מפרסם ב-zap מאז 2011

‎סמייל פון‎ ‏(SmilePhone) - עמוד 6

טלפונים סלולרים ומעבדת תיקונים (גבעתיים)

5 / 5 ממוצע מבוסס על 2 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
נמצאו 271 חוות דעת גולשים על סמייל פון
Meitar
Meitar
10.09.2017
מוצר שנרכש: Galaxy s7

הגעתי סמוך לשעת סגירת החנות אך בעל החנות היה אדיב ושירותי במיוחד למרות זאת. דאג שכל הדברים יהיו מקובלים עלי ונתן מענה לכל שאלה ובקשה שהייתה לי בנוגע לתפעול הפלאפון ולתשלום. המחיר היה הזול ביותר שנתקלתי בו והתמורה מעל לכל בקשה - תודה רבה על החום והשירות!

חוות הדעת עזרה לכם?
רוכש
רוכש
23.08.2017
מוצר שנרכש: Nexus 5X 32G

גם היו אדיבים, גם מקצועיים, וגם מספקים מוצר באיכות גבוהה. חווית קניה מצויינת. יישר כוח.

חוות הדעת עזרה לכם?
John
John
15.08.2017
מוצר שנרכש: LG V20

אחלה חנות, אמינים ונחמדים. מיקום טוב במרכז העיר. ממליץ בחום לרכוש מהם ומאד מרוצה מחווית הקנייה שלי.

חוות הדעת עזרה לכם?
Roie
Roie
03.08.2017
מוצר שנרכש: lg g4

אריאל המוכר גבר על, דאג שהכל עובד ורץ לפני שיצאנו מהחנות וגם פינק במתנות. שירות אדיב ואחלה אווירה. אחזור לשם בוודאות.

חוות הדעת עזרה לכם?
Yair
Yair
02.08.2017
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי LG G2

חנות מקסימה, שירות נעים ותודה מיוחדת לשי שלא נתן לי לצאת מהחנות עד שכל המידע שלי לא עבר במלואו מהמכשיר הישן לחדש. תודה גדולה!

חוות הדעת עזרה לכם?
noona
noona
31.07.2017
מוצר שנרכש: lg g4

העסקה התבצעה בטלפון מרחוק עם מישהו בשם אריאל, יש לי אותה חוויה כמו נועה בזיכוי. מתעקבים במשלוח, לא מודים לטעויות שלהם, מנסים לדבר יפה ומורחים ויש להם בעיה עם החזרות, יש להם נטיה לא לזכות, כבר 4 חודשים אני מתעסקת איתם ובסוף הם רוצים לחשוב על עצמם כישרים. בסוף בטלפון הוא כעס ואמר "אני לא רוצה לזכות אותך, זה אני אשם שהדואר התכקב? אני אלך איתך לבית משפט ואשלח לך את הטלפון שוב", כאילו שאין חוק של החזרת מוצרים, ממש חוצפה. אחר כך הוא התחיל "להסביר" למה הזיכוי לא נקלט אחרי חודשים ושזה קשור לחברת האשראי, כשחברת האשראי קולטת את הזיכוי מיד, ובבדיקה מולם כלום לא נקלט. בדרך כלל אני מעדיפה לשלם קצת יותר רק בשביל השירות ולהיות עם ראש שקט, אבל לא ידעתי שאני אתעסק עם אנשים לא נאמנים כאלה.

תגובת החנות

לא ברורה לנו הביקורת וכנראה שחלה טעות מכיוון שאין לנו שום עדות לכך שהמכשיר נרכש אצלנו ולכן נמנע מלהגיב! בתודה צוות סמייל פון.

חוות הדעת עזרה לכם?
יהודה
יהודה
27.07.2017
מוצר שנרכש: Lgg4

שירות מעולה המוכר (אריאל) נורא דואג ונאמן ללקוח מאוד התרשמתי לטובה. . . . .

