במשך מספר חודשים אני מחפשת נוקיה 208 לי ולבת שלי, ניסיתי בכל הארץ לחפש, ואם מצאתי , לא היה משלוח , והסברתי כמה אני מחפשת את סוג הפלאפון הזה , ולשמחתי מצאתי האתר טליה קום , יצרתי קשר, שאלתי האם יש נוקיה 208 ,? וענו לי בשמחה ובצורה חיובית , ,,שילמתי ושוב יצרתי קשר אחרי חצי שעה וכבר המכשירים עם כתובת ארוזים, לא מאמינה שבבוקר השליח שלח לי הודעה בין השעה 10 ל 13 המשלוח מגיע , ץ לא חשבתי שזה המכשירים , רק עבר חצי יום , אבל אכן , המכשירים הגיעו , אין דבר כזה , איכות, מהירות, מקצועניות, ומחירים סבירים מאוד , יצרתי קשר לומר תודה ולשאול שאלה על המכשיר, ענו לי בשמחה ,בצורה מדויקת ואמרו לי שתמיד אפשר ליצור קשר ולבקש עזרה ץ הלוואי , הלוואי , שכל עסק היה מתנהל בצורה כזאת , יישר כוח גדול, שפע, הצלחה ב"ה ץ וכל מי שרוצה לאמת את הסיפור אשמח , ולשמוע זה נקודה ממה שיש לי לומר ץץץתודה תודה תודה