
המאוורר הגיע מהר והכל היה כמו שצריך מאוורר קטן אבל מספק אוויר כשהוא על רמה גבוהה אז לחדר הוא לא בעיה לדעתי מאוד מאוד שקט וזה שיש אפשרות מדוייקת לבחור עוצמה מתוך 100 רמות מאוד נוח האוויר ממנו גם נעים סך הכל מרוצה

המאוורר הגיע מהר והכל היה כמו שצריך מאוורר קטן אבל מספק אוויר כשהוא על רמה גבוהה אז לחדר הוא לא בעיה לדעתי מאוד מאוד שקט וזה שיש אפשרות מדוייקת לבחור עוצמה מתוך 100 רמות מאוד נוח האוויר ממנו גם נעים סך הכל מרוצה

הזמנתי עכבר אלחוטי, האתר נח לשימוש בעת ההזמנה, המוצר הגיע תוך ימים ספורים , מוצר איכותי והתקשרו כדי לוודא שקיבלתי את המוצר, סהכ חוויית קניה מהנה ושירות אדיב, בהחלט ארכוש מוצרים נוספים בהמשך

מחירים טובים קיבלנו מוצר מצויין במחיר מעולה עם מענה בשרות לקוחות להתייעצות ובחירה שתתאים לנו מומלץ

אתחיל בזה שהמחיר מעולה !! השירות מצויין ואדיב !!! משלוח סוּפר מהיר !!!! ממליצה מאוד לרכוש מהם

הזמנתי מוצר ב 9 באוקטובר 2025. ב 16 באוקטובר בשעה 12:30 בצהריים שאלתי מה הסטטוס. לא ענו לי עד ה 17 באוקטובר שהמוצר מגיע עד 7 ימי עסקים. פניתי לאחר 7 ימי עסקים ב 21 באוקטובר נאמר לי שהמוצר מחר יצא להפצה שזה ה 22 ויגיע אלי ביום ראשון שזה בכלל ה 26. מי שלא יודע כמה ימי עסקים זה כרגע עומד על 11 זאת הסיבה שאני לא מזמין מחנויות ישראליות אם אין ברירה. אני מעדיף להזמין מאמזון או לשלם בוולט פי 5 אבל זה מגיע. ההתנהלות הזאת של התחייבות למשהו ולא לעדכן שאתם לא עומדים בו.

עיצוב יוקרתי, קווים נקיים, דלת חלקה שמרגישה איכותית וכל פרט מוקפד עד הסוף. כשפתחתי את הדלת הרגשתי את ה"שקט" של הטכנולוגיה – תאורה רכה, מדפים חזקים, והכול מאורגן בצורה חכמה. איש המכירות הדגים את הפיצ'רים – מערכת הקירור החכמה, ה-Inverter נתן תחושה שהמקרר הזה פשוט “חושב בשבילי”. התהליך כולו היה נעים ומקצועי: משלוח מהיר, התקנה מדויקת, ובתוך יומיים המקרר כבר עמד במטבח, מוכן לעבודה. כשהפעלתי אותו לראשונה שמעתי רק שקט – והרגשתי שבחרתי נכון. מאז, כל פעם שאני פותח את הדלת – יש תחושה של רעננות, סדר ונוחות. זו לא סתם רכישה – זו שדרוג של איכות החיים.

שירות מדהים ונעים, מחיר הגון, ירדנה אלופה ועזרה לנו מאוד בכל דבר ששאלנו וביקשנו. מומלץ ביותר!

קניתי דרך האתר התקשרתי לבדוק והתייחסו יפה מאוד השליח הגיע והביא את המוצר יחסית מהר בהתחשב בזמן החגים המוצר חובר ועובד טב תודה רבה המלצתי גם לאחותי לקנות מהם

רכשתי דרכם סלייסר של ארקוסטיל בחנות האונליין. המשלוח היה מהיר ושירות הלקוחות יעיל ועוזר. סה״כ חוויה טובה.

המוצר היה זמין בחנות המקוונת ומרגע זה- חווית קניה מושלמת. מחיר אטרקטיבי, שרות מהיר אדיב ויעיל זמינות במייל ובטלפון.

