העסקה התבצעה בטלפון מרחוק עם מישהו בשם אריאל, יש לי אותה חוויה כמו נועה בזיכוי. מתעקבים במשלוח, לא מודים לטעויות שלהם, מנסים לדבר יפה ומורחים ויש להם בעיה עם החזרות, יש להם נטיה לא לזכות, כבר 4 חודשים אני מתעסקת איתם ובסוף הם רוצים לחשוב על עצמם כישרים. בסוף בטלפון הוא כעס ואמר "אני לא רוצה לזכות אותך, זה אני אשם שהדואר התכקב? אני אלך איתך לבית משפט ואשלח לך את הטלפון שוב", כאילו שאין חוק של החזרת מוצרים, ממש חוצפה. אחר כך הוא התחיל "להסביר" למה הזיכוי לא נקלט אחרי חודשים ושזה קשור לחברת האשראי, כשחברת האשראי קולטת את הזיכוי מיד, ובבדיקה מולם כלום לא נקלט.
בדרך כלל אני מעדיפה לשלם קצת יותר רק בשביל השירות ולהיות עם ראש שקט, אבל לא ידעתי שאני אתעסק עם אנשים לא נאמנים כאלה.
תגובת החנות
לא ברורה לנו הביקורת וכנראה שחלה טעות מכיוון שאין לנו שום עדות לכך שהמכשיר נרכש אצלנו ולכן נמנע מלהגיב! בתודה צוות סמייל פון.