
אין לי מה להגיד שירות מצויין כמו שרציתי בחיים לא הזמנתי מהאינטרנט ועזרו לי כשהייתי צריכה פשוט מעולים !!!!

אין לי מה להגיד שירות מצויין כמו שרציתי בחיים לא הזמנתי מהאינטרנט ועזרו לי כשהייתי צריכה פשוט מעולים !!!!

אשתי רכשה אייפון 11 מתוך הנחה שמדובר באייפון *חדש*, כולל כבל טעינה *מקורי*, ומגן זכוכית בסכום כולל של 2099 שח, ולאחר זמן מה החלו בעיות שהמטעם הפסיק להטעין והיה סימן כאילו יש רטיבות בפתח הטעינה. לאחר שהלכנו לחנות אייפון מורשית (idigital) הוא פתח את הטלפון וראה שמדובר בטלפון שאינו חדש אלא היה בשימוש (מוחדש), וכאשר הסתכל על הכבל טעינה הוא ראה שהוא לא מקורי. הוא שאל אם קיבלנו את האייפון עטוף בניילון נצמד ואמרנו שלא, ואנחנו בתמימות לא ידענו שזה אחד מסימני ההיכר של אייפון חדש. חשוב לציין שאת הכבל קיבלנו עם האייפון, ובשביל ראש היינו צריכים לשלם עוד 129 שח. חשוב לציין שנאלצנו לשלם עוד 250 שח על מטען חדש, כי גם על כך שהראש מקורי אנחנו לא יכולים לסמוך. אנחנו מרגישים מרומים. הם שיקרו לנו ואנחנו בתמימותנו לא הבנו זאת. אני רואה בתגובות שאנחנו לא היחידים שמקרה זה קרה להם, אז אני מקווה שאנשים נוספים יראו את התגובה הזו ואני אפיץ אותה גם ברשתות החברתיות כדי שאנשים ידעו להימנע מרכישה אצלם, כי הם עובדים על לקוחות תמימים. מצרף תמונה של הקבלה שיראו שאני דובר אמת ואין לי שום עניין להתנכל ולהכפיש סתם את העסק. בנוסף אפשר לפנות אליי בפרטי אראה גם את תמונת ההשוואה בין המטען שקיבלנו מהם למטען מקורי של אייפון (יש הבדלים), ואת ההגדרות בתוך האייפון שבהם כתוב coverage expired, שזה אומר שאין אחריות של apple כי היא נגמרה, מה שקיים במכשירים מוחדשים.

השירות היה מהיר וההזמנה מהאתר הייתה חלקה מאוד, לקח למוצר בדיוק כמה ימים להגיע עם שליח הביתה, קופסה סגורה והכל מעולה! תודה רבה

חלפו 10 ימי עסקים ולא קיבלתי את הטלויזיה. כתבתי במייל חוזר ממנו קיבלתי את החשבונית. ואין כל התיחסות. גם אין מס טל לברורים.

הזמנו אייפון הגיע לא חדש, תקול וללא מגן שהוזמן. מיותר לציין שמאז לא עונים לנו
לקוחות יקרים. ראשית אנו מצטערים על עוגמת הנפש. לאחר בדיקה המכשיר חדש לחלוטין ואריזתו נפתחה בידיעה מראש לצורך הדבקת מגן מסך שהוזמן

מוזר מאוד... רכשתי טלפון Redmi Note 11 ממקום אחר ביבוא מקביל, בדיוק כמו כאן. קבלתי כיסוי לטלפון ומגן מסך מקורי. אין לי שום הבנה מדוע כאן בחרו להוריד את זה. אם בכל מקום אחר ביבוא מקביל מקבלים כיסוי, נראה לי משהו לא הגיוני להוריד כאן וזה סתם חבל. הבחור אמר שלי שזה כתוב באתר והאמת שלא ראיתי את זה בזמן הקנייה וגם עכשיו, המלל פחות ברור לי. השירות סה"כ בסדר והמחיר היה טוב מאוד, עם זאת, נשאר לי טעם מר. מה שנקרא - להיות ישראלי עד הסוף.

הגיע בזמן הכל עובד ותקין, תיקשרנו קצת במייל בנוגע להזמנה נוספת שרציתי לעשות ענו במהרה

שירות מצוין!! מחירים מעולים!! עזרו לי בכל מה שרציתי.. היה נעים ונח לעבוד איתם... ממליצה ממש

מומלץ ביותר! הכי זול שיש הגעתי לחנות נתנו לי שירות והסבירו כל מה שצריך כדי שאבחר את המוצר שהכי טוב לי

החנות הכי זולה בפער!!! מוצרים שווים לכל כיס אתם באזור וצריכים פלאפון או משהו רק לקפוץ לחנות ויש הכל ובזול. חניה בשפע ואנשים חמים ואדיבים נקסטק אין עליכם שיחקתם אותה תודה ענקית ניפגש בפעמים הבאות.

לאחר בדיקה בזאפ החנות היחידה שעמדה במחיר שמפרסמת קיבלתי שירות מעולה מחברה נחמדים והמחיר הכי זול

החנות הכי טובה בישראל לקוח קבוע ומרוצה תמיד יש הכל במלאי במחירים הכי זולים ממליץ בחום!!

שרות מקצועי ומהיר ביותר איסוף עצמי חניה בשפע המוצר היה מוכן מהר מאוד ממליצה בחום

קניתי בהחנות הזו את האוזניות Samsung Galaxy Buds Pro. בהתחלה ניסיתי להזמין את האוזניות בשתי חנויות המסומנות בירוק באתר ZAP - כאילו הם מומלצים כקנייה חכמה. התברר שמשום מה אף אחת מהחנויות הללו לא שולחת סחורה בדואר רשום - כך שצריך לשלם תוספת על המשלוח באמצעות שליח. בסופו של דבר בחרתי בחנות Nextech שבה המחיר היה הכי נמוך. לפני חודש הזמנתי מוצר דיגיטלי מהרשת החנויות המוכרת. למרות שהמוצר היה במלאי, הוא נשלח רק לאחר שבוע ממועד הרכישה. בחנות Nextech קיבלתי מספר מעקב בדואר רשום שעה לאחר הרכישה! פשוט לא האמנתי במהירות כזו של השירות! כעבור יומיים הגיעו האוזניות מפתח תקווה למעלה אדומים. בזאת אני ממליץ על החנות הזו עם רמת השירות גבוהה במיוחד. ואני לא ממש ממליץ לסמוך על סימנים ב-ZAP.

הזמנתי באינטרנט בלילה. למחרת בבוקר אמרו לי שהמוצר מוכן ובאתי לקחת אותו אחרי העבודה (15:10). חנות מתוקתקת, קבלתי לפי התור את המוצר, ושמחתי שנתנו לי מגן מסך נוסף כבונוס. הטלפון הנייד עובד בסדר גמור. הסים שלי היה גדול מדי, ומיהרתי ב-18:30 לחנות, והם קצצו אותו בלי עלות!!! מאד מבסוט מהעסקה והחנות.

מוצר תקין ומוצלח, ארוז כמו שצריך, הכל טוב. הגיע לנקודת המסירה תוך פחות מ-48 שעות. תודה!

הגעתי בעקבות המחיר שראיתי בזאפ. חווית השירות היתה מועלה, התייחסו בצורה אדיבה מאוד, המחיר היה מעולה. מעכשיו אקנה רק שם.

מצאתי מה שרציתי במחיר הטוב ביותר. ביצוע הקניה היה פשוט ומהיר וקיבלתי מיד בדוא"ל אישור וקבלה.

הזמנתי סמארטפון באתר של החנות. הגיע מהר בדיוק מה שביקשתי והכל מעולה. התקינו גם מגן מסך בצורה מצוינת.

שילמתי על שליח עד הבית ימי עסקים 2-4 ולא קיבלתי בזמן אלא דחו את זה לעוד שבוע

קיבלתי אחלה שירות ואחלה יחס. עם המון סבלנות למרות ששיגעתי אותם עם כל מיני בקשות משונות

מחיר טוב שירות מעולה המוצר נשלח אלי עוד באותו היום הכל הגיע כמו שסוכם מוצר חדש ומצוין

תהליך הזמנה מהיר, הגיע תוך יומיים. רק חבל שלא ממליצים או מאפשרים להגיע לקניהה של קייס מתאים עם הטלפון.

קניתי איפון 11 ״חדש״ שהיו לו ניתוקים מהרשת לשעות. פניתי לחנות והתייחסו יפה לכאורה. והבטיחו לי החלפה במשלוח מיידי שהתעכב שבוע ימים. המכשיר שנראה חדש עבד יפה. לאחר כמה חודשים פניתי למעבדה מקומית מוסמכת להחלפת גב זכוכית שבור. מתברר שהמכשיר מחודש ורוב חלקיו מורכבים אפילו המסך. והברגים בלי חתימות מקוריות. מאוכזב מאוד לשלם על חדש ולקבל מכשיר מחודש.
שלום, ראשית אנו מתנצלים על עוגמת הנפש. המכשיר שרכשת בתחילה אכן היה תקול ומכיוון שאזל המלאי הוצע לך החזר כספי מלא, אך ביקשת במפורש להמתין עד חידוש המלאי ומכאן נובע העיכוב. איננו יודעים מה נאמר לך במעבדה ולא יכולים לאמת את הטענות. כל המכשירים הנמכרים בחנות הינם חדשים!!! אנו זמינים תמיד לטיפול בכל תקלה או בעיה. נשמח לעמוד לשירותך גם בעתיד. בברכה, צוות נקסטק.

טיפול בהזמנה מאוד מהיר! הזמנתי אוזניות בערב וכבר בבוקר דיברו איתי מהחנות ושלחו את המוצר. קיבלתי את המוצר תוך 5 ימי עסקים בדואר רגיל. בגדול מאוד מרוצה מהשירות.