
נתחיל באתר האינטרנט של החנות - אתר רציני, מוסר הרבה מידע ונותן תחושה של אנשים מקצוענים. וכך גם בחנות - אנשים שמבינים מה שהם מדברים, היו מאוד קשובים אלי והתאימו את המוצר לצרכים שלי. מאוד חשוב לציין גם שלא הרבו במילות סרק, דיברו ישר ולעניין, ציינו את היתרונות כמו גם את החסרונות של המוצר בהשוואה לאחרים. עושה רושם גם שהמחירים הוגנים. מאחלת להם הצלחה ולקוחות רבים ומרוצים כמוני.























