שלום לכם,
כל הטיפול בהזמנה היה נפלא,
אך לצערי הרב, למרות הסיכום שהיה במעמד הרכישה שההובלה כוללת גם פינוי של המייבש הישן לא נעשתה למרות שהמייבש היה מנותק ומונח על הריצפה. המייבש החדש לא חובר לחשמל.ועל כך אנו מצרים מאד.
תגובת החנות
שלום לכולם,
בכל הנוגע ל"חוק פינוי מוצר ישן" לצערנו החוק כולל מספר סעיפים שמתנים את הפינוי,
במקרה של הלקוחה לא היה למוביל אפשרות לפנות את המוצר הישן מכיוון שהוא לא עבר בדלתות הבית.
מעבר לכך כאשר הלקוחה העלתה בפנינו את הבעיה הצענו (ללא תוספת מחיר) לשלוח אדם אחר שיעזור בפינוי המוצר הישן,
הלקוחה מסרה שאין צורך בכך.
לא ברורה לנו הביקורת השלישית הזאת לאחר ששוחחנו עם הלקוחה,
הצענו פתרון לבעיה באותו יום והלקוחה לא רצתה.
לסיכום, הצוות שלנו עושה הכל כדי שהלקוח יצא מרוצה מכל נושא ההזמנה- כולל פינוי מוצרים,
אנחנו מדריכים באמצעות מייל ושיחה טלפונית לגבי הנהלים לפינוי מוצר וחבל לנו שלמרות כל השירות הטוב שלנו- כמו שהלקוחה רשמה בתחילת הביקורת
בסוף בחרה להדרג אותנו ב2 כוכבים.
צוות אלקטרוקליק