
רכשתי מהם מספר פעמים תמיד עומדים בזמנים צוות מאד אדיב ושרותי מחירים תחרותיים התצוגה בחולון מרשימה מאד

רכשתי מהם מספר פעמים תמיד עומדים בזמנים צוות מאד אדיב ושרותי מחירים תחרותיים התצוגה בחולון מרשימה מאד

שלום! קניתי מהם מזגנים לפני כשנה. היתה לי קבלה שצילמתי באופן דהוי והייתי חייב אותה בשביל האחריות של המזגן. שלחתי אליהם את הבקשה ועוד באותו היום ענו לי ושלחו את הקבלה, במהירות מדהימה! ישר כוח! שירות מצויין! אלופים!

קניתי מכונת כביסה ומייבש והנציג שם עזר לי למצוא את הדגמים הכי מתאימים לי והיה מאוד שירותי ומקצועי. המחיר היה מצויין, והמוצרים הגיעו אחרי 3 ימים. מרוצה מאוד.

שירות מדהים קיבלתי את כל מה שביקשתי אדם הבחור המבוגר היה סבלני הסביר לי הכל תודה לך

חוויה של קניה בחנות חולון שירות מצוין המליצו בדיוק למה שחיפשתי הסבירו בסבלנות שירות מדהים

ביצעתי הזמנה בסניף חולון שירות היה מצויין אני חייב להמליץ על החברה המצויינים בחנות חולון שירות זה מאד חשוב תודה

הגעתי דרך המלצה של אחי שקנה טלוויזיה אצל אריק אז גם אני ממליצה בחום!!! היה לנו שבר בטלויזיה והוא הפך עולמות בשביל שיחליפו לנו אותה, נתן לי את המספר האישי שלו ועשה את כל התהליך מול סמסונג תודה רבה אריק היקר על העזרה והזמינות ! אנחנו בטוח נחזור !!

1- קודם כל מחרו לי מוצר שאין במלאי וגם לא יהיה. 2- מכרו לי מוצר אחר עם מפרט מוצר שגוי ולא כמו רציתי ואמרו לי. 3- הספקה גרוע. לא קובעים הגעה מראש. דורשים שאתה תהיה בבית בשעות שלא קבעו וגם לא נותנים אפשרויות אחרות. 3- אין עם מי לדבר כדי לסדר את העניין.

שירות מצויין אפילו מעולה מסך 55הגיע אליי בזמן כמו שהובטח התקינו לי הכל היה בסד ממליצה על החנות

שירות מקצועי ביותר, מתן מענה סבלני ומקצועי לכל שאלה והתאמת המוצר לצרכים. זמן אספקה מהיר ביותר ללא ספק אקנה מהם שוב

שירות פשוט מדהים אפילו מטורף קניתי היום מסך 75 הגיענאליי היוום התקינו היום תודה רבהה

רכשתי טלוויזיה חדשה בהרכבה או בנסיעה הביתה המסך קיבל מכה החליפו לי למרות שלא היו חייבים שירות מעולה ממליץ לכולם לקנות מהם בעיקר תודה למוכר ליאב

השירות והחוויה שלי היה מצויין הסבירו לי הגיעו התקינו פשוט ממליץ חוויה אמיתית אקנה שם תמיד

קניתי את כל המוצרים לבית שלי ב״סופר אלקטריק״ אצל שלומי האלוף! קיבלתי שירות מעל ומעבר, מענה טלפוני בכל עת, אספקה בזמן, הסברים מקצועיים וכנים והכי חשוב אמינות.!! ממליץ בחום

