
ממליצה בחום..מחירים הכי טובים..אתמול הזמנתי היום קבלתי..שירות ממש טוב..אני חושבת כול אחד תיהיה מרוצה מי הם..תנסו

ממליצה בחום..מחירים הכי טובים..אתמול הזמנתי היום קבלתי..שירות ממש טוב..אני חושבת כול אחד תיהיה מרוצה מי הם..תנסו

ארוז היטב הגיע ממש מהר!!! שירות אדיב וזמינים לכל שאלה ! בנוסף אריזת מתנה ושקית !! בטוח שאזמין שוב !:) מומלץ

זה כבר הפעם השניה שאני קונה דרך האתר של החנות והמוצרים מקוריים ומגיעים בין יום וחצי ליומיים באריזה שמגינה על המוצר. ציינתי בהזמנה שאין לי SMS והחנות יצרה איתי קשר להודיע שהמוצר ממתין בנקודת איסוף ושלחו בצורה מסודרת את כל הפרטים למייל . בקיצור שרות מצויין . ולא פחות חשוב גם המחירים שלאחר מחקר מצאתי שהם ממש זולים . שווה וכדאי לנסות .

השרות שקיבלתי מהחברה היה מצוין. היתה בעיה עם השריצר של הבושם ותוך יום קיבלתי בושם חדש חליפי

שירות מעולה ומוצרים מעולים. בגלל שרכשתי כמה בשמים התקשרו מהחנות באותו יום שעשיתי את ההזמנה והציעו משלוח עד הבית במקום לנקודת מסירה. הבשמים הוזמנו ביום חמישי וקיבלתי אותם כבר ביום ראשון בצהריים וגם פינקו בכמה דוגמיות. זו פעם ראשונה שאני קונה בחנות הזאת, אבל בוודאות לא הפעם האחרונה. הלוואי וכל החנויות בארץ היו ככה.

מאוד ממליצה, הייתה איזו שהיא בעיה בכרטיס האשראי שלי ועזרו לי מאוד מה גם שהשירות אדיב ומהייייר מאוד .

מצויין. משלוח היה מהיום למחר. כשנוצר מצב של החלפה, מיד התייצב שליח! קיבל את המוצר המוחזר והביא את החדש. ממליצה מאד. דוגמא לשירות מצויין שיגרום לחזרה להשתמש בו.

שירות אדיב ומצויין, משלוח מהיר, הגיע עד הבית בתוך יום אחד. מאוד ממליצה, הזמנתי 3 בשמים והמחיר הכי זול בארץ. ללא ספק אזמין שוב.

ממליצה בחום על קוסמטיק קלאב ,ביצעתי הזמנה אתמול בצהריים והיום בבוקר קיבלתי את הבשמים ,ללא עלות משלוח ובמחיר הזול ביותר שמצאתי ,זול יותר מאתרים בחו"ל!!!

יש הכול במלאי מחירים הכי טובים, יחס אדיב מהיר וכנה , מקורי לחלוטין משלוח הגיע תוך יום!!! וודאי שאקנה ממנו עוד בעזרת ה'

אני לקוחה קבועה אצלם כבר יותר מ 3 שנים, בכל פעם אני מקבלת השירות הכי מקצועי, מאוד מרוצה מהשירות שלהם, וגם מחירים נוחים וסברים ויותר זול מכל חנות אחרת. לגבי השליחות שלהם, הם סופר מהירים, מאוד משקיעים בהזמנות. כמה פעמים ביקשתי לארוז לי כמתנה, ובכל פעם אני מקבלת את ההזמה כפי שאני רוצה ואפילו מעבר !

שרות ברמה מעל המצופה, ומשלוחים מהירים, הזמנתי בושם ולמחרת הגיע השליח . יישר כוח .

שירות מהיר ויעיל. מוצר מקורי ללא ספק. תקשורת מעולה עם המוכר-עונה במהירות על כל השאלות. מומלץ ביותר

רכשתי מקוסמטיק קלאב, מספר פעמים. בכל פעם המוצרים הגיעו מהר מאוד, מוקדם מהצפוי. פעם אחת מוצר הגיע פגום ותוך שעה החליפו לי במוצר חדש. שירות מעל למצופה. כל הכבוד, המון תןודות!!!

מחיר מעולה והכי זול שיש! כמו כן שילוח מהיר ביותר. הזמנתי בערב ולמחרת בבוקר כבר קיבלתי הודעה שהמוצר מחכה לי בנקודת השילוח. הופתעתי לטובה, מומלץ מאוד. כבר המלצתי ואמליץ בהמשך. תודה רבה לכם!

מחירים מעולים לעומת החנויות בקניונים, הבשמים מקוריים!!! והשירות מהיר ונוח ( הגיע אלי תוך פחות משבוע). ממליץ בחום!

פעם ראשונה שאני רוכשת מקוסמטיק קלאב ובטח שלא אחרונה. שירות מעולה גם בטלפון , משלוח מהיר ביותר , ביקשתי דוגמיות לבשמים מסויימים קיבלתי הרבה יותר, מפנקים ממש. תודה רבה!!!

חווית קניה מדהימה! ביקשתי שהמוצרים יגיעו ארוזים למתנה ושיעשו מאמצים שהמשלוח יגיע במהירות. קיבלתי את המשלוח ביום למחרת (!) לנקודת איסוף שבחרתי, המוצרים הגיעו ארוזים בעטיפת מתנה וממוגנים טוב שלא ישברו. גם המענה דרך הוואטסאפ היה מענה מהיר ושירותי ביותר, שלא נדבר על המחיר המעולה! בקיצור - ממליצה מאוד!!!

מקצוענים מחירים מצויינים ומשלוח מהיר מאוד הגיע אלי יום לאחר ההזמנה השירות הטלפוני היה נהדר גם כן

ממליצה בחום!!! מודה שחששתי בהתחלה לקנות בושם דרך האינטרנט… אך זה שווה יותר מהכל!!! שירות מהיר (יום למחרת הבושם היה אצלי) מחיר זול!!! ובושם ברמה גבוהה!!!

קניתי 2 בשמים - לרעייתי ולעצמי. המחיר היה מצויין, תהליך ההזמנה באתר היה קל והמשלוח... החבילה הגיע אלי למחרת יום ההזמנה! כל הכבוד לקוסמטיק קלאב.

לדעתי עסק נמדד לפי השירות לפני ואחרי כי לקנות אפשר בכמה מקומות. נתתי להם 5 כוכבים ומגיע להם כל כוכב. נתנו לי שירות מצוין, עם הרבה סבלנות. המוצרים הגיעו תוך יום, והקשיבו לכל בקשותיי.

דני ויובל יקרים, שמחתי להכיר אתכם! יופי של שירות! אתם נחמדים ואדיבים. התקשרתי. עניתם. הזמנתי בצ'יק הגיע בצ'ק 😀. כל הכבוד לכם!

מחיר טוב. שירות טוב.הזמנתי בושם ביום ראשון בשעה 16 וקיבלתי ביום למחרת בשעה 11 בבוקר. משלוח ללא תשלום. גם כשאני משלמת על משלוח 10₪-40₪ הוא לא מגיע כך -מ ה ר.

מחיר אש, משלוח טיל (תוך יום!), מוצר פצצה. עם נתונים כאלה לא נלחמים:)) מומלץ בחום!!