
היי קניתי גנרטור sabo i2200 כעבור חודש נשרפ לי שקע מיוחד התקשרתי לחברה סניף רמת גן ביקשו ממני לבוא כשהגעתי לשם לא היה להם מענה נתנו לי להתמודד עם הבעיה לבד למרות שזה יבוא שלהם וזה עדיין באחריות. כשנה לאחר מכן הגנרטור התחיל לשרוף לי מוצרי חשמל התקשרתי אלהיים אמר לי הגנרטור כבר לא באחריות אמר לי להגיע ננסה לעזור לך הגעתי לשם מבת-ים לרמת גן עם פקקים ללא חניה כדי לעזור לי להוציא מכיסי 300 שח מעמ רק לצורך בדיקה וההשארה שלו הייתה מייצב מתח שעלותו עלול להגיע ל2000 שח הגנטור עלה לי 3600 שח או לעשות טרייד אין שלא משתלם בכלל.אמרתי יכולת להגיד לי בטלפון שהבדיקה תעלה לי 300 שח לא הייתי מגיע עד לכאן מבזז זמן חניה ודלק.שרות גרוע מאד לא להתקרב לחנות הזאת.























