מפרסם ב-zap מאז 2021

‎הייטק מובייל‎ ‏(ItechMobile) - עמוד 6

סלולאר ואביזרים (2 סניפים)

4.52 / 5 ממוצע מבוסס על 67 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: הייטק מובייל
נמצאו 242 חוות דעת גולשים על הייטק מובייל
moshezra99
moshezra99
30.05.2024
מוצר שנרכש: Flip 5

קניה מהירה ואיכותית עם שירות מדהים ! מוכר אחראי עם ידע רחב על התחום , ממליץ בחום ! רק הייטק מובייל

חוות הדעת עזרה לכם?
a0583221701
a0583221701
29.05.2024
מוצר שנרכש: Galaxy tab a9 מגן מסך וראש מטען מהיר סמסונג

חווית שירות לקוחות מדהימה ומחירים ממש טובים מלאי ענק קצת קשוח למצוא חניה אבל מסתדרים ממש מומלץ בחום

חוות הדעת עזרה לכם?
yaeli19970
yaeli19970
28.05.2024
מוצר שנרכש: apple watch aeries 4

שירות מעולה. ענו על כל שאלה בווצאפ' תוך דקות בודדות. משלוח הגיע תוך יום. והמחיר הכי זול שיש

חוות הדעת עזרה לכם?
Ofer
Ofer
09.05.2024
מוצר שנרכש: Samsung A51

שירות מצוין ויחס הוגן וראוי עם סבלנות ומודעות גבוהה לאיכות השירות. רכשתי בעבר S22 Ultra מתצוגה וחזרתי כלקוח מרוצה עם 2 מכשירים לתיקוו, אחרי שנרכשו ממקום אחר, ובעל העסק נעלם כך שאי אפשר להפעיל את האחריות. התיקון היה בזמן סביר ומהיר ועלות הוגנת. בנוסף רכשתי עוד מכשיר בהתאמה למפרט ולמחיר הדרושים ויצאתי עם תחושה טובה שיש לי לאן לפנות.

חוות הדעת עזרה לכם?
itztrubal8
itztrubal8
09.05.2024
מוצר שנרכש: גלאקסי נוט 20 אולטרה

קניתי גלאקסי מתצוגה ואחרי תקופה קצרה נהרסה לו הבטריה תקנו לי ממש מהר ובמחיר טוב. שירות טוב. מתקנים תקלות מהר ומאד אדיבים

חוות הדעת עזרה לכם?
bsrnyhwl
bsrnyhwl
09.05.2024
מוצר שנרכש: איפון 15 פרו 512

רוצים להגיד תודה לצוות הייטק מובייל לא רק שהמחיר היה הכי טוב בשוק צוות.לענין שנתן מהנה על כל שאלה ושאלה בסבר פנים יפות . תודה רבה ניפגש בקניה הבאה

חוות הדעת עזרה לכם?
ohad
ohad
11.04.2024
מוצר שנרכש: S20

אחלה שירות שבעולם !! רכשתי בטעות מכשיר שונה ממה שרציתי (S20 במקום S20) והם קיבלו בחזרה את המכשיר ללא שום בעיה וזיכו אותי בסכום המלא באופן מיידי. שירות נעים ונוח ומעולה.

חוות הדעת עזרה לכם?
orrachel4
orrachel4
07.04.2024
מוצר שנרכש: פלאפון S21 ultra

הזמנתי פל' שבסוף לא התאים לי (הזמנתי דגם גדול מידי), הם טיפלו בהכל ואפשרו להחזיר:) כל התקשורת איתם הייתה נעימה, היו זמינים וענו מהר. תודה לכם:))

חוות הדעת עזרה לכם?
swblystr
swblystr
04.04.2024
מוצר שנרכש: פלאפון s20 f5

ממליצה על המקום שירות טוב ואדיב , מתחשבים ונותנים מענה לכל בעיה. ממש תודה על הכל.

חוות הדעת עזרה לכם?
eitansmoller
eitansmoller
02.04.2024
מוצר שנרכש: samsung galaxy s24 plus

שירות מדהים ומהיר שלחו לי חבילה מהיום למחר התקשורת איתם הייתה ממש טובה ויעילה . ג'ו תודה רבה !

חוות הדעת עזרה לכם?
sdambo
sdambo
26.03.2024
מוצר שנרכש: גלאקסי z פלאפונים 5

השירות מצויין !!! רכשתי מכשיר במחיר מעולה! המכשיר הוחלף לאחר שבועיים לאותו מכשיר קיבלתי חדש כמובן גו' טיפל בנושא בכל הרצינות והתייחס יפה כדי שאהיה מרוצה ממליצה על הייטק מובייל ברמת גן לרכישת פלאפונים ובכלל כל מה שהמקום מציע ! שרית

חוות הדעת עזרה לכם?
avidor.g
avidor.g
19.03.2024
מוצר שנרכש: Iphone 14 pro

‏רכשתי iPhone התבלבלתי וביקשתי שיחליפו גו׳ היה שירותי מעל למצופה אדיב מקצועי ונחמד. אחזור בוודאות.

חוות הדעת עזרה לכם?
asaf
asaf
12.03.2024
מוצר שנרכש: iPhone 13 mini

רכשתי מכשיר דרך אתר האינטרנט. אני לא מתגורר בארץ אז התקשורת עם החנות בנוגע למשלוח וכו' היא מאוד קריטית. הבחור שטיפל בהזמנה הוא ג'ו. השירות היה מיידי, יעיל ומאוד נעים. היה בלבול קטן של חברת המשלוחים וג'ו טיפל בנושא בצורה מיידית ויעילה עם וידוי ומעקב שאכן המשלוח יגיע. צורת התקשורת של החנות דרך בווטסאפ מקלה מאוד ומשפרת את השירות בצורה משמעותית. החוויה מהרכישה היתה חיובית מאוד ואני בשמחה ממליץ על החנות. תודה רבה לג'ו על הטיפול ועל השירות המעולה.

חוות הדעת עזרה לכם?
Lena
Lena
09.03.2024
מוצר שנרכש: פיקסל 3A

צבעים של המכשיר שמופיעים באתר, לא נמצאים במלאי. ב 2 שיחות טלפון עם החנות וגם במייל צויין במפורש צבע טלפון שברצוני להזמין, בחשבונית מופיע צבע אחר ואותו קבלתי בפועל לצערי.

תגובת החנות

לקהל לקוחתינו היקרים שלום רב הלקוחה התקשרה ךסניף על מנת להזמין פיקסל 3A בצבע לבן . נאמר ללקוחה שנשאר או שחור או סגול . באישור של הלקוחה שלחנו סגול לילך שהוא דומה ללבן בדגם הנל בברכה צוות ההנהלה

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
05.03.2024
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
yehielp2001
yehielp2001
27.02.2024
מוצר שנרכש: 13 פרו מקס

קניתי אייפון חדש ביקשתי 256 גיגה וקיבלתי תוספת 512 גיגה שירות מדהים ומכל הלב איכות ואמינות שלא הכרתי זות פעם שניה שלי פה ואמשיך לבוא תודה לכם מעריך

חוות הדעת עזרה לכם?
shalhevetstutz
shalhevetstutz
20.02.2024
מוצר שנרכש: אייפון 8

חנות מעולה, קניתי מהם אייפון והוא הגיע בריא ושלם, עובד מעולה!!! מעט חששתי לפני שהוא הגיע בגלל שזה קנייה אונליין אבל הופתעתי לטובה!

חוות הדעת עזרה לכם?
avush2007
avush2007
19.02.2024
מוצר שנרכש: אייפון 14 פרו מקס 512gb

שירות מדהים ! הגעתי כמה דקות לפני הסגירה ועדיין בחור בשם ג׳ו עזר לי במסירות ונתן לי מענה לכל מה שהייתי צריך (והיו לי דרישות הזויות והרבה). יש להם מגוון מוצרים, חדשים ומאוקטבים ואפילו המון מכשירים שכבר לא מייצרים מכל הדגמים וכל השנים.

חוות הדעת עזרה לכם?
bengo0469
bengo0469
15.02.2024
מוצר שנרכש: S23 ultra

ג'ו המלך נתן לי שירות מהלב! עזר בכל בקשה , מחיר נדיררר, אין ספק שאחזור שוב

חוות הדעת עזרה לכם?
scalopini
scalopini
13.02.2024
מוצר שנרכש: סמסונג a53

הזמנתי מהאתר של החנות מכשיר עבור הבן שלי (samsung a53). המשלוח הגיע בזמן, כאשר הגיע המכשיר הוא הגיע ללא קופסה רק אז ראיתי שהזמנתי מכשיר מתצוגה - טעות שלי. מיד כשהמכשיר הגיע שמתי לו מגן מסך וכיסוי מגן. לאחר כחצי שנה לפתע מסך המגע הפסיק להגיב ולא ניתן היה להשתמש במכשיר. מאחר שהמכשיר עדיין באחריות דיברתי עם החנות והגעתי אליהם למסור לתיקון. המוכר בחנות בדק את המכשיר מכל כיווניו ומצא בגב המכשיר שריטה קלה, הוא הסביר שיכול להיות שבגלל השריטה בגב המכשיר המסך הפסיק להגיב והוא שולח לבדיקת מעבדה. הסברתי לו שהמכשיר לא הפסיק לעבוד כתוצאה מנפילה או משהו אבל זה לא ממש עניין אותו. אמר שזה לא חשוב ובכל מקרה המעבדה תחליט. הבנתי באותו רגע עם מי לי עסק! כמה נוח למצוא משהו שיעזור לך לברוח מאחריות! חיכיתי כשבוע וכמה "מפתיעה" הייתה אבחנת המעבדה - המסך הפסיק להגיב בשל מכה בגב המכשיר. חנות נמדדת בשירות שלה כשיש תקלה ולא כשהכול תקין וכאן הם נכשלו בגדול! כך לא נותנים שירות כך עושים הכול כדי לא לתת שירות! נ.ב אשתי הזכירה לי שהבחנו בשריטה הזו עוד כשקיבלנו את המכשיר, אבל התעלמנו ממנו בגלל שהמכשיר היה תקין וממילא שמנו לו כיסוי. אישית לא אקנה שם יותר כי שירות ועמידה באחריות צריכים להיות בראש מעייניו של המוכר.

תגובת החנות

לקהל לקוחתינו היקרים שלום רב . הלקוח הנל קנה מכשיר מתצוגה. ובא לחנות אחרי 7 חודשים לממש אחריות . בבדיקה מהירה מול אחד מהנציגים נמצא מכשיר עם גב סדוק ותוצאה מהשבר נפגעו הפיקסלים במסך . נאמר לללקוח שאין אחריות על נזק לקוח . ומכשיר שמגיע עם גב שבור אין אחריות כי אין אחריות על נזק לקוח . ונתנו הצעת מחיר בעלות של מסך ללקוח וסירב. להבא לקוח יקר. תדייק בלשונך . המכשיר הגיע עם שבר ןלא שריטה כפי שציינת. בבברכה צוות ההנהלה

חוות הדעת עזרה לכם?
navon
navon
26.01.2024
מוצר שנרכש: Samsung s22 plus

שירות מעולה מתחילת הרכישה קיבלתי את הטלפון תוך יום אחד מחיר מנצח ממש שמח מן השרות

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
10.01.2024
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
בן
בן
08.01.2024
מוצר שנרכש: Samsung a72

הזמנתי samsung A72 וכיון שהמוצר אזל מהמלאי דאגו לספק לי אותו במהירות האפשרית עד כמה שניתן, תוך שמירה על קשר ועדכון במצב. כפיצוי על העיכוב החנות שלחה לי את המכשיר הביתה ללא עלות. כיון שהמכשיר היה מיבוא מקביל, לא ידעתי שהאפשרות להקלטת שיחות אינה זמינה במכשיר. ג'ו אמר לי להגיע ואכן אחד הטכנאים שעובד אתו סידר את הבעיה והפך את אפשרות ההקלטה לזמינה תוך 5 דקות וללא עלות. היחס היה נעים וסבלני, ג'ו ענה בשמחה לכל השאלות ללא יוצא מן הכלל לאורך כל הדרך. ממליץ בחום לקנות שם.

חוות הדעת עזרה לכם?
רוית
רוית
31.12.2023
מוצר שנרכש: S21 ultra

הסניף ברמת גן - שירות שאין כמוהו.. לאחר שקנינו טלפון תקול, שלחו שליח על חשבונם אלי הביתה, תוך סבלנות מלאה ומציאת פתרונות מהירים. חשוב לדעת שיש אבא במקרה והטלפון לא תקין ושיש אל מי לפנות!! המון תודה על שירות מצוין!

חוות הדעת עזרה לכם?
זואי ויכמן
זואי ויכמן
25.10.2023
מוצר שנרכש: iPhone 13 Pro 1T

רכשתי אייפון 13 פרו מהם ועזרו לי בהכל מהירים ונגישים עונים תוך שניה בווצאפ אדיבים עזרו לי ממש הסתבכתי עם העברת נתונים וישר תוך שניה סידרו לי הכל תודה רבה 🙏🏻

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון