דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מיזוג אוויר (כפר חב"ד)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
אלקטריק סמייל
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2013
אלקטריק סמייל מופיעה גם ב:
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באלקטריק סמייל ?
4.53
ציון ממוצע
17
חוות דעת בשנה האחרונה
134
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
5
0
0
6 חודשים אחרונים
6
0
0
שנה אחרונה
15
0
2
כל הזמן
124
0
10
נמצאו 134 חוות דעת גולשים על אלקטריק סמייל
תמונת משתמש
שם:
ליאונרדו
תאריך:
16/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
משה מאלקטריק סמייל הוא איש נחמד וענייני ששלח בחור להתקין. בלילה שמתי לב שהמזגן עושה רעשים של תקתוקים שאותם צילמתי והקלטתי.כאילו מישהו נותן מכות עם מקל על פלסטיק.אי אפשר להירדם אתם.התקשרתי למשה שאמר לי לפנות לתדיראן. פניתי לתדיראן, הגיע בחור בשם ערן ששמע את הרעשים ואמר שישלח טכנאי בכיר. לא קיבלתי תשובה. פניתי לתדיראן ושלחו את אבנר שבדק ואמר לבדוק אם הבעיה ממשיכה גם כשאני מכבה ומדליק מחדש.ראיתי שהבעיה קיימת כל הזמן התקשרתי לתדיראן ושוב שלחו את אבנר.בדק ואמר שתדיראן יהיו בקשר עם אלקטריק סמייל ויחליטו מי לוקח אחריות.לא התקשרו.התקשרתי לתדיראן ואמרו לי שמשה צריך להאריך את הכבל של המזגן.משה הבטיח שיבוא.לא התקשר. התקשרתי והבטיח לשלוח מתקין.לא התקשר,התקשרתי למשה ששאל אותי אם המתקין התקשר אליי.עניתי שלא והוא אמר שהוא יברר ויחזור אליי. לא חזר אליי. התקשרתי למשה ונתן לי את הטלפון של המתקין כדי שאתאם אתו.התקשרתי למתקין והאריך את הכבל אבל התקתוקים עדיין ממשיכים.התקשרתי לתדיראן,ואמרו לי שישלחו טכנאי. ביקשתי שלא ישלחו טכנאי כיוון שפעמים רבות בדקו ויודעים במה מדובר אבל הם התעקשו.ביקשתי לדבר עם אישיות בכירה בתדיראן אך סרבו רק לאחר הרמת הקול שלי התקשר אליי אלעד האישיות הבכירה.אלעד הבטיח שיגיע טכנאי בכיר יותר בשם מאור, עוד הוא אמר שראש הצוות ברדוגו הבטיח שישימו סוף לסיפור.כשפתחתי את הדלת הגיע אבנר שנכנס הביתה שאל :"כן...מה הבעיה? שאלתי אותו למה שלחו אותו והוא אמר שאם אני רוצה הוא יכול ללכת.אמרתי שלא ושוב בדק ואמר שהבעיה היא במנוע ובעוד איזה חלק ושהוא ימסור את המידע לתדיראן והם ישלחו מישהו להתקין לי את החלקים.אלעד התפלא והבטיח לשלוח את מאור.הגיע מאור ואמר שזאת לא בעיה של מנוע אלא של פלסטיקה ושימסור את המידע לתדיראן והם יהיו איתי בקשר.לא התקשרו.לא ארכוש בעתיד מזגן תדיראן ולא אמליץ עליהם.שרות ויחס גרועים.בקשר לאלקטריק סמייל הבעיה לא נפתרה ולא ידוע אם היא במזגן או בהתקנה אך לא קיבלתי ממנו התייחוסות טלפונית מהירה ויעילה.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין מזגן והתקנה וקיבל שירות יוצא מגדר הרגיל. לפי דבריו של הלקוח אנו מבינים שעיקר טענותיו הם כלפי חברת תדיראן
יש לציין שהדגם הנ"ל 10A שואף ל-0 תקלות ולא ניתן להשליך את המקרה הנ"ל על כל הדגמים והשרות של תדיראן לצערנו ישנם גם תקלות לעתים רחוקות מאוד גם במוצרים חדשים. יתכן שזה פגם בפס יצור. חשוב לציין שהשרות של תדיראן הוא שירות מצוין ואמין מהטובים בארץ בתחום. כמו כן אפשר להבין ממה שכותב הלקוח שחברת תדיראן שלחה לביתו טכנאי כמה וכמה פעמים,
כמו כן גם אנחנו שלחנו מתקין מורשה תדיראן מטעמנו שינסה לפתור את התקלה. החלפנו צנרת חדשה והארכנו אותה ל3 מטר ללא עלות לפי דרישת תדיראן ובכל זאת הבעיה לא נפתרה. משמע שההתקנה הייתה מצוינת.
כמו שזה נראה אין ללקוח טענות כלפי החנות אלא כלפי ספקית המוצר. אנו מאמנים שזה לא סוף סיפור אנו עמדנו ועומדים מאחרי הלקוח ונעמוד גם מול חברת תדיראן, נפעיל את מיטב קשרנו בדרישה לתת ללקוח תמורה מלאה עבור הכסף והמזגן שרכש. אנו באלקטריק סמייל מאמינים שלכל בעיה ישנה פתרון והכל זה פיקציה של מחיר גם המקרה הנ"ל יש לציין יחיד מסוגו עד לכתיבת שורות אלו, גם אותו נפתור עם הרבה רצון טוב לעזור כי שרות היא מילת מפתח באלקטריק סמייל.
מוצר:
מזגן 10 A
תמונת משתמש
שם:
ale28116
תאריך:
02/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פשוט נהדרים.הגעתי אל "אלקטרו סמייל" דרך זאפ. זה המזגן השני שאני מזמינה. דברתי עם משה, בחור רציני,נחמד ואדיב. תוך יומיים המזגן היה אצלי.
המתקנים מעולים!!! את המזגן הראשון התקין מיכאל והשני מוטי. אין לי מילים... בחורים שעושים עבודה מעולה.
ממליצה בחום שרות מצויין ומהיר.
מוצר:
מזגן מזגן עילי Classic 10 שנת 2013 Electra ‏1 ‏כ''ס
תמונת משתמש
שם:
Zohar
תאריך:
08/06/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי אל "אלקטרו סמייל" דרך מדריך זאפ. צלצלתי וענה לי איש בשם משה. תארתי לו את את גודל ומבנה החדר בו אני צריך את המזגן. אף למרבה שאלותיי, הוא יעץ לי באופן נעים וסבלני על הספק המזגן אותו אני צריך ועל הכדאיות בסוג המזגן (תדיראן 1.25). לאחר מספר השוואות מחירים שבצעתי(מצאתי ש"אלקטרו סמייל" הציעו את המזגן במחיר נמוך ביותר) והתלבטויות וצילצולים עם שאלות אל משה(שהמשיך להיות סבלני ונעים) החלטתי להזמין. על אף בקשותיי המיוחדות, הופגנה גמישות וההזמנה בוצעה באופן חלק. ההזמנה בוצעה יום לפני ערב חג שבועות, ואף על פי שמשה אמר שהם בלחץ אדיר של התקנות, עמד בלוח הזמנים, צלצל ותיאם איתי מועד להתקנה. ביום חמישי בבוקר, בדיוק בשעה שקבענו, צלצל אלי הטכנאי המתקין בשם אבי ואמר שהוא הגיע. פתחתי את הדלת, שם היה אבי מצויד עם חיוך של בוקר טוב על הפנים, וכלי עבודה מקצועיים. הוא עשה הערכת מצב קצרה ומבלי לבזבז זמן מיד התחיל לעבוד. היה ממש תענוג לראות איך הוא מתקין את המזגן במקצועיות שגובלת באומנות.פותר בעיות טכניות באלגנטיות, ותוך כך ענה על שאלותיי ושאלות ילדיי הקטנים שמידי פעם הביעו התעניינות, בסבלנות נדירה עם מילה טובה וחיוך. מבלי להלאות אותכם בפרטים, אבי סיים את ההתקנה באופן חלק ומהיר. כשהצעתי לו "טיפ", לא הסכים לקחת, לא יודע אם זה בגלל שהבחין במצבנו הכלכלי הלא מזהיר או כך הוא נוהג תמיד(לא רוצה לפגוע לו בטיפים). 'מילה טובה ושם טוב שווים המון', אמר. לסיכום, אני לא מסכם במילה טובה, אלא בשיר הלל! ההיכרות שלי עם "אלקטרו סמייל" ואבי, הניבו מזגן טוב, שהותקן באופן מקצועי סבלני ונעים ובמחיר מצויין, ממליץ עליכם בכל פה. תודה וישר כוח!
מוצר:
מזגן 15i
תמונת משתמש
שם:
valentin
תאריך:
02/06/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שני מזגנים (TADIRAN 28A וTADIRAN 10A) ביום חמישי, וביום הראשון כבר הרכיבו אותם.המרכיב בשם מיכאל עושה עבודה טובה ואיכותית. המחירים בסדר
ממליץ בחום
מוצר:
מזגן 28A
תמונת משתמש
שם:
Asaf
תאריך:
13/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ממשה את המזגן . יום למחרת זה כבר היה אצלי .
גם מהמתקינים הייתי מאד מרוצה . היה להם בעיה להניח את המנוע מבחוץ וחשבו על רעיונות אחד מהם להזמין מנוף . אני הצעתי הצעה איך לשים את המנוע ושמחתי לראות שהמתקינים היו עם ראש פתוח וזרמו עם הרעיון . (אני מבסוט שנחסך ממני להוציא הצעה נוספת - מנוף זה 250 שח לשעה). סה"כ מרוצה מהכל .
מוצר:
מזגן 28A
תמונת משתמש
שם:
nis
תאריך:
08/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פניתי לחברה בבקשה לקנות מזגן הנציג היה מאוד אדיב וגם הציע לי חלופות בהתאם למחיר שאמרתי לו קניתי את שני הדגמים A 15 10
המתקינים היו מאוד יעילים תוך 3 שעות כבר הבית היה נקי לאחר התקנה של שני המזגנים .
כן יירבו אנשי שירות כאלה בארץ ישראל

תודה רבה
מוצר:
מזגן A10 A15
תמונת משתמש
שם:
alon
תאריך:
30/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי זוג מזגנים. המחיר היה זול, שרות מהיר ואדיב, למרות שהתחייבו לשבוע אספקה שני המזגנים היו בביתי כעבור שלושה ימים. ממליץ בחום
מוצר:
מזגן 10A
תמונת משתמש
שם:
שלומי
תאריך:
25/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את המזגן מבחור בשם משה שנתן לי שרות מצויין ומהיר
המזגן היה אצלי בבית בתוך מספר ימים
משה שלח לי מתקין מעולה שעל אף התקנה מורכבת לא לקח תוספת תשלום ואף הוסיף לי תקע חשמלי בקיר ללא עלות (שם המתקין זאב)
מוצר:
מזגן 28A
תמונת משתמש
שם:
naftali
תאריך:
11/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלפונית מזגן ביום שני 8.7.13 אחר הצהרים המזגן סופק ביום רביעי 10.7.13 במהלך ההזמנה נאמר לי שאם הייתי מזמין לפני הצהריים המזגן היה מגיע למחרת.
מה עוד שהתקשרו אלי כמה שעות לאחר שקיבלתי את המזגן לוודא שהכל תקין ולשביעות רצוני ממליץ בחום כולל המחיר
מוצר:
מזגן קלאסיק 10
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply