
גרוע בכל המובנים. הזמנתי משלוח שהגיע אחרי שבועיים. הוא עןבד עם חברה חיצונית שלא הוא ולא הם נותנים מענה או שירות הגון. מתחמק ולא עונה לשיחות או הודעות בנוסף שילמתי על משלוח מהיר שהתארך לשבועיים והכסף לא הוחזר ולא קיבלתי שום שירות או עזרה מלבד שיחת טלפון חפוזה שניערה אותי ושלח אותי להתמודד מול חברת השליחויות שיותר גרועים ממנו לא מומלץ בכלל ללא יחס אנושי וללא מענה או עזרה
טענות הלקוח נבדקו מול חברת השליחויות איתה אנו עובדים,והוצג לנו תיעוד של מספר פעמים,בהם התקשרו ללקוח כדי לבצע את המסירה,והלקוח לא ענה וכן תיעוד אחד כיומיים לאחר ההזמנה של הגעה פיזית לכתובת הלקוח לשם מסירת המשלוח,והלקוח לא היה בבית. הלקוח קיבל מענה טלפוני שלנו,וגם בוואטסאפ וזה מתועד כך שטענותיו להתחמקות מצידנו מופרכות מיסודם ושקריות. הלקוח העדיף בכל מקרה לקבל את המשלוח באיחור, ולא לבטל את העסקה,כך שחוות הדעת שהוא העלה נובעת אך ורק מנקמנות(קיבל את המוצרים בהזמנה לפי בקשתו) אכן אנו עובדים כמו רוב החנויות והעסקים בארץ עם חברות שליחויות חיצוניות,ולצערנו מקרים כאלה קורים בכל החברות ובעיקר בתקופות החגים כפי שהיה במקרה זה.






















