
שירות מקצועי אדיב ומהיר ואחלה יחס שבעולם !!! במקרה שלי אספקה במקום , שזה היה עוד יתרון משמעותי 👑❤️👑

שירות מקצועי אדיב ומהיר ואחלה יחס שבעולם !!! במקרה שלי אספקה במקום , שזה היה עוד יתרון משמעותי 👑❤️👑

מומלץ בחום לקנות בחנות הזאת!!! שלומי מנהל החנות מקצועי , שירותי ויודע להתאים את המוצר לצרכי הלקוח. במוצרים שרכשתי המחירים עפ סקר ובדיקה זהים ולעיתים זולים ממחירי אתרי האינטרנט. בזכות השרות הנפלא זאת פעם שלישית שאני רוכשת בסניף זה.

היי הבחור היה נחמד ואדיב, לא שהייתי הרבה זמן גם ידעתי בדיוק מה אני רוצה אבל סך הכל היה בסדר גמור

שירות מעולה ומקצועי ביותר אחלה שירות אני חשוב לקנות שם בטוח אנשים מדהימים ומקצועי ביותר

שירות נוראי. המוכר קילל אותי והתייחס בזלזול. מזל שהמנהל היה שם להרגיע אותו. הייתי חייבת דחוף טלוויזיה לאותו יום, מקרה חירום! אחרת לא הייתי קונה בשום אופן. מה שבטוח זה שלשם לא אחזור!

שרות מעולה! אנשים נחמדים מאוד, מחירים מעולים. מקום גדול ומרווח, נקי ומסודר. תודה תודה תודה

שירות מעולה ואדיב ממליץ בחום על ההסבר ועל היחס נחזור בהקדם לקנות מוצרים נוספים עמדו בכבוד במילה

אלוף העולם שירות טיל ומהיר,סופר איכפתי ומתחשב,שמחתי לקנות מהאדם המיוחד הזה,כמובן שאחזור שוב ואפילו אמליץ לחברים.

שירות אדיב ומצויין הצוות מצויין ועזר לי מאוד בבחירת המוצר (נתן דגשים על יתרונות מול חסרונות בחברות השונות) יצאתי מרוצה ובטוח שאחזול לקנות שם בפעמים הבאות

שרות מדהים וסבלני הסבר מפורט עם המון סבלנות ומקצועיות אני לקוח חוזר שזה מסביר הכול

קבלתי שירות מצויין מאלברט חווית שירות נעימה מאוד הרגשתי בידיים טובות מוצר מצויין מומלץ מאוד

שירות מקצועי ואדיב , קונה רק אצל פיני מעולם הקולנוע, מס 1 . ואני באתי דרך המלצה של חבר ...

שרות מעולה מקצועי ואדיב. חווית קניה כל פעם מחדש. והכי זול בעיר . אין עליכם צוות תותחים.

תודה רבה לעידן האלוף על שירות מצוין ואדיב! שמחנו לקנות אצלך בסניף ואין ספק שנחזור עוד פעמים רבות אחרי השירות שקיבלנו!

מוכר מצוין שירות טוב מאוד יחס טוב ללקוח מבין עניין הסביר לי בצורה יפה חטובה

אחלה שירות ..הצוות תמיד מחוייך .. אווירה מעולה מהרגע שאתה נכנס לחנות ..ממליץ בחום !!!

שירות מעל המצופה. אני קניתי טלוויזה. לפני שהם שמו לי אותה באוטו הם פתחו שאין שום שבר. אדיבים ומקצועיים מאוד . ממליצה בחום

טוב מאוד שירות מעולה ומקצועי של חנתן מסניף עולם הקולנוע בני ברק תודה רבה ממליץ בחום

קבלתי התייחסות מיד שנכנסתי קבלתי מענה והדגמה והרבה רצון טוב ,היעוץ היה מעבר למספק וזה מאד חשוב

שירות מצויין ויעיל במיוחד ,לצערנו קשה להכיר מנהלים/ מוכרים וכ"ו אמינים וישרים כמו שהיה המנהל יגאל תודה רבה על הכל !!! וכמובן שאמליץ בהמשך עליכם יום טוב ומבורך

מעולה יחס הוגן ובלי לחץ ומחירים ללא תחרות אני ימשיך לקנות שם בפעם הבאה 👍🏻

אחלה שירות, נציג מכירות נעים ושירותי .סניף מזמין חווית שירות טובה, מחיר מדהים נחזור לרכוש

שירות מקצועי ואדיב מאוד מבחר גדול ולמרות זאת מתאמים לך מה שאתה צריך ולא מה שחושבים שטוב למכור!

היחס לא הכי מגניב. דחפו לי משהו יותר יקר למרות שבמוקד אמרו שיש במלאי מה שרציתי. המוכר עושה טובה שמסתכל לכיוון של הקונה והחנות לא נראת כמו חנות שרוצים לחזור בכלל פעם ראשונה ואחרונה שאני מגיע לחנות הזאת

שירות פצצה! מחירים טובים תודה רבה לסתיו אסף ואופיר גמליאל היקרים🙏🏽🤙🏽🤙🏽 קניתי טלוויזיה של סמסונג 43 אינץ