
חווית שירות מעולה, תשובה לכל שאלה, שירות מקצועי, אמין ואדיב, הייתי שמח לקבל שירות כזה בכול מקום, מחיר תחרותי, מומלץ ושווה להגיע מרחוק

חווית שירות מעולה, תשובה לכל שאלה, שירות מקצועי, אמין ואדיב, הייתי שמח לקבל שירות כזה בכול מקום, מחיר תחרותי, מומלץ ושווה להגיע מרחוק

תודה לחן מטופ מובייל על השירות המקצועי והאמין. הגעתי אליו שוב בגלל המקצועיות והאיכפתיות. ממליץ לקנות שם.

חן נתן לי שירות מקצועי ומדויק . קיבלתי את הטלפון שהזמנתי באתר תוך 3 ימי עסקים, עם שירות מקצועי ואדיב. מומלץ בחום,תודה רבה!

ממליצה בחום על צוות TOPMOBIL קניתי טלפון נייד ואביזרים וקיבלתי שרות מעולה ומקצועי במחיר אטרקטיבי

הלכתי לחנות כי בעבר קנינו שם ואז גם ההינו מרוצים וגם יש ביקורות טובות המוכר עזר לי והיה אדיב בהחלט אחזור לקנות שם

החלפתי את הנייד שהתקלקל. קיבלתי שירות מעולה, אדיב וסבלני. התקינו לי את כל האפליקציות, אנשי הקשר וכו' מהניד ההמקולקל לחדש, המוכרים אדיבים, סבלניים ובעלי מקצוע. זאת פעם שניה שאני קונה בחנות וברור לי שאחזור לשם כשאצטרך וגם אמליץ עליה.

רכשתי מכשיר נוט 20 היום, הבעלים והעובד היו ממש אדיבים ושירותים, בטוח שאחזור בעתיד ואמליץ לחברים. תודה!!

החנות מצויין המחירים מעולים השרות טופ שבטופ רכשנו אייפונים ואנחנו מאוד מרוצים וממליצים על החנות תודה רבה נמשיך להמליץ לחברים

מקום מיוחד אנשים אדיבים נותני שירות ברמה גבוהה ממש נהניתי לקבל שירות איכותי ומוצר כפי דרישת הלקוח אשמח לתת תמיד חוות דעת טובה עליכם מכל הלב

הזמנתי את הנייד, Samsung Galaxy s10e, דרך אתר זאפ. תוך זמן קצר התקשרו אלי מן החנות בנשר, ובשיחה עניינינת, תמציתית ומנומסת הוסברה לי מגבלה מסויימת של המכשיר הזה שאינה מצויינת בתיאור תכונותיו (היעדר אפשרות הצפנה). החסר הזה לא הטריד אותי כלל, אבל התרשמתי מכך שנציג החנות השתדל לתת לי מידע מלא כדי למנוע ממני אכזבה אפשרית. הנייד הגיע לפתח ביתי בירושלים תוך שלושה ימים (פחות ממחצית הזמן המובטח), ארוז היטב ובקופסה מקורית אטומה. זוהי הרכישה הראשונה שלי אצל טופמובייל, ועל פי ניסיוני זה אני יכול להעיד שזהו בית עסק אמין, מקצועי, ומחיריו נוחים מאוד.

המחירים הכי טובים בארץ הטלפונים הטובים ביותר שרות ברמה הגי גבוהה שיש ממליץ לכולם להגיע!

רכשת a52 לפני חודשיים והייתה לי תקלה מוזרה אם איזה קוד בינארי שכנראה הפעלתי והגעתי לחנות ותוך שניות הצוות טיפל בי במסירות ויעילות וסידר לי את הבעיה!! אין על השירות של החברה האלה רק שם אנחנו קונים מכשירים! אלופים!!

מהרגע שנכנסים לחנות מרגישים את היחס החם והאישי , במיוחד מחן המנהל הלקוח עד שהוא מקבל את השרות המתאים לו באופן אישי

אחלה מקום, הכי זול בארץ! שרות מעולה, אין הרבה מקומות כאלה. קונה רק פא וממליצה לכל החברים.

אז ככה...נכנסו לחנות קטנה ומטריפה בשם TOP Mobile מתחם רמי לווי...עם ילד בעל צרכים מיוחדים חסר סבלנות רוצה רק להחזיק את הטלפון ביד ולשמוע שירים...בהמון סבלנות מחן ואריאל בחר את הטלפון המיועד...ממליצה בחום מי שרוצה יחס אישי עם המון סבלנות וסובלנות כלפי האחר ....אציין שזאת לא הפעם הראשונה שלנו פה...

אחלה שרות חברה אדיבים ומסורים ללקוח ומחיר הגון נחזור כמובן 10 ממליץ מכל הלב והכיס

פשוט אין לתאר במילים רמת החוויה מהשירות שקיבלתי בסניף. מתחיל משיחת טלפון ללא המתנה , מכשיר היה זמין במלאי . לאחר בירור איזה טלפון נדרש קיבלתי מכשיר והסבר עליו.יצאתי עם חיוך על הפנים . מאחל לחברה בסניף להמשיך ולשמח לקוחות , מאחל לכולם שירות כמו זה . תודה רבה רבה.

שמח להמליץ על טופ מובייל. שירות אדיב, עם חיוך. הגעתי עם בעיה במסך מגן של הטלפון, ולמרות שכבר לא היה באחריות, קיבלתי שירות מסור, חיוך, וללא עלות. שירבו האנשים כמוכם.

קניתי גלקסי a12 בטופ מובייל היה שירות מעולה העבירו לי את כל התוכן צוות מקצועי ואדיב מחירים נוחים לכל כיס ממליץ בחום!!

קניתי בפעם השניה לאחר שרות טוב שקיבלתי על הקניה הקודמת מאריאל וחן הנחמדים והאדיבים. ממליצה בחום.

נכנסתי לחנות לקנות טלפון בתל חנן בטופ מובייל וקיבלתי שרות מעולה מאריאל לא ראיתי שרות כזה בחיי ממליצה

חבר סיפר לי על טופמובייל נשר לאחר שהתאכזבתי ממקום אחר (לא אציין שמות) ואכן החבר צודק. חווית קניה מדהימה. שירות אדיב ומעולה. חיוך, סבלנות ואמירת האמת . התלבטתי בין תיקון מכשיר לבין רכישת חדש ולהפתעתי הומלץ לי לתקן את המכשיר בהוצאה קטנה והתוצאה מדהימה. בכל זאת לאחר התיקון רכשתי מכשיר נוסף לבת שלי והמכשיר מעולה במחיר כמעט הכי זול ברשת . תודה חן . יש לך צוות מדהים

הדירוג של החנות בהחלט מגיע לה. קניתי מכשיר חדש במחיר הוגן. למחרת התגלתה בעיה, קיבלתי שירות אדיב ומקצועי עד שהבעיה נפתרה ולשביעות רצוני המלאה. יצאתי בתחושה שהשירות אצלם הוא מעל הכל, אני בטוח אחזור עליהם בעתיד

שירות אדיב ומצויין, מחירים מוזלים, שירות תיקונים מהיא ויעיל,קונה רק מהם !! ממליצה עליהם מאוד