חוות הדעת עזרה לכם?
צבי
צבי
26.07.2017
מוצר שנרכש: טלפון נייד Galaxy s4

ניגשתי לחנות ורכשתי טלפון נייד Galaxy S4. לאחר מספר ימים של שימוש , הבנתי כי הוא אינו מתאים לי (המכשיר מתחמם מאוד בזמן שיחה באזור הרמקול ומקשה מאוד להשאיר אותו בקרבת האוזן). חזרתי לסניף- שם פגש אותי בעל החנות. לאחר שהסברתי לו אודות הבעיה, הוא פרש בפניי את האפשרויות השונות אשר עומדות בפניי. בחרתי לקחת טלפון מדגם אחר (LG G2) תוך תוספת תשלום מזערית על אף פתיחת המכשיר ושימוש בו. בעל החנות דאג להסביר לי אודות המכשיר החדש ולבצע בו עדכונים וסנכרונים נדרשים. אין לי ספק כי החנות מתנהלת בצורה מאוד ישרה והוגנת כלפי לקוחותיה.

חוות הדעת עזרה לכם?
נועה
נועה
23.07.2017
מוצר שנרכש: טלפון נייד c2 01

קני מכשיר נוקיה שהרבה זמן אני מחפשת. הבחור איתו דיברתי בחנות, עונה לשם אריאל. לפני הקניה הוא הסביר לי שמדובר במכשיר חדש (קשה למצוא כזה היום) , המכשירים יובאו מחברה בארצות הברית שפשטה רגל. רק את הבטריה הם מחליפים כיוון שהבטריה המקורית ישנה ונפוחה. הם שמים בטריה חדשה ומקורית. קיבלתי מכשיר שנכבה אחרי חצי שעה של שיחה או לחלופין 5 שעות של חוסר שימוש במכשיר. בקיצור מכשיר נייד שחייב להיות מחובר למטען. לא מדובר באייפון או משהו, מכשיר הכי פשוט, שהיה לי כמוהו בעבר והיה יכול להחזיק בכיף יומיים. לאחר כמה שיחות ארוכות עם אריאל מהחנות ונסיונות להמציא לי כל מיני דברים ומצחיקים על מנת לעזור לי בתקלה (להחליף מטען/ לא להשתמש בטלפון וכו) החלטתי לשלוח להם את הפלא, לפני שיעבור יותר מידי זמן ולא אוכל להחזיר את המוצר. כי הרגשתי שפשוט מורחים אותי. יש לציין שהם באמת דיברו בצורה מאוד נחמדה לאורך כל הדרך והתחייבו להחזיר לי כסף . כאשר הגיע להם המכשיר הם שלחו לי מכשיר חדש בניגוד להסכם ביננו. לא אספתי את המכשיר. הם התחייבו שיזכו אותי וחודשים כבר עברו מאז קניית המכשיר ואני עדיין מחכה. שירות לא ברור, הם מוכרים מכשירים לא טובים, מתחייבים לשירות טוב ולהחזר כספי ולמעשה לא קורה כלום... במקרה בשיחה עם חברה מסתבר שהיא נפלה על אותו מכשיר בדיוק . וגם אצלה הסוללה מתחממת וכבה תוך חצי שעה ובינתיים הם ממשיכים למכור את המכשירים. מאז שהבטיחו שחשבוני זוכה עבר שבוע וחצי וחברות האשראי אינן רואות את הזיכוי המדובר...

תגובת החנות

ללקוחה הנכבדה הוסבר והובהר שזיכוי נעשה ובגלל בעיות בירוקרטיה של החברה הזיכוי מתעכב אך יועבר אליה ולמרות זאת היא בחרה בדרך של הכפשה וסילופים.

חוות הדעת עזרה לכם?
Udi
Udi
22.06.2017
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי 8910

כאספן נוקיה ותיק מצאתי בחנות של סמייל פון דגם אותו חיפשתי כמה שנים, ולמרות שמדובר במכשיר ישן קיבלתי שרות מעל המצופה אחזור שוב בעתיד

חוות הדעת עזרה לכם?
mosh
mosh
16.06.2017
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי LG G4 H815

שירות מקצועי, נעים, מהיר,אישי ואדיב! מחיר הוגן למכשיר הציע לנו עזרה בהעברת המידע בין שני הטלפונים שלי

