
הגיע מהר בטירוף!!! כבר אחרי יומיים, שזה בקושי יום עסקים אחד, היה אצלי בבית עם שליח

הגיע מהר בטירוף!!! כבר אחרי יומיים, שזה בקושי יום עסקים אחד, היה אצלי בבית עם שליח

שירות מעולה, ההזמנה שלי נמסרה די מהר. הייתי ממליץ על חנות זו על קניות ברשת

מחירים סבירים, אתר ידידותי, ההזמנה (מאוורר תקרה לפרגולה) הגיעה בתוך יום וחצי. שירות מדהים!! שווה וכדאי לקנות אצלם.

המוצר הגיע עוד לפני המועד המוגדר בהזמנה, עם תאום מנומס מראש, במחיר טוב וקלות בהזמנה באתר.

קניתי מאוורר תקרה. אמיר נתן לי את כל המידע הדרוש וכשהיה צריך, גם בירר דברים לעומק עם היבואן. שירות מדוייק ומהודק. נותן תחושה ללקוח שיש לו עם מי לדבר.

היה פשוט מאוד לקנות באתר שלהם, והחבילה הגיעה הכי מהר שיצא לי לקבל חבילה! שירות מעולה.

שרות מהיר ויעיל. שרות מקצועי ואדיב. מחיר זול. מה עוד צריך הבן אדם כדי להיות מאושר

הזמנה באתר ידידותי. תיקון צורת המשלוח מדואר לשליח טלפונית בזריזות. קבלת המוצר בדייקנות כבר למחרת.

אמיר היה סבלני ואדיב בטלפון ובחנות בת"א. מחירים זולים. חוויית קניה פשוט מעולה. בהחלט חוזר לשם.

חווית קנייה נעימה. אדיבים יעילים וזריזים, המחירים תחרותיים והשירות מקסים. פעם שנייה שאני קונה דרכם ואשמח להמשיך לעשות זאת.

השירות הטלפוני שניתן מהחנות היה אדיב ונעים. מכונת התספורת תקינה ומרוצים ממנה. המשלוח הגיע לקיבוץ תוך יומיים. ובכל זאת, הבעיה היתה במשלוח. לפי המלצת החנות, שמופיעה באתר החנות וגם נאמרה בשיחת טלפון, הוספתי 25 שקלים למשלוח ע"י חברת שליחויות. ב 25 למאי קיבלתי סמס מחברת השליחויות שהמשלוח נאסף וציפיתי תוך מספר ימים לקבל שיחת טלפון מהשליח לתאם מסירה. ב 27 למאי עלה בדעתי לבדוק מה סטטוס המשלוח ונכנסתי ללינק שהופיע ב סמס. להפתעתי ראיתי שדווח כנמסר יום קודם בשעה 5:12 (בבוקר!). אני גר בקיבוץ והחבילה נמצאה לבסוף במזכירות הקיבוץ אך - 1) איש לא יצר איתי קשר לתאם מסירה. 2) לא נשלח סמס לדיווח על מסירה. 3) החבילה לא נמסרה לאיש, ואם אכן ב 5:12 (גם אם אחה"צ) החבילה הגיעה לקיבוץ היא מן הסתם הושארה בחוץ.

המשלוח הגיע ממש מהר, התקבל מייל מסודר בעת הרכישה ממליץ בחום. אשמח לרכוש מהם מוצרים נוספים בעתיד

רכשתי שואב אבק בנטון במחיר מצחיק השואב מעולה עושה את העבודה מצויין מיד אחריי רכשו כל משפחתי והשכנים את השואב השירות היה מהיום למחר תודה רבה לאמיר על שירות מעולה ויחסי אנוש

המוצר הגיע במהירות, תקשורת טובה ועדכונים לגבי מצב ההזמנה. בסה"כ מאוד מרוצה והייתי מזמין מהם שוב.

תהליך ההזמנה היה פשוט והמוצר הגיע תוך יומיים בלבד. הבעיה היחידה עם חברת המשלוחים היא שהם מתקשרים ברגע שמגיעים ליעד ואם מישהו לא נמצא צריך להתחיל לרוץ כדי לחפש מי יקבל את המוצר

הקנייה בוצעה באינטרנט היה מאד לבצע את הקנייה ההתייחסות הייתה מהירה וגם קבלת המוצר היה 10 תודה.

שירות מהיר. ללא תקלות וללא בעיות. תוך יומיים המוצר היה אצלנו. חוויה קניה ממש מוצלחת.

מאוד מרוצה מהחנות. הזמנתי ותוך יומיים המוצר הגיע אלי עד הבית. עלות משלוח שווה בהחלט

בקלות הזמנתי את המוצר באתר החברה. למחרת קיבלתי אותו בבית. מאד חשוב בזמן הקורונה שיש שליחת המוצר עד לדלת הבית. חשוב גם שיש תשלום דרך פייפל. מרוצה מאד.

Good price. Fast delivery - sent with messenger even though I did not request or pay for that! Works fine.

הזמנתי מכונת גילוח, מארז מנורות ואוזניות. המשלוח הגיע מהר מאוד אבל מארז המנורות היה חסר והאוזניות לא היו מהמותג שהזמנתי. תקלות קורות, אבל מה שלא קורה זה התגובה הנפלאה של רדיו אלקטריק לנוכח הבעיה. לאחר שהתקשרתי לחברה ודיווחתי, מיד נאמר לי שמה שהזמנתי ולא הגיע ישלח מחדש, וכבר למחרת קבלתי את כל מה שהזמנתי. זה כלל לא מובן מאליו, במיוחד לאור ניסיון מר שיש לי עם הזמנות אונליין. פשוט מקום נהדר! לקוח קבוע שלכם מעכשיו.

זו פעם ראשונה שאני רוכש בחנות זו. המוצר הגיע ארוז היטב, ובמהירות מרבית. כ- 4 ימי עבודה בדואר רשום, למרות שמדובר בדואר נע. נכון להיום, גם הכי זולים, וגם הכי טובים.

ההזמנה טופלה תוך שעה והגיעה עם שליח תוך הזמן המינימלי האפשרי. מי שמחפש מהירות ויעילות - זה כאן.

שירות מעולה חברה אדיבה שירותית וזריזה המוצר סופק תוך יומיים מיום ההזמנה ממליצה בחום ואהבה

הזמנתי רדיו סטריאו וטלפון אלחוטי שלולה. ה6הזמנה סופקה מהיום למחר ! ממש הופתעתי לטובה.