פעם ראשונה בחיים שאני משאירה ביקורת שלילית, אבל כשמגיע מגיע. הזמנתי מיקסר קיטשן אייד, קראתי מראש את הביקורות שלא היו מפרגנות אבל אמרתי שבטח ״לי זה לא יקרה״. חיכיתי למוצר למעלה מ6 שבועות, רדפתי אחריהם במייל ובוואטסאפ בלי מענה. בסוף בלית ברירה ובתסכול גדול התקשרתי לחנות לבטל. ביטלו לי בלי להתנצל ובלי לספק הסברים, וכמובן שבלי חלילה להציע פיצוי על עוגמת הנפש. חוויה גרועה מאוד ולא מומלצת.
שלום רב, לצערנו ולאחר בדיקה מול היבואן ניופאן, המיקסר בצבע שחור אזל במלאי זמנית, ההזמנה בוטלה ללא חיוב מקדים. מתנצלים מראש תודה

ברצוני לציין לשבח את סופר אלקטריק רכשתי מהם מספר פעמים וכל רכישה חוויה המוצר הגיע לפי מה שסוכם חסכו לי את התאום מול השרות מחיר מהטובים בהשוואות כל הכבוד

היה נעים ורגוע בכדי לעשות את ההזמנה טלפונית, הגיע בזמן, באמת בסדר אקנה עוד מוצרים אצלם

רוצה לשבח את צוות החנות בחולון שירות מדהים גם בימים חמים אלו דאגו לנו לאספקת מזגן במהירות שאין לתאר אלופים

שירות היה מצויין ממליץ בחום לקנות שם שירות מדהים הגיעו בזמן התקינו אין לי איך לתאר ממש מושלם

שירות מצויין הזמנתי טלויזיה פשוט לא להאמין התקינו לי אחרי שעתיים המוכר בחנות היה ממש נחמד ואכפתי שירות מצויין

התנהלות דוחה, חסרת אכפתיות, לא רואים את הלקוח. רק אחרי כמה ימים מהרכישה חזרו אליי ואמרו שהפריט לא נמצא במלאי ואצטרך לחכות עוד כשבועיים להגעתו לארץ. הגיע הרגע, חיכיתי כמה ימים לאחר המועד בו אמרו, התקשרתי כי הם לא טרחו לעדכן, ואז אמרו, "מלחמה", יש עיכובים, הנה, שבוע הבא חברת המשלוחים כבר תיצור איתך קשר. הגיע שבוע הבא, עבר וחלף לו, ואיזה פלא, אני בשוק. גם עכשיו המוצר עדיין לא כאן. הם כן הציעו בשלב כלשהו לקבל החזר כספי, אבל המתנה של עוד שבוע נראתה סבירה. עבר חודש מאז. נהוג לפצות במקרה כזה, אבל הדיבור לא היה קרוב לזה. כלומר, אדוני, תגיד תודה שאני עונה לך בכלל, זה בערך הטון. איחרתם? לא באשמתכם נניח? מפצים! זה חלק מתרבות עסקית. לא פיציתם, קיבלתם תגובה שלילית, והיא רק הראשונה בשרשרת ביקורות שתראו ברחבי הרשת. אגב, הם לא שלחו חשבונית על החיוב, כמו שנהוג במייל. גם בתוך האתר לא ניתן להגיע למספר חשבונית או קבלה כדי לדווח על כך. "אנחנו לא נוהגים כך" הוא אמר. אחרי שביקשתי, אמר לי שישלח לטלפון מיידית. כמובן שטרם הגיע. ולכן במספר החשבונית כתוב את מספר ההזמנה! היום, כמעט אחרי חודשיים (!), נאמר לי שביום רביעי הקרוב (שלושה ימים מכתיבת הביקורת) יגיע המוצר. אחרי 4 שיחות טלפון איתם, אני כבר לא מאמין, ולכן כותב זאת כאן. כמו שאמרתי, זו רק ההתחלה.

שירות מצויין התקנות ביום הקנייה הגיעו התקינו שירות מצויין מוכרים מצויינים אנחנו שמחים שקנינו בחנות זו

שירות מדהים קונה שם תמיד הזמנתי מסך התקינו לי באותו ים שירות מצויין תמיד ממליץ

חנות מדהימה רכשתי מהם אץ כל מוצרי החשמל הכל הגיע בזמן מחירים זולים ביותר אנשי מכירות אדיבים