
הזמנתי בשתי פעימות אלבומים ,השירות היה אדיב ביותר ,המשלוח הגיע עוד באותו יום לביתי . המחיר היה מתאים לכיס והשליח היה מאופיין בסבר פנים יפות.

הזמנתי בשתי פעימות אלבומים ,השירות היה אדיב ביותר ,המשלוח הגיע עוד באותו יום לביתי . המחיר היה מתאים לכיס והשליח היה מאופיין בסבר פנים יפות.

שירות מקצועי , מהיר ואמין! ביצעתי את ההזמנה און ליין ולמחרת הגיעו אלי המוצרים עם שליח עד הבית. ממליצה בחום!

הזמנתי הדום לרגליים לפינת העבודה שלי בבית. הזמנתי משלוח עם שליח עד הבית. ההזמנה הגיעה תוך שעה ורבע (!!!) עד פתח הבית שלי. פשוט, קל , נוח. תודה רבה

הזמנתי מוצר בחברה, צילצלו אלי הסבירו באדיבות רבה שעשיתי טעות זיכו אותי על ההפרש במיידי, קיבלתי את המוצר הנכון תוך כמה שעות בודדות. מרגש להיתקל בשרות כל כך טוב, ביושר ובאדיבות כזו בימים אלה. אני מודה להם מכל הלב!

תודעת שירות וסבלנות מהגבוהים שראיתי. חששתי אם המוצר מתאים לי או לא, ערן שלח את המוצר בלי לקבל תשלום ואמר שאשלם רק לאחר שהמוצר יגיע ואראה שזה מה שחיפשתי. צריכים עוד כאלה אנשים.

יחס אישי חוש הומור ישירות ואמון. נוספה לי חווית קניה נעימה למרות שהייתי לקוחה עם צרכים מיוחדים, קניתי כיסא און ליין לאבי בן התשעים ושלוש . ערן, תמיד זמין. ההזמנה נשלחה מהמחסן ביבנה להרצליה במועד המתוכנן . לאבי היתה בעיה להתגלגל עם הכסא , ערן התקשר אליו ותואם לשדרג את הכסא מנהלים למודל מישיגן (אגב מודל מומלץ) הכיסא הגיע שוב בזמן כפי שתוכנן , הנהג הוציא אותו מהאריזה ודאג להדגים לאבי את כל הפוזיציות והאפשרויות גם צ׳יפרו אותו בזוג גלגלים נוסף .תודה רבה לערן על הסבלנות הצחוקים וכל המחיר האדיב! אתה מוזמן לאמסטרדם אשמח להכיר אותכם 🇾🇪 🇮🇱

מקום אדיב ואמין. הזמנתי מוצר ולא הייתי לגמרי מרוצה. יצרתי קשר עם ערן בעל החנות שאפשר לי החזר של המוצר והחזר כספי מהיר וללא שאלות מיותרות, במהירות ובקלות. אשמח לחזור לחנות במידת הצורך.

רציתי להודות על השרות המדהים והעמידה בלוחות זמנים כפי שהובטח נדיר במחוזותינו, תודה, כי אין לנו הפריבילגיה לראות איכויות ושרות כזה כתופעות מובנות מאליהן.

אני מתנהל מול ערן כבר למעלה מ 3 שנים וזו פשוט מתנה לדעת שיש לך כזה ספק שאכפת לו שכל הזמן מספק מה שצריך והכי מהר. הוא יעשה הכל כדי שהסחורה שתרצה למשרד שלך תגיע בזמן!! כל חברה שאני יעבוד בה אני תמיד אכניס אותו כספק אליה והבחרה רק תרוויח. מחרים זולים ושירות הכי טוב שיש!! ממליצה ממש ממש

יחס אדיב והוגן ,מחירים מעולים ושירות נפלא . אנחנו קנינו מחשבונים כמתנת סוף שנה לשכת ו, עם הדפסה . קיבלנו את המשלוח עד הבית בצורה מהירה , יצא מדהים !!!

חייבת להמליץ על החנות , שירות ויחס מדהימים.. המוצר מגיע במהירות.. והדברים מקסימים איכותיים.. שווה מאוד

פה מקבלים שירות טוב ויעיל. מזמין אצלהם כבר במשך הרבה שנים. היון עשיתי הזמנה בשעה 09.30 בשעה 13.30 כבר הגיע השליח!

שירות מדהים! זריז! גמיש! ומגיב ממש מהר ערן היה מקסים והחותמות יצאו בול מה שרצינו

זאת הפעם השניה שאני מזמינה מחנות זו. אין לי מילים לתאר את השירות האדיב המקצועי והזריז. אין ספק שהם עומדים בהתחייבות שלהם ומעבר לכך. ערן נתן לי שירות מקבלת ההזמנה ועד ההגעה אלי. פשוט מומלץ בחום!!

היתה לי חוויה מוצלחת ביותר! מוצרים איכותיים, שירות אדיב ומהיר! ערן ענה לי לכל שאלה בכל שעה! ממש מקצוענים! ממליצה בחום! והמשלוח ממש נוח

שירות מדהים, מקצועי ומהיר. הזמנתי 4 חותמות בעיצוב אישי והאיכות פשוט מעולה. אני לקוחה חוזרת, החותמות הקודמות הספיקו לכחמש שנים, שימוש כמעט יום יומי. לצערי, נבצר ממני מלהגיע אל החנות לאסוף את החותמות וערן שלח לי באופן מיידי משלוח עד לפתח הדלת ללא שום תוספת עלות. שירות מעולה !!!!

מקצוענים ! שירות מהיר, אדיב. עשיתי להם תקלה שלא מצאתי את המשלוח והם שלחו ברגע עוד שליח. זמינים במייל ומגיבים מהר.

חיפשתי באינטרנט לקנות מוצר לחנות, מצאתי שירות אדיב, משתלם ומהיר. החבילה הגיעה אחרי יום :)

חיפשתי עט נובע ציפורן נובע עם חריטה אישית כמתנה. קיבלתי את מבוקשי עם שירות אדיב ועניני, תוך מתן מענה מלא לשאלות שהתעוררו בדרך ואפילו אחרי שהמוצר כבר סופק. אני משוכנעת שגם בעתיד אמשיך להזמין מוצרים דרך לב המשרד וממליצה בחום לעבוד איתם.

שירות לקוחות טוב ואמין. ערן מאד ענייני ועונה בסבלנות לשאלות בטלפון. הוזמנה מגרסת נייר ותוך 24 שעות הגיעה עם שליח.

רכשתי מסכות לפנים , פעם ראשונה שאני רוכשת מלב המשרד, דווקא בתקופה קשה, כאשר משלוחים במקומות אחרים מתעכבים, כאן אנשים הגיעו לעבודה בשעה 05:00 בבוקר כדי לספק לי הזמנה ביום שישי!! בשעה 08:00!!! ע"י נהג מונית. כל זאת מתוך אחריות מלאה ורק כדי לוודא שאכן החבילה מגיעה ליעדה. עברו רק כמה שעות מזמן ההזמנה ועד שקיבלתי את המשלוח. בגלל שביעות רצוני המלאה ביצעתי מיד עוד הזמנה, הפעם של מוצרי משרד דפדפות, עטים ועוד, ושוב מיד אחרי שעתיים קיבלתי את ההזמנה. מוצרים איכותיים ברמה הכי גבוהה. פשוט מושלם!!!! בהחלט אמליץ לחברים ואשוב לרכוש. ישר כוח!!!!

ביצעתי הזמנה בטלפון עם ערן. השירות היה אדיב, מהיר ומצוין. היה לו חשוב שהמוצר הגיע בזמן וכראוי. ממליצה בחום

הזמנתי מגרסת נייר- הגיעה תוך יומיים בשירות מקצועי ואדיב עד בית העסק- תודה רבה לכם.

הזמנתי תיק ולאחר יומיים בלי שום הסבר קיבלתי אימייל "תבחר פה" עם קישור לקטלוג תיקים. לא התקשרו ולא שום דבר. רק לאחר שאני התקשרתי לשאול התברר שהוא נגמר במלאי. בחרתי תיק אחר ורק בסוף יום העבודה שלהם ביום חמישי קיבלתי תגובה שצריך להוסיף כסף (אחרי שהתקשרתי ברגע שהעברתי במייל תגובה את המוצר החדש ואמרו לי שכבר עבר למחסן).. גם באימייל, בלי להתקשר ולא שום דבר. בשביל אדם שלא נמצא באימייל הרבה המייל יכל להישאר שם אלוהים יודע עוד כמה זמן. כשביקשתי לבטל את העסקה רק אז התקשרו בתקיפות להעביר אליהם פרטי אשראי לביטול ושניסיתי להסביר להם למה ההתנהלות הזאת פשוט לא בסדר ועל גבול המזלזלת הוא התחיל לצעוק עלי ולהגיד לי שאני בכלל לא מכיר אותו ואיך אני אומר דבר כזה.. כל זה בזמן שאני מסביר לו שההתנהלות שלהם מול הלקוח ממש לא לעניין ואין שום קשר אליו כאדם. כשאמרתי לו שאני ארשום ביקורת כדי שאנשים לא יצטרכו לעבור את אותו היחס הוא בתגובה אמר שאני יכול לרשום גם 50 תגובות מצידו. פשוט יחס מזעזע ללקוח שהתחיל פשוט מחוסר אכפתיות לגבי אם אקבל את המוצר או מתי אקבל. אציין גם ששילמתי 50 ש"ח על משלוח עד הבית כך שכיוונתי לזה שהמוצר יגיע במהירות מרבית.
ובכן שי כפי שאיימת מספר פעמים אכן שלחת תלונה וזה בגלל שלא הבנת שעל מנת לזכות כרטיס אשרי לעסקה צריך לתת מספר כרטיס אשראי לחנות אבל להבדיל ממך ועל מנת לשמור על כבודך לא אספר את ההתנהלות מולך ..אסתפק בזה שאני מאחל לך בהצלחה בריאות ואריכות ימים ושכל בתי העסק שתרכוש אצלם בעתיד יהיו אדיבים וקשובים ונאמנים כמו לב המשרד .

יחס ואדיבות, שירות, מהירות ביצוע והספקה יוצאים מן הכלל. כייף למצוא בעלי מקצוע וספקים שבסופו של תהליך מרגישים כי קיבלנו תמורה מלאה ומעבר לכך. כל הכבוד. ממליצים בחום, ועד מורים אנקורי ראשון