חוות הדעת עזרה לכם?
מיכל
מיכל
04.06.2017
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי C2-O1

לפני כ8 חודשים קנינו טלפון נוקיה C2-01 בחנות. כבר כשהגענו הביתה התגלתה הבעיה הראשונה - המקשים היו באנגלית. נאלצנו לחזור להחליף את המכשיר למכשיר בעברית. לאחר כחודשיים של שימוש המכשיר התחיל לעשות בעיות, המסך נהיה לבן. חזרנו לחנות הוחלפה סוללה, הבעיה לא נפתרה ונאלצנו לשוב אל החנות. למרות שעות הפעילות הרשומות באתר החנות היתה סגורה ללא כל הסבר. וכך נאלצנו לחזור לחנות בפעם הרביעית! המכשיר נשלח לתיקון של שבועיים במעבדה, לאחר שבועיים שבנו לקחת את המכשיר, החנות שוב היתה סגורה בשעות הפעילות ונאלצנו להמתין. למרות ה"תיקון" במעבדה המכשיר עדיין ממשיך להציג מסך לבן ואינו עובד כלל. איננו גרים בתל אביב וכל טרטור לחנות הוא טירחה גדולה המלווה בהפסד שעות עבודה. ממליצה שלא לרכוש בחנות, אין אחריות אמיתית על המוצרים!

תגובת החנות

מאוד קשה לנו להתמודד עם סילופי דברים וחצאי אמת וחבל שהלקוחה הנכבדה החסירה פרט אחד קטן/גדול ששכחה לספר שהמכשיר נפל לה למים ולמרות זאת כי באה מרחוק ספגנו על חשבוננו מכשיר והחלפנו לה למכשיר חדש ללא כל עלות מצידה כאות לרצון טוב ולמצויינות בשירות כדרכה של סמייל פון והיא עדיין בחרה להכפיש את שמה המשובח של סמייל פון.

חוות הדעת עזרה לכם?
דודי
דודי
17.05.2017
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי G4

קניתי את הטלפון ב16.05.17 בחנות בדיזינגוף חייב לציין שחווית הקניה הייתה יוצאת דופן לטובה קיבלתי שירות נעים אמין וסבלני , נתן לי שקט שאני קונה ממקום אמין וזה חשוב מאוד מומלץ!

חוות הדעת עזרה לכם?
rongin
rongin
25.04.2017
מוצר שנרכש: סמארטפון Galaxy S5

הגעתי לחנות במקור ב-27.03.17 לקנות סמארטפון אחרי שנים רבות בהן השתמשתי בטלפון דור 2. אריאל היה סבלני מאוד, נתן לי כמה אפשרויות, והסביר לי על כל אחת. קניתי מכשיר סמסונג פשוט מתצוגה, אך לאחר יום-יומיים הסתבר שיש לו בעיה בגלל הגרסה הישנה של אנדרואיד שהוא מריץ. חזרתי לחנות ב-02.04.17 ואריאל התאמץ מאוד לבדוק ולפתור את הבעיה. כשראה שאי אפשר לעשות זאת במקום, הציע לי להשאיר את הטלפון לתיקון, אך העדפתי לרכוש במקומו מכשיר אחר (סמסונג גלקסי S5) ואריאל העניק לי זיכוי על הרכישה המקורית. גם בפעם הזו הוא הקדיש לי זמן רב בסבלנות, והתייחס לשיקולים שלי והציע לי מספק אפשרויות, בלי לנסות לשכנע אותי לבחור דווקא באפשרות היקרה ביותר. כמו כן לאחר מספר שבועות כאשר הייתה לי בעיה בתאורת המסך בגלל הגדרות ששיניתי במכשיר, והגעתי לחנות, הוא סידר לי את זה בשמחה. אני מרוצה מהשירות ואשמח לקנות שוב בסמיילפון.

חוות הדעת עזרה לכם?
ברוך
ברוך
27.03.2017
מוצר שנרכש: פלאפון lg

הזמנתי את הפלאפון ונשלח די מה, החבילה התעכבה בדור, שלחתי מייל לברר ומיידית ביררו בדואר ודאגו שאוכל לקחת את המכשיר, בנוסף לכך נמצא המגן זכוכית שבור ועל חשבונם שלחו חדש ללא היסוס, לסיכומו של עניין טיפול מהיר ואמין.

חוות הדעת עזרה לכם?
Bamos
Bamos
18.03.2017
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Nexus 5x 16 Gb

ראיתי את המוצר בזאפ, יצרתי קשר עם החנות ואחרי שוידאתי שיש להם את הדגם הרצוי הגעתי לחנות (במיקרה הזדמן לי להגיע לתל אביב כשהחלטתי לקנות טלפון חדש). שי היה אדיב מאד, הקדיש לי את כל הזמן שצריך לכל הפעולות שנדרשו עד שיצאתי מהחנות עם הדגם הרצוי וכל ההגדרות הבסיסיות מכוונות. שי היה סבלני, סייע בכל דבר אפשרי ונתן הרגשה מצויינת.

חוות הדעת עזרה לכם?
sivan
sivan
17.03.2017
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי G4

השתמשתי בשירות של זאפ בכדי לאתר חנות לקניית המוצר לאחר ברור בכמה סנייפים בחרתי בסמיילי פון בגלל שבשיחה הראשונית הוא כבר דאג לפרוס בפני את כל הייתרונות והחסרונות של המכשיר תוך דאגה שאכן אקנה מכשיר טוב שיתאים לצרכים שלי כשהגעתי למקום קיבלתי שרות מדהים.. חייבת לציין כי המון זמן לא נהנתי מחווית קנייה כזאת. ממליצה בחום ומכל הלב.

חוות הדעת עזרה לכם?
AM
AM
09.03.2017
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Nexus 5x

הטלפון הגיע באיחור של שבוע. סביר להניח שאם הייתי מחכה עד שזה יגיע לבד ולא הולכת לקחת אותו הייתי מחכה מלא זמן. כשלבסוף הגיע הטלפון פתחתי אותו וגיליתי שהוציאו לי את הטלפון מהקופסא כדי לשים עליו מגן מסך וכשהחזירו אותו הם כנראה שכחו להוסיף את ההוראות ועוד יותר גרוע את המפתח לביתו של הסים. באותו רגע התקשרתי אליהם ואמרתי להם את כל זה והאדם שדיברתי איתו לא עזר לי כלל. הוא טען שהבעיות שדיברתי עליהם לא אשמתם

תגובת החנות

החבילה המתינה ללקוחה הנכבדה כשבוע בדואר ולמרות בקשותינו שתיגש לסניף הדואר הלקוחה העדיפה להתעלם ואת הסיכה לפתיחת מגירת הסים מצאה לבסוף בתחתית הקופסא. סמייל פון תמשיך בדרכה של מצויינות בשרות לאורך כל הדרך.

חוות הדעת עזרה לכם?
eran
eran
09.03.2017
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי g4

המוכר היה נחמד מאד מקצועי ובעיקר סבלני ,פרס בפני את כל האפשרויות והמחירים ונתן לי לבחור במכשיר המתאים לי מתוך המגוון הגדול שבחנות. חויית הקניה היתה נעימה קלה ולוותה בהסברים מפורטים לכל אורכה אין לי ספק שאשוב לקנות במייל פון. תודה

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
28.02.2017
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
קאט
קאט
21.02.2017
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי C2-01

שלום ,אני שלום ואני רכשתי מכשיר נוקיה C2-01 אבל כביכול עם ערכה חסרה( שרק בהמשך התברר לי שהיא אינה חסרה והכל בסדר).בשיחה עם שי נאמר לי שהאוזניות היו מסופקות בעבר יחד עם הערכה כיוון שהמכשיר היה נרכש מהחברות הסלולריות. בעיית סוללה שמתרוקנת מהר ,שכפי שהסביר לי המוכר,בגלל שיש נדידה ברשת לכן הסוללה נגמרת מהר.וייתכן מאוד שהסוללה לא תקינה.שוחחתי עם שי בעל החנות וגם שלחתי מייל אליו והם החליטו לשלוח לי לפנים משורת הדין אוזניות וסוללה אפילו ללא תשלום גם כשהתעקשתי לשלם עבור האביזרים והמשלוח.אני מאוד המום מהם ולא ראיתי חנות אמינה כזאת עם בעלי עסק כאלה אדיבים ואמינים.הם היו מאוד הוגנים איתי ואפילו מעבר לכך..אני אקנה רק מהם וחבל שלא הכרתי אותם קודם.הלוואי וכל בעלי העסקים היו כמוהם. ממש צדיקים אמיתיים.אין עליכם ועל השירות שלכם .כל הכבוד

