
קניה מהירה ואיכותית עם שירות מדהים ! מוכר אחראי עם ידע רחב על התחום , ממליץ בחום ! רק הייטק מובייל

קניה מהירה ואיכותית עם שירות מדהים ! מוכר אחראי עם ידע רחב על התחום , ממליץ בחום ! רק הייטק מובייל

חווית שירות לקוחות מדהימה ומחירים ממש טובים מלאי ענק קצת קשוח למצוא חניה אבל מסתדרים ממש מומלץ בחום

שירות מעולה. ענו על כל שאלה בווצאפ' תוך דקות בודדות. משלוח הגיע תוך יום. והמחיר הכי זול שיש

שירות מצוין ויחס הוגן וראוי עם סבלנות ומודעות גבוהה לאיכות השירות. רכשתי בעבר S22 Ultra מתצוגה וחזרתי כלקוח מרוצה עם 2 מכשירים לתיקוו, אחרי שנרכשו ממקום אחר, ובעל העסק נעלם כך שאי אפשר להפעיל את האחריות. התיקון היה בזמן סביר ומהיר ועלות הוגנת. בנוסף רכשתי עוד מכשיר בהתאמה למפרט ולמחיר הדרושים ויצאתי עם תחושה טובה שיש לי לאן לפנות.

קניתי גלאקסי מתצוגה ואחרי תקופה קצרה נהרסה לו הבטריה תקנו לי ממש מהר ובמחיר טוב. שירות טוב. מתקנים תקלות מהר ומאד אדיבים

רוצים להגיד תודה לצוות הייטק מובייל לא רק שהמחיר היה הכי טוב בשוק צוות.לענין שנתן מהנה על כל שאלה ושאלה בסבר פנים יפות . תודה רבה ניפגש בקניה הבאה

אחלה שירות שבעולם !! רכשתי בטעות מכשיר שונה ממה שרציתי (S20 במקום S20) והם קיבלו בחזרה את המכשיר ללא שום בעיה וזיכו אותי בסכום המלא באופן מיידי. שירות נעים ונוח ומעולה.

הזמנתי פל' שבסוף לא התאים לי (הזמנתי דגם גדול מידי), הם טיפלו בהכל ואפשרו להחזיר:) כל התקשורת איתם הייתה נעימה, היו זמינים וענו מהר. תודה לכם:))

ממליצה על המקום שירות טוב ואדיב , מתחשבים ונותנים מענה לכל בעיה. ממש תודה על הכל.

שירות מדהים ומהיר שלחו לי חבילה מהיום למחר התקשורת איתם הייתה ממש טובה ויעילה . ג'ו תודה רבה !

השירות מצויין !!! רכשתי מכשיר במחיר מעולה! המכשיר הוחלף לאחר שבועיים לאותו מכשיר קיבלתי חדש כמובן גו' טיפל בנושא בכל הרצינות והתייחס יפה כדי שאהיה מרוצה ממליצה על הייטק מובייל ברמת גן לרכישת פלאפונים ובכלל כל מה שהמקום מציע ! שרית

רכשתי iPhone התבלבלתי וביקשתי שיחליפו גו׳ היה שירותי מעל למצופה אדיב מקצועי ונחמד. אחזור בוודאות.

רכשתי מכשיר דרך אתר האינטרנט. אני לא מתגורר בארץ אז התקשורת עם החנות בנוגע למשלוח וכו' היא מאוד קריטית. הבחור שטיפל בהזמנה הוא ג'ו. השירות היה מיידי, יעיל ומאוד נעים. היה בלבול קטן של חברת המשלוחים וג'ו טיפל בנושא בצורה מיידית ויעילה עם וידוי ומעקב שאכן המשלוח יגיע. צורת התקשורת של החנות דרך בווטסאפ מקלה מאוד ומשפרת את השירות בצורה משמעותית. החוויה מהרכישה היתה חיובית מאוד ואני בשמחה ממליץ על החנות. תודה רבה לג'ו על הטיפול ועל השירות המעולה.

צבעים של המכשיר שמופיעים באתר, לא נמצאים במלאי. ב 2 שיחות טלפון עם החנות וגם במייל צויין במפורש צבע טלפון שברצוני להזמין, בחשבונית מופיע צבע אחר ואותו קבלתי בפועל לצערי.
לקהל לקוחתינו היקרים שלום רב הלקוחה התקשרה ךסניף על מנת להזמין פיקסל 3A בצבע לבן . נאמר ללקוחה שנשאר או שחור או סגול . באישור של הלקוחה שלחנו סגול לילך שהוא דומה ללבן בדגם הנל בברכה צוות ההנהלה

קניתי אייפון חדש ביקשתי 256 גיגה וקיבלתי תוספת 512 גיגה שירות מדהים ומכל הלב איכות ואמינות שלא הכרתי זות פעם שניה שלי פה ואמשיך לבוא תודה לכם מעריך

חנות מעולה, קניתי מהם אייפון והוא הגיע בריא ושלם, עובד מעולה!!! מעט חששתי לפני שהוא הגיע בגלל שזה קנייה אונליין אבל הופתעתי לטובה!

שירות מדהים ! הגעתי כמה דקות לפני הסגירה ועדיין בחור בשם ג׳ו עזר לי במסירות ונתן לי מענה לכל מה שהייתי צריך (והיו לי דרישות הזויות והרבה). יש להם מגוון מוצרים, חדשים ומאוקטבים ואפילו המון מכשירים שכבר לא מייצרים מכל הדגמים וכל השנים.

ג'ו המלך נתן לי שירות מהלב! עזר בכל בקשה , מחיר נדיררר, אין ספק שאחזור שוב

הזמנתי מהאתר של החנות מכשיר עבור הבן שלי (samsung a53). המשלוח הגיע בזמן, כאשר הגיע המכשיר הוא הגיע ללא קופסה רק אז ראיתי שהזמנתי מכשיר מתצוגה - טעות שלי. מיד כשהמכשיר הגיע שמתי לו מגן מסך וכיסוי מגן. לאחר כחצי שנה לפתע מסך המגע הפסיק להגיב ולא ניתן היה להשתמש במכשיר. מאחר שהמכשיר עדיין באחריות דיברתי עם החנות והגעתי אליהם למסור לתיקון. המוכר בחנות בדק את המכשיר מכל כיווניו ומצא בגב המכשיר שריטה קלה, הוא הסביר שיכול להיות שבגלל השריטה בגב המכשיר המסך הפסיק להגיב והוא שולח לבדיקת מעבדה. הסברתי לו שהמכשיר לא הפסיק לעבוד כתוצאה מנפילה או משהו אבל זה לא ממש עניין אותו. אמר שזה לא חשוב ובכל מקרה המעבדה תחליט. הבנתי באותו רגע עם מי לי עסק! כמה נוח למצוא משהו שיעזור לך לברוח מאחריות! חיכיתי כשבוע וכמה "מפתיעה" הייתה אבחנת המעבדה - המסך הפסיק להגיב בשל מכה בגב המכשיר. חנות נמדדת בשירות שלה כשיש תקלה ולא כשהכול תקין וכאן הם נכשלו בגדול! כך לא נותנים שירות כך עושים הכול כדי לא לתת שירות! נ.ב אשתי הזכירה לי שהבחנו בשריטה הזו עוד כשקיבלנו את המכשיר, אבל התעלמנו ממנו בגלל שהמכשיר היה תקין וממילא שמנו לו כיסוי. אישית לא אקנה שם יותר כי שירות ועמידה באחריות צריכים להיות בראש מעייניו של המוכר.
לקהל לקוחתינו היקרים שלום רב . הלקוח הנל קנה מכשיר מתצוגה. ובא לחנות אחרי 7 חודשים לממש אחריות . בבדיקה מהירה מול אחד מהנציגים נמצא מכשיר עם גב סדוק ותוצאה מהשבר נפגעו הפיקסלים במסך . נאמר לללקוח שאין אחריות על נזק לקוח . ומכשיר שמגיע עם גב שבור אין אחריות כי אין אחריות על נזק לקוח . ונתנו הצעת מחיר בעלות של מסך ללקוח וסירב. להבא לקוח יקר. תדייק בלשונך . המכשיר הגיע עם שבר ןלא שריטה כפי שציינת. בבברכה צוות ההנהלה

שירות מעולה מתחילת הרכישה קיבלתי את הטלפון תוך יום אחד מחיר מנצח ממש שמח מן השרות

הזמנתי samsung A72 וכיון שהמוצר אזל מהמלאי דאגו לספק לי אותו במהירות האפשרית עד כמה שניתן, תוך שמירה על קשר ועדכון במצב. כפיצוי על העיכוב החנות שלחה לי את המכשיר הביתה ללא עלות. כיון שהמכשיר היה מיבוא מקביל, לא ידעתי שהאפשרות להקלטת שיחות אינה זמינה במכשיר. ג'ו אמר לי להגיע ואכן אחד הטכנאים שעובד אתו סידר את הבעיה והפך את אפשרות ההקלטה לזמינה תוך 5 דקות וללא עלות. היחס היה נעים וסבלני, ג'ו ענה בשמחה לכל השאלות ללא יוצא מן הכלל לאורך כל הדרך. ממליץ בחום לקנות שם.

הסניף ברמת גן - שירות שאין כמוהו.. לאחר שקנינו טלפון תקול, שלחו שליח על חשבונם אלי הביתה, תוך סבלנות מלאה ומציאת פתרונות מהירים. חשוב לדעת שיש אבא במקרה והטלפון לא תקין ושיש אל מי לפנות!! המון תודה על שירות מצוין!

רכשתי אייפון 13 פרו מהם ועזרו לי בהכל מהירים ונגישים עונים תוך שניה בווצאפ אדיבים עזרו לי ממש הסתבכתי עם העברת נתונים וישר תוך שניה סידרו לי הכל תודה רבה 🙏🏻