חוויית קנייה טובה מאוד, מאחר והמוצר המקורי לא היה קיים אצל היבואן שודרגתי לדגם מתקדם יותר ללא תוספת עלות והכל בתקשורת מאוד נעימה

ואוו, אין דברים כאלו יותר. חווית קניה שלא קיימת יותר. רכשתי שלושה מוצרים, מג'ימיקס, בלנדר מוט וקומקום חשמלי. בגלל החגים השארתי הודעה לבירור מועד אספקה. חזרו אלי באותו היום, למרות שהיה חול המועד. עדכנו שהמעבד מזון והקומקום מוכנים למשלוח, הבלנדר מוט חסר להם והם ישדרגו לי אותו ללא תוספת מחיר. המוצרים הגיעו אחרי 3 ימי עסקים. אותי הם הרוויחו כלקוח קבוע, ממליץ לקנות אצלם בחום

הזמנתי מקציף חלב במחיר מצוין, השירות היה מעולה שיצרו איתי קשר מהחנות עד לקבלה של המוצר תוך ימים ספורים.

קיבלנו שירות מצוין, מלפני הקנייה ועד מעקב לאחר קבלת המוצר. נקנה אצלכם שוב בעתיד. מומלץ בהחלט! תודה

אחלה חנות שירות מהיר מחירים הבחורה שמכרה הייתה מאוד שירותית ואף עזרה לי לשדרג את המוצר ודאגה שתוך שבוע אקבל הכל כולל טכנאי, והיא עזרה וביצעה עבורי את התאום באמת נדיר. בנוסף המוצר היה הזולים שמצאתי ובאחריות יבואן מקורי, בהחלט אשמח לקנות שוב, שמרתי את הטלפון.

שירות מקצועי, נעים, מהיר. המדיח הגיע בזמן, פינו את הישן בלי בעיות. אקנה בעתיד שוב. מומלץ בהחלט.

רכישה מהירה דרך האתר,שירות מדהים חייב לציין של דקלה ,רציתי לברר לגבי החבילה מה הסטטוס , דקלה דיברה עם אנשים עד שהגיע לנייד של הנהג ועשתה וידוי למסירה של החבילה, אישה מדהימה , תודה על הכל.

הזמנתי מכונת ברד של נינג'ה המחיר והשירות היה מהיר הגיע אלי עד לבית. תודה רבה

קיבלתי את המכשיר תוך ימים ספורים. הכל זרם וגם התקשרו כדי לוודא שקיבלתי את המכשיר. סהכ חווית קניה טובה

לקח קצת זמן להגיע, הייתי צריכה לפנות ולברר איפה המוצר שלי. לאחר שהגיע התקשרו לשאול אם הגיע והכל בסדר.

מחיר מצויין ,שירות מעולה , אספקה מהירה, השירות שניתן מרגע ההזמנה ועד קבלת המוצר היה מעבר למצופה

שירות מעולה, ביצעו מעכב אחר ההזמנה ובדקו שהכל הגיע תקין מהר ובזמן. בנוסף המחיר ללא תחרות.

הזמנתי מדיח בקו במעמד המכירה היו הכי נחמדים בעולם ואחר כך שבוע לא שמעתי מהם שום דבר. פונה לשרות לקוחות בווטסאפ. אף אחד לא חוזר אלי שלושה ימים בווטסאפ. לא שמים קצוץ על הלקוח. מתקשרת לשרות לקוחות הנציגה מסבירה לי איפה הם צודקים ואני טועה. ביטלתי את ההזמנה. לא רוצה שרות ממקום כזה. לא ברור איך זאפ מדרגים אותם כל כך גבוה על מה ולמה.

שירות הוגן מהיר מקצועי ואדיב חווית קניה מעולה נציגי שרות מוכנים לעזור ולהמליץ אחזור לקנות גם בעתיד

אחלה שירות וזמינות ומחיר הכי תחרותי. שירות מעולה אחרי קניה. ו משלוח מהיר לפני הזמן.