חוות הדעת עזרה לכם?
אריאל
אריאל
19.02.2017
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי ד1

החנות הכי נעימה בתל אביב. שירות אנושי. יושר והגינות במחירים. קונה שם כבר מספר שנים לי ולבני משפחתי ותמיד השירות הוא מעולה כולל עזרה בכל דבר. ממליץ בחום

חוות הדעת עזרה לכם?
יפעת סולל
יפעת סולל
16.02.2017
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי 5x

אין דברים כאלה. שי, המוכר, בקיא בכל פרט. באתי עם הנחה שזה המכשיר שאני רוצה לקנות, אבל חשבתי שאני צריכה זיכרון רב יותר. הסביר לי שאין לי שום סיבה לשלם יותר, כי לשימושים שלי ה- 16 GB לגמרי מספיק. ביקשתי מידע על דגמים נוספים עבור קרוב משפחה וקיבלתי הסברים מקיפים והתאמות לצרכים. שוב, לא ניסו לדחוף דגמים יקרים - נהפוך הוא. המטען המקורי שניתן לי לא עבד, קיבלתי במקומו אחר, מהיר יותר. הוספתי אזניות ומתקן לרכב וקיבלתי במחיר מצוין. גם כשבאתי עם בעיה של הסים, שכלל לא קשורה במכשיר, פתרו לי אותה. נעימים, מקצועיים, עם סבלנות אין קץ. שירות ברמה שקשה למצוא בישראל.

חוות הדעת עזרה לכם?
גלית ושלומי
גלית ושלומי
26.01.2017
מוצר שנרכש: lgg4 2016

בתאריך 19.1.17 רכשתי פלאפון lgg4 בחנות סמייל פון שבדיזנגוף , לאחר שבמשך כל היום עשיתי בירורים במספר מקומות והחלטתי הייתה לפנות לסמייל פון , וכמובן שבחרתי בחנות הנכונה שזה אומר , קודם כל היחס האישי של שי מנהל החנות , הסביר , היה סובלני , לא לחץ כלל ומקצועי ביותר . כל שאלה ששאלתי נענתי הוסבר לי ויצאתי בהרגשה שיש לי לאן לחזור ונוסף על כך ההצעה של המכשיר הייתה הכי זולה לעומת הצעות אחרות שקיבלתי . ממליצה בחום !!!

חוות הדעת עזרה לכם?
Bar Natan
Bar Natan
24.11.2016
מוצר שנרכש: NOTE 4 N9100

בתאריכים 23.11.16 עד תאריך הקניה 24.11.16 ליוו אותי 2 בחורי מקצוע עם המון סבלנות והמון ידע אריאל ושיי המנהל. פשוט נתנו ללקוח להגיע לראות את המוצר ולהתרשם ממנו ולא ללחוץ עליו לרכוש משהו שהוא אינו צריך! המענה בטלפון מהיר וכבר שומעים שהגעת למקום אמין ואיכותי במעמד השיחה. אריאל ושי נתנו לי הרגשה שאני יודע בדיוק מה אני רוכש ועל זה מגיע להם שאפו! זכיתם בכבוד גדול לחוות דעת זו. ולסיכום בתאריך: 24.11.2016 רכשתי את המכשיר המיוחל עם שירות VIP יוצא דופן יכול לומר בפה מלא שמאוד חששתי ופחדתי אך לבסוף נפלה ההחלטה ונסעתי ורכשתי בלב שלם שזה מה שבדיוק רציתי הנוט 4 החדש דנדש שלי! בברכה בר נתן וסרמן

חוות הדעת עזרה לכם?
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון