
תודעת שירות יוצאת דופן באמת שלא מובן מאליו קנינו כיסא גיימינג ומסך גיימינג ויצאנו מרוצים.

תודעת שירות יוצאת דופן באמת שלא מובן מאליו קנינו כיסא גיימינג ומסך גיימינג ויצאנו מרוצים.

רכשתי מחשב נייד של חברת HP 15 אינץ' ואני חייב לציין לטובה את השירות שקיבלתי

שמחים לפרגן לצוות כרמל PC , שירות סופר מקצועי, אדיב ומהיר. מחירים הוגנים ושפויים. ממליצים בחום

לאחר התלבטות רבה היכן לרכוש מחשב נייד (יוקרתי) הגעתי לחנות CarmelPC וקיבלתי שירות אישי ויחס אנושי, עם המון סבלנות ומקצועיות ועזרה לבחור את הדגם המתאים עבורי כולל וידוא תאימות של כל החלקים השונים. המחיר היה מצוין ומעל למצופה והמחשב הגיע יום עסקים אחד לאחר ההזמנה. גם במעמד איסוף המחשב קיבלתי יחס שירותי ונעים כולל צ'ופר על חשבון הבית, להרגשה טובה :) לאחר שנים של רכישות און ליין ברשתות הגדולות שלא אזכיר את שמן, בלי יכולת להתייעץ עם אף אחד ותוך כדי ניסיון למזער אינטראקציה עם המוכרים למינימום, תוך כדי ספיגת יחס לא נעים (בלשון המעטה) אפילו רק בעת האיסוף המוצר, החלטתי שלא עוד אממן אותם ואתמוך דווקא בעסקים הקטנים, ואכן לא התאכזבתי. קיבלתי יחס אנושי וביטחון מלא שיש על מי לסמוך אם אצטרך שירות לאחר הרכישה. לסיכום, ממליץ מכל הלב!

שירות חבל על הזמן אנשים מקסימים לא פעם ראשונה שקונה ולא מאכזב לא מנסים לדחוף.

הם בדיוק יודעים שירות מה הוא , מרגע הרכישה ועד להתקנה אפילו של מערכות במחשב , שירות מדהים עם הרבה סבלנות והקשבה . ומחירים מאוד טובים

חייב לציין לטובה את סמי מצוות החנות שירות ברמה גבוהה וגם פינק במתנות ממליץ מאוד

מקצועיות ושירות ברמה מאוד גבוהה עזרו לי בהחלטה הנכונה ברכישת מחשב נייד לילדים אני בטוח אחזור שוב !

שרות מעולה !!! VIP , איכותי אמין וזמין ומחירים טובים וזולים. ביצעתי הזמנה למחשב DELL ביום שבת , קבלתי ביום שני בבוקר. ממליץ בחום...

בתאריך 6.4.2020 רכשתי מחשב נייד מסוג ASUS-ZenBook Flip 14 UX463FL מחברת CARMEL PC,את ההמלצות החמות על "כרמל פיסי " קיבלתי כאן באתר זאפ,ההבטחה היתה שהמחשב יגיע עד יום רביעי (ערב חג הפסח!!-ה 8 לאפריל),או "לכל המאוחר יום שישי (ה 10 לאפריל)כמובן שלא הגיע! גם ב-10 לאפריל המחשב לא הגיע!! ב-13 לאפריל המחשב כמובן לא הגיע..התירוצים חוזרים.."בדקתי עם חברת המשלוחים,לא הוציאו את החבילה שלך להפצה עקב עומס" אני מנהל דיאלוג בוואטסאפ עם סמי מכרמל,כיוון שהייתי צריך לצאת עם המחשב לחו"ל ,הוא מאשים את חברת המשלוחים ומבטיח פיצוי..לגבי עוגמת הנפש אנחנו נפצה אותך באוזניות/זרוע ליד/מטען נוסף למחשב...",התשובה שלי היא שכל מה שאני צריך הוא את המחשב שלי היום"..וכך ממשיכה ההתכתבות ושיחות הטלפון אך את המחשב אני לא מקבל!! אני דורש לבטל את העיסקה ואכן ב-19 לאפריל מתבצע ביטול העיסקה. השיחות ביננו נמשכות עד 30.4.2020,הבחור נשמע נחמד אך בפועל תקלה ונזק שאני לא יכול לעבור עליהם לסדר. אני כמובן שוקל הגשת תביעה נזיקין(ההפסד הכספי עקב כך היה משמעותי הרבה מעבר לעלות המחשב,ובמיוחד בימי קורונה נואשים אלו). את הרכישה אצל כרמל עשיתי בעקבות ההמלצות החמות שהיו בזאפ על החברה והייתי משוכנע שהשירות יהיה מהיר ואמין . האכזבה מאוד גדולה,ההבטחות שלא מקוימות,הנזק האישי והכספי בעבודה היה משמעותי.
הלקוח הזמין את המחשב ב 6.4.20 בשעה 15:30 , הוסבר ללקוח שיקבל את המוצר עד יום שני 13.4.20 בגלל פסח והיה שישי שבת באמצע ( אין משלוחים בימים אלה ) . ביום שני 13.4 הלקוח פנה אלינו אחר הצהריים שלא קיבל את המחשב , ישר התחלנו לבדוק עם חברת המשלוחים למה המוצר לא התקבל ואם אפשר חהוציא את המשלוח במונית ספיישל ( על חשבוננו כמובן ) . נעניו בסירוב מחברת המשלוחים עקב העמוס הרב שהיה להם , ויום למחרת ( שלישי 14.4 ) ערב פסח נודע לנו שהם איבדו את החבילה . הסברנו ללקוח את המצב והכרטיס אשראי שלו זוכה כמובן. עקב התפשטות נגגיף הקורונה היה עומס רב מאוד על חנויות המחשוב וגם על חברות המשלוחים , נאלצנו לעבוד עם כמה חברות משלוחים במקביל כדי להמשיך ולעמוד בקצב ההזמנות והמשלוחים הגבוהה . לצערנו אחת החברות החדשות שהתחלנו לעבוד איתם היא זאת שאיבדה את המשלוח וכמובן שהפסקנו את העבודה איתם לאלתר . היינו בקשר רציף עם הלקוח , העמדנו לרשותו שרת וירטואלי בענן שיוכל לעבוד ללא עלות . תמיכה טכנית בכל תקלה ושאלה שהיתה לו כשהיה בחו"ל , אנחנו מתנצלים כמובן בפני הלקוח אך מקרים כאלה הם נדירים מאוד אך לפעמים קורים.

שרות מהיר, אדיב תוך כדי הקשבה לדרישות לקוח ומציאת פתרון. משלוח מהיר מאוד, מבר שמאוד חשוב במיוחד בימי קורונה

שרות מקצועי,אמין,מהיר, יחס אדיב , משלוח מהיר , טיפול בכל תקלה בעיה במסירות ואחריות. אני מאוד ממליצה אליהם מנסיון

זו לא קניה ראשונה , אך כמו תמיד השרות היה מהיר אדיב ומקצועי, והכי חשוב עמידה בלוחות הזמנים המובטחים

פעם ראשונה שקונה מהם. קניתי lenovo yoga c740. סקר שוק בזאפ הראה שהם הכי זולים, התקשרתי בחמישי בערב וקיבלתי מענה מהיר ואדיב, ביצעתי הזמנה בחמישי בערב באתר והמוצר הגיע ביום שני על הבוקר כמו שהתחייבו. אין ספק שאקנה מהם שוב.

המחשב שאני משתמש לכתיבה זהז הוא בדיוק המחשב שקניתי דרל כרמל פי סי. אהבתי מאוד גם קנייה אצמה וגם שירות. שהיו לבם לקוחות תובים והרבה בהצלחה!

רכשתי מחשב נייד של לנובו. המחשב הגיע למחרת! הייתי צריך תמיכה לאחר שהתקנתי ווינדוס וקיבלתי בנועם ובמקצועיות. תודה!

ממליץ 10/10. מתחיל מזה שמצאתי אצלם דגם ספציפי שחיפשתי הרבה זמן כי לא היה במלאי היבואן. קצת חששתי, כי ראיתי במקומות אחרים שהאותיות הקטנות שונות מהכותרת. השארתי פרטים, חזרו אלי בתוך כמה שעות עם הסברים מפורטים ואפילו כמה הצעות אלטרנטיביות. סמי היה מאוד סבלני ומאוד מקצועי.

שירות מהיר ואמין. המחשב הגיע תוך יומיים, והתהליך היה מלווה על ידם. הצוות אדיב ועוזר בכל שאלה.

קניתי מחשב של Dell באתר. המשלוח יצא במהרה וכשהיו קצת בעיות איתו, סמי עזר לפתור אותן באופן יעיל ונחמד ביותר. המחשב הגיע והוא נהדר. המחיר היה טוב. השירות היה מעולה. בהחלט אקנה שוב ב-CarmelPC.

אני כותבת את ההמלצה הזאת מה lenovo yoga החדש שלי, שהוא מחשב חלומות לכל דבר (אבל זה כבר להמלצה אחרת). מה שאני באמת רוצה זה לסכם את חוויה הקנייה שלי בכרמל מחשבים, שהייתה לא פחות ממופתית. הסיפור בכלל התחיל מאכזבה - כשהמחשב הראשון שקיבלתי (תוך יומיים!) היה תקול. קיבלתי מענה מיידי. סמי, האיש מאחורי החברה, הוביל אותי יד ביד בנבכי הביורוקרטיה של לנובו, ודאג לספק לי מחשב חדש בזמן שיא, תוך שהוא מקדים את ההתנהלות (האיטית והלא יעילה, אבל זה כבר לתלונה אחרת) של לנובו. הוא אמר לי בדיוק למי צריך להתקשר, מה צריך להגיד, ומה צריך לבקש, והקל עלי את כל תהליך פתירת התקלות, שזה כנראה הצד הכי מבאס בעולם המחשבים. אין לי ספק, שאני כבר מצאתי את האדם שאצלו אעשה את כל הקניות העתידיות שלי בתחום. סמי מכרמל מחשבים - אתה האיש שלי!

קיבלתי ייעוץ מקצועי ותשובות עוזרות לפני הרכישה. המחשב הגיע תוך יומיים עם UPS והתקשורת במייל בעקבות הרכישה הייתה מהירה וטובה. תודה!

פניתי לכרמל במקרה חירום של צורך מיידי במחשב מיד חזרו אלי וכל הסיפור טופל במהירות ויעילות למופת והגיע בזמן!

חוויה מעולה!! הזמנתי כבר פעמיים וצוות החנות תקשר איתי באופן רציף ושירותי לאורך כל הדרך והסכימו להיות גמישים למרות שיטת תשלומים מעט מסובכת (עובדים תחת חברה ציבורית מאיטליה- בירוקרטיה מסובכת). קיבלנו טיפול מצוין! המשלוחים הגיעו בצורה מתוקתקת ודאגו לוודא שהכל הגיע והשירות והסחורה לשביעות דעתנו! 5 מ-5 :) בהחלט נמשיך לעבוד איתם!!

רכשתי מחשב נייד השרות שקיבלתי היה מעל המצופה ובמחיר הוגן! אין ספק שאמשיך לרכוש אצלכם ...ואמליץ לחברים ומשפחה .

למרות שאני מתגורר ועובד בת"א, החלטתי לרכוש את המחשבים מכרמל PC אחרי שקראתי כאן את ההמלצות ספציפית על סמי. ממליץ בחום למי שחווית השירות, הליווי לאחר הקנייה, התמיכה והייעוץ האישי בכל שלב ואיכות המוצרים חשובים לו, לרכוש אצל סמי בראש שקט. חזרתי לסמי כבר בפעם השלישית לרכישה וייעוץ ואין ספק שעוד אחזור בעתיד. תודה רבה!