
רכשתי לפני כמה שבועות טלביזיה טושיבה. הגיעה מהר דרך שרות משלוחים שלא הודיע מראש על בואו. מזל שהייתי בבית. אך המסך לא עובד. מאז אני בסבב אינסופי של טלפונים מול פירסט פרייס ומול השרות של טושיבה שנקרא רטפון, ואין טלביזיה ואין שרות. טוענים בשרות במשך שבועות שהטכנאי לא מגיע לעפרה ושישלחו עם 'לוגיסטיקה'. ואין כלום. מנהל פירסט פרייס והעובד שלו מדברים אלי , בתוקפנות כאילו אני אשם במצב. והטלביזיה עדיין לא הוחלפה ולא עובדת























