
שירות נעים יחד עם מקצועיות והבנה שירות אדיב ודגש על מקצועי עם יחס אישי דואג כמובן שגם שירות תיקונים מעולה ומחיר טוב ממליץ בחום

שירות נעים יחד עם מקצועיות והבנה שירות אדיב ודגש על מקצועי עם יחס אישי דואג כמובן שגם שירות תיקונים מעולה ומחיר טוב ממליץ בחום

ממליצה בחום !! שירות אישי אדיב ומקצועי! רכשתי מצלמות לרכבים מסוג Discovery עבורי ועבור בני משפחתי. מרוצה מאוד מהרכישה היחס וכמובן המחיר , אז תודה ענקית :)

אם אני עושה כאן קניה שלישית ברצף זה אומר דרשני. תודה לעמית ורונן על טיפול נהדר

והרבה זמן חיפשתי רמקולים ניידים שיתאימו לאור חיים ספורטיבי שלי וטיולים בקניון בפארק צמרת נתקלתי בחנות צבעונית ותוססת עם מוסיקה מדליקה החבר׳ה בפנים ממש יודעים מה הם עושים הם מיד מצאו לי את המוצר המדליק הזה

כיף של חנות, מגוון ענק של אוזניות ורמקולים. שירות מקצועי וגם במחיר ניתן להתגמש. מומלץ

רונן הוא בחור שנולד לתת שירות טוב וממש כיף לרכוש שם מוצרים יותר מזאת הוא לא שוכח אותך למקרה של תקלה ואזי השירות ברמה של מצויין

חווית קנייה אחרת ! אווירה מוזיקה שרות אדיב ממליץ בחום נתנו אפשרות להתחבר ולשמוע ולנסות מספר דגמים עד שמצאתי מה שהתאים לי חברה ממש נחמדים

חנות מעל הסטנדרט הישראלי. שירות אדיב, מקצועי ועם הרבה סבלנות. עזר לי בחור בשם גיא, שהיה נורא סבלני. לאורך כל הרכישה גיא היה עם חיוך נעים וענה לכל שאלותיי במקצועיות (אפילו הביא לי את המוצר עד הרכב). שווה לקנות דרכם!

שרות ברמה אחרת, מקצועניות, אדיבות והכול בנועם ובחיוך ועל כוס קפה, ממליץ בחום רב על החנות של הרשת בקניון G בשכונת פארק צמרת. מומלץ ביותר

שירות מדהים , אנשים מקצועיים ברמה גבוה מאוד, בהחלט אמשיך לרכוש שם, נדיר מאוד להיתקל ברמת ידע כזאת היום ובסבלנות ללקוחות.

חווייה הכי גרוע שהייתה לי מרנית אונליין, הזמנה לא טופלה במשך שבוע, כל ההתקשרות לשירות לקוחות הסתיימה בהבטחות לבדוק ולחזור, כמובן אף אחד לא חזר ולא בדק. חנות מאפשרת לה למכור דברים שאין להם אפילו. בחיים אל תתקרבו לחנות זאת אם אתם מעריכים את זמנכם,ועצבים שלכם אפילו בקצת.
שלום לך, לצערי אני לא יודע איך לפנות אלייך כי לא השארת פרטי הזדהות או לחלופין מס' טלפון שנוכל לחזור אלייך. אם היית יוצר איתנו קשר באחת החנויות או דרך האתר היינו עושים את כל המאמצים לפצות אותך על העוגמת נפש ולשפר לך את חווית הקניה שלך. אנו חורטים על דיגלנו יחסי אנוש ברמה הגבוהה ביותר ושירות אישי לכל קהל לקוחותינו. אתר קניות אונליין יכול לפעמיים להתקל בבעיות כאלו או אחרות של זמינות מלאי ואספקות,יחד עם זאת אנו נלמד מהמקרה ונעשה את כל המאמצים להתייעל שמקרה כזה לא יחזור שוב. נשמח לראותך שוב בין קהל לקוחותינו בעתיד. בברכה צוות 360

הגעתי לחנות בגלל המחיר הזול ביותר שמצאתי למוצר. שירות מעולה עם הסבר ברור על המצור, תהליך הרכישה והאחריות שלושה ימים לאחר הקניה רגשתי מכשיר נוסף מהחנות והפעם עם משלוח עד הבית - גם פה תהליך פשוט וקל מול המוכר

חוויית קנייה מהטובות שחוויתי בזמן האחרון, ממש הופתעתי לטובה מהנכונות לעזור, לברר, לתת שקיפות מלאה ללקוח. שירות לקוחות מצויין, אדיב ומקצועי.

לאחר חיפוש רב הגעתי לחנות הזו, וברגע שדיברתי בטלפון עם הבחור שם ידעתי ששם אני אקנה, גם דיבר בצורה אדיבה ושירותית וגם היה מאוד מקצועי ועזר לי להחליט אילו אוזניות לקנות, וגם כך היה כשהגעתי לחנות, יצאתי תוך כמה דקות מבסוט גם מחווית הקניה וגם מהאוזניות החדשות. בהחלט אקנה שם שוב.

יחס טוב וסבלני, למרות השאלות הרבות המוכר היה מאוד אדיב ומקצועי, ממליץ בחום חווית קניה מהנה.

חיפשתי לקנות איירובוט ונכנסתי לחנות, השירות היה מצויין וגם קיבלתי הדרכה על איך לשמור על חיי הרובוט, המוכר היה סבלני ונורא מקצועי, אני בהחלט אחזור ואמליץ לכל מכריי

חנות מצויינת! הכל מגיע בזמן ומחיר מצויין! אחרי הקניה הזאת אני קונה רק בחנות הזאת. ממליץ בחום!!!