
הקניה בדיו ישראל מהנה. המוצרים טובים והמשלוח מהיר ואמין. גם כשהיתה בעיה היא טופלה במהירות וביעילות

הקניה בדיו ישראל מהנה. המוצרים טובים והמשלוח מהיר ואמין. גם כשהיתה בעיה היא טופלה במהירות וביעילות

ביצעתי הזמנה של שני ראשי דיון מקוריים עבור מדפסת של קאנון. החבילה נשלחה בזמן, המחירים היו מאוד טובים

הזמנתי טונר בדיו ישראל לא בגלל המחיר, בגלל המלצות על אמינות וביצוע הזמנות בזמן. בהזמנה נאמר לי שיש אכשיו עיקובים באספקת דואר והמליצו לשלם עוד 20 ש"ח לקבלת מוצר עם השליח תוך שלושה ימים. שילמתי, אך מוצר לא קיבלתי לא בשלושה ימים ולא תוך שבוע! אני תקוע בלי מדפסת ואין תגובה מדיו ישראל. לא ממליץ לקנות דרכם!
גולשים נכבדים! הלקוח ביקש משלוח לפרדס חנה. כאשר יצרו איתו קשר חברת המשלוחים הוא ביקש לשנות את יעד החבילה לעיר אחרת - העיר בה הוא עובד. הדבר גרם לעיכוב משמעותי במשלוח (החלפת אזור קו בחברת המשלוחים). ללקוח נשלח פיצוי ( אפילו שאנו לא אשמים...). אתם תחליטו! צוות דיו ישראל

לעניות דעתי קיימת גם בעיה בדואר שהשפיעה על תשמון האספקה באתר עצמו קצת קשה למצוא את הפריט בפעם הראשונה

הזמנתי 3 ראשי דיו צבעוניים מקוריים של חברת HP. ההמנה בוצעה וקלות ויצאה באותו יום למשלוח

המחירים זולים. ההזמנה באתר הייתה פשוטה וקלה. הזמנתי דיו, 2 סטים תואמים למדפסת ברדר - כל סט זה 4 ראשים. הזמנתי בדואר רגיל וקיבלתי תוך כשבוע. במשלוח הראשון הגיע רק סט 1, ואחרי שדיברתי איתם, בלי שום בעיות הם טיפלו בזה ושלחו את הסט הנוסף. זו הפעם הראשונה שאני מזמין מהם, ואזמין שוב כשאצטרך.

*** עדכון לחוות הדעת *** ביצעתי הזמנה בתאריך 26.8.15 וראש הדיו לא הגיע בזמן (הרבה מעל 7 ימי עסקים), לאחר מס' פניות לחברת דיו ישראל עם הטענה שהדיו מתעכב יותר מידי פנה אליי בחור בשם איציק שהתנצל על העיכוב הרב ושלח אליי את ראש הדיו עם שליח עד הבית ללא עלות בתאריך 01.10.15. בסופו של דבר, למרות העיכוב הרב, ניתן פיצוי הולם על ידי החברה מתוך הבנה שנוצר עיכוב רב מאוד.

לאחר וידאתי בשיחה טלפונית שהמוצר קיים במלאי ואת הכתובת המדויקת של דיו ישראל (משה דיין 52 ת-א) ושמחירו 53 ש"ח כמפורסם. יצאתי לרכוש את המוצר בעצמי מפאת דחיפות הנושא, בהגיעי פגשתי את חברת "פרידיו" , שהמוצר באתרם מוצג במחיר הגבוהה מפי 2=115ש"ח. לאחר מחאה מצידי והיתפתלות מסוימת מצד הבחורה מעברו השני של הדלפק רכשתי 3 טונרים במחיר שפורסם באתר של "דיו ישראל". לדעתי היתה כאן הטעייה שאולי לא כל כך הצליחה. חויה צרכנית שהייתי מותר עליה.

מחיר הזול יותר, הגיע בזמן סביר, מתאים בדיוק לבקשה, צוות יעיל עם משוב לגבי התקדמות המשלוח.

הקנייה היתה פשוטה ומהירה, השירות הסביר על ההבדל בין מקורי וחלופי וההזמנה הגיעה במהירות עם המוצרים שהוזמנו

אתר נגיש ונוח. מחיר טוב בהשוואה לאתרים אחרים. טונר מקורי וחדש ללא חשש למילוי חוזר או למוצר חיקוי. סופק במועד. ארוז טוב.

קניתי באתר במחיר טוב, הגעתי לחנות כעבור שעה או שעתיים ואספתי את ההזמנה. הכל בוצע בקלות ובמהירות. תודה רבה.

אתר מצויין שנותן אפשרות לקנות הן דיו מקורי, הן דיו תואם במחירים זולים. אני לקוח שלהם מזה שנים ועד עתה לא היו בעיות עם איכות המוצרים. שרות לקוחות נעים ויעיל. מומלץ

הקנייה היתה חלקה. אבל לאחר שבועיים שבקושי הדפסתי (אולי עשר דפי צבע) ירד לי המחסניות בשליש מהכמות המרבית. כשפניתי לחנות אמרו לי שאשלח אליהם את המחסניות והם יעבירו אותם למעבדה של hp ובקיצור תהליך של כמעט חודש. ואני צריך ליסוע אליהם ולהביא את המחסניות וגם לקחת. ולצורך העניין החנות היא בר"ג ואני גר בי-ם כשבעצם טיפול ארכאי זה גורם לך להתייאש ולא לשלוח את המחסניות כלל לבדיקה.
גולשים יקרים, מדובר במחסניות דיו של חברת HP מקוריות. נושא האחריות מתבצע מולם. זה התשובה שמוקד השירות והתמיכה של HP נתנו לו. אנו שולחים למעבדת HP ומחזירים ללקוח ללא חיוב על חשבוננו. לצערנו יותר מזה אין מה לעשות... נשמח לעמוד לשירותכם. צוות דיו ישראל

הזמנתי ביום ג' בשעה 16:00. למחרת בשעה 9:00. כבר היה אצלי. השליח עלה 20 ש"ח. שרות מעולה. ממליץ על החברה בחום.

שלחו ראש דיו לא תקין - אחרי חיבור למדפסת רשום "Cartridge error". יכול לקרות, השאלה מה החנות עושה עם זה שהיא מכרה משהו שלא עובד? התרון שלהם הוא שאני אבוא לחנות להחזיר להם (אתם שולחים משהו שלא עובד, ואני צריך להגיע אליכם לחנות? קניתי דרך האינטרנט, החנות לא קרובה אליי) או לקבל חדש בדואר ולשלם שוב על משלוח חוזר (שלחתם משהו שלא עובד, ואני צריך לשלם על משלוח חוזר?). לא הייתי ממליץ לקנות בחנות ששולחת משהו שלא עובד, ובמקום להתנצל, לא מבינה מה לא בסדר ואינה שולחת מוצר שעובד.
גולשים יקרים! יש לשים דברים על דיוקם. הלקוח רכש מחסנית לפני כ - שנה וחודשיים. הלקוח פנה אלינו בטענה שלא עובדת מחסנית הדיו לאחר שנה וחודשיים. לדעתנו כל חברה אחרת הייתה אומרת שכבר אין אחריות (כיוון שעבר שנה מיום הקנייה). אנו ביקשנו פשוט לשלוח את המחסנית אלינו לבדיקה ואם היא אכן לא תקינה יקבל חדשה (אפילו שנקנתה מעל לשנה). הלקוח ביקש שנשלח לו חדש - מה שלא אפשרי מבלי שנבדוק מחסנית מלפני שנה וחודשיים. נזכיר כי מדובר במחסנית דיו של 49 ש"ח. דיו ישראל

אתר פשוט, קנייה טובה ונוחה סה"כ. למוצר לקח קצת זמן להגיע אולי בגלל דואר ישראל, אבל נשלח מהר והגיע טוב.

משלוח מהיר זול ואמין הרושם שלי חברה רצינית אין טעות במוצר בדיוק מה שהזמנתי יש להם מבצע השישי חינם הקיצור שווה!!!

שירות נעים ואישי. מוצרים מעולים, קלות ביצוע הזמנה.משלוח מהיר.שביעות רצון מלאה מהטיפול והשירות והמקצועיות של כל הצוות.קניתי כבר בכמה מקומות והדיו נגמר מהר והחיובים היו גבוהים הרבה יותר מאשר בדיו ישראל. אמשיך לקנות פה - במקום שיש חווית קניה.

הזמנתי דיו בחנות הזו, וביקשתי לשלם טלפונית. התקשרו אליי, תיאמו איתי הכל, אבל הדיו מעולם לא הגיע. לדעתי גם לא חויבתי, אבל את זה עוד אבדוק.
גולשים יקרים! לא ציינו מספר הזמנה לחוות דעת זו - כך שקשה לנו להבין במה מדובר. בכל מקרה חוות הדעת לא מסתדרת עם ההגיון - הגולשת הזמינה מחסנית דיו, לא חויבה ולא קיבלה מוצר מן הסתם. ברור כי אנחנו כאן כדי למכור מחסניות דיו לא??? אז מה ההיגיון בלא למכור ללקוח שמעוניין לקנות? צוות דיו ישראל

שרות מצויין הזמנה קלה מוצרים אכותיים אחראים למוצרים שנשלחים אילך הביתה גם לאחר מספר שבועות שהמוצר ניקנה אצלם אחריות מצוינת על כל מוצר שניקנה אצלם

עשיתי הזמנה באינטרנט, יצרו איתי קשר מיד לאחר ההזמנה ועדכנו אותי שיש מוצר יותר זול ממה שרכשתי. השירות מהיר ויעיל, מוצר איכותי ומשלוח מהיר, אני מרוצה.

שירות אדיב, לקח מעט זמן לשלוח לי את המוצר, אבל לא נורא , כי התקשרו אליי ובאמת היה שירות אדיב וחביב. כמו כן קיבלתי הנחה לקניות הבאות של 5 אחוז בודאות הייתי קונה שם שוב

נוח מאד, אמין מאד הייתי חוזר בשמחה על הזמנה באתר זה. נוח לבצע ההזמנה, זול , הגיע בזמן, שולב בהצלחה במדפסת ופועל באופן תקין

לראשונה אני קונה בחנות זו. המוצר אותו אני מכירה ובו משתמשת, הגיע לשביעות רצוני. המחיר סביר. נראה שאקנה שוב דיו בחנות זו