תשובה מדוייקת ומקצועית תוך 5 דק. מאד מומלץ!!

אחלה שירות אחלה מחיר (הכי זול שמצאתי), עידכונים שוטפים כל הזמן, מיקום לאיסוף עצמי נוח מאוד

משלוח מהיר, שירות מצויין, כולל תמיכה לאחר הקנייה. אקנה מהם עוד כי אכפת להם מהלקוח

איש עדיב מאוד עזרו לי בהזמנה תוך יום עסקים הגיע המשלוח אלי מחיר הכי זול שמצאתי

שירות לקוחות מצוין, זמין ואדיב. שקיפות מלאה אחלה מוצר ושירות ! אתר נגיש וברור וחוזרים במהירות ובזמן

חייבת לשבח את השירות האדיב והנכונות לעזור של אדיר. קיבלנו כורסא והחלטנו להחזיר אותה , אדיר היה סייע לנו בתהליך ההחזרה ללא בעיה ודאג שנחזור הביתה מרוצים. יש תצוגה שמאפשרת לראו את הרהיטים לפני הרכישה , ממליצה להגיע. תודה על הכל

אני מרוצה מהתקשורת עם החנות: לפני המשלוח הם התקשרו אלי (הציעו לשלוח עם שליח כי כך נכון לדעתם במוצר שקניתי), ואחרי שקיבלתי את המוצר ולא הצלחתי להפעיל - אני התקשרתי אליהם. ענו תוך רגע, התקשרו אלי בשיחת וידאו אחרי דקה, ועזרו לפתור את הבעיה. יופי של שירות!

רכשתי את שמשית גן דרך האתר. תודה רבה לבאלי- buy על השירות האדיב ואחרי. עדכנו אותי על הכל והביאו את הסחורה עד הדלת.

אני מרוצה מהרכישה. אני מאוד מרוצה מהשירות. הכל מהיר, אדיב, קשוב, מקצועי. תודה רבה. בהצלחה

הזמתי קטלן מוסקיטו הגיע במשלוח מהיר. הקטלן הגיע שבור- שלחתי מייל לשירות לקוחות. התקשרו אלי פחות מ12 שעות וללא כל וויכוח או סייגים שלחו לי קטלן חדש! שירות מדהים בסטנדרט של חו״ל! כייף לקבל שירות כזה. קניתם אותי 😎 אבנר

מומלץ קיבלתי יחס מהיר וחם, קניתי בבוקר והערב כבר יכולתי לקחת בחולון. ממש יחס מדהים.

רכשתי דרך האתר הייתי לי שאלה שלחתי פנייה לא עבר זמן וכבר התקשרו הסבירו ונתנו שירות ללא יוצא מן הכלל יום למחרת כבר המוצר היה אצלי

שירות מצויין- ממליץ בחום. המוצר הגיע מהר, ולאחר שנמצאה בו תקלה הוחלף מיידית במוצר תקין. מרוצה מאד.

חייב לצין עבודה טובה של החברה: מהירות,יחס חם,שירות אדיב. ממליץ מאוד לבצע רכישות של הדברים מחברה הזאת.

אלופים. עשו הכל כדי שאהיה מרוצה. נסעו במיוחד בשבילי ! אלופים ממש חבל על הזמן

שירות נפלא. השליח היה היה אדיב נחמד וסבלני. הגיע עד בית הלקוח. אחלה שירות (:

תוך שלושה ימי עסקים המוצר כבר היה אצלנו. היה פגם קטן במוצר התקשרנו וענו לנו מיד - אמרו שבטיפול ויצרו קשר. עוד באותו היום יצר איתי קשר מנהל ואמר שיחליף לי את המוצר. תוך יומיים הוא היה אצלי בעצמו עם מוצר חדש. שירות מצויין! שלצערי כבר לא רואים היום. אני ממליץ בחום גדול לרכוש מהם - יש שירות ויש עם מי לדבר.

הכרית חשמל הגיע בפחות מעשרים וערבע שעות לאחר שהזמנתי אותה! שירות מדהים ! הכרית העובדת כמו שצריך

שרות מעולה וישר. ממליצה בחום.רצו מאד לעזור עם הבחירה וגם ביצוע משלוח.הייתי קונה שוב מהחנות

במילה אחת מאכזב ואפרט רכשתי כיסא מנהלים בסך של כמעט 700 שקלים הוספתי שדרוגים לגלגלי סיליקון ולבוכנה. בפועל קיבלתי קופסא מרופטת שבתוכה כיסא משומש ומלוכלך ללא השדרוגים. בעל החנות הפנה אותי ליבואן והיבואן התנער מאחריות והציע קיזוז של 100 שקלים בטענה שאי אפשר לבצע שדרוג לגלגלים ולבוכנה לכיסא זה. כשאמרתי לו שהכיסא משומש אמר שהוא לא יודע מה יש במחסן. מאחר שכבר הרכבתי את הכיסא אי אפשר להחזיר. התחושה היא שאין עם מי לדבר ואני עדיין מחכה לזיכוי שלא הגיע כמובן
היי, חשוב לנו להבהיר שחברתנו מוכרת אך ורק מוצרים חדשים, ארוזים שלא נעשה בהם כל שימוש. הלקוחה פנתה אלינו לאחר קבלת המשלוח, הפנינו אותה ליבואן על מנת לברר אם אכן היא קיבלה גלגלי סיליקון או לא. כאשר הבנו שנפלה טעות ובדגם הספציפי הזה לא ניתן לשדרג לגלגלי סיליקון, הצענו לה שתי אפשרות *עוד לפני שהרכיבה את הכיסא*: או להחזיר את המוצר ולקבל החזר מלא או להשאיר את המוצר כפי שהוא ולקבל זיכוי של 100 ש"ח, על אף שהבוכנה עולה 20 ש"ח- האופציה שאותה הלקוחה בחרה. לאחר שהרכיבה את המוצר ביקשה החזר מלא על אף שהסברנו לה עוד קודם לכן שלא ניתן להחזיר מוצר שמרכיבים אותו. לגבי עניין הזיכוי - חשוב להבהיר שאכן בוצע הזיכוי אך ככל הנראה עדיין לא ראתה אותו מאחר ולוקח לזיכוי להופיע בחשבון לאחר שלושה ימי עסקים. חבל שמיהרה להשמיץ עוד לפני שבדקה את הנושא. אנו מצרים על החוויה הלא נעימה ונוהגים לקחת אחריות על טעויות במידה וקורות. חברתנו תמשיך לתת את השירות הטוב ביותר ללקוחותיה צוות באלי-BUY

אחלה שרות אחלה מוצרים מחירים מיוחדים הכי הכי טובים שיש ממש אנשים מיוחדים ממליץ בחום