
הגעתי לחנות יפה מאוד ומסודרת,עזר לי מנהל החנות בשם דניאל,היה סבלני ונחמד. המכשיר הגיע חדש,עזרו לי לתפעל אותו ואני מאוד מרוצה. חנות מומלצת ולא רק בגלל המחיר אלא בגלל השירות המצוין,הסדר והאמינות.

הגעתי לחנות יפה מאוד ומסודרת,עזר לי מנהל החנות בשם דניאל,היה סבלני ונחמד. המכשיר הגיע חדש,עזרו לי לתפעל אותו ואני מאוד מרוצה. חנות מומלצת ולא רק בגלל המחיר אלא בגלל השירות המצוין,הסדר והאמינות.

המכשיר נרכש כמתנה. מיד שנפתחה האריזה התברר שהטלפון תקול - לא מזהה את הסים. לאחר שחזרנו לחנות בהרצליה עם ניסו לשכנע אותי לנסוע לרמת גן למעבדה ולבסוף הסכימו לשלוח בעצמם (כמובן שלא הסכימו להחליף את המכשיר). לאחר 4 ימים שבהם התקשרתי וכל פעם לא ידעו מה קורה הגעתי לחנות והמכשיר היה בסניף זרוק במגירה. כשביקשתי סיכה על מנת להכניס את הסים ולראות שהמכשיר עובד אמרו לי שאין סיכה וננזפתי שהייתי צריך להביא סיכה מהבית. אני קונה המון וזו הפעם הראשונה שחוויתי גועל כזה מחנות. פשוט להתרחק !!!
למדנו את פרטי המקרה. הלקוח רכש את המכשיר כשבועיים לפני שהגיע עם התקלה, העובד בחנות הציע לו לגשת למעבדה שם יטפלו בו במיידי ללא כל המתנה אך הלקוח העדיף להשאיר את המכשיר בחנות ולא להגיע עצמאית למעבדה למרות שהוסבר לו מראש שהמכשיר לא יחזור תוך פחות משלושה ימים. לא ניתן להחליף מכשיר ללקוח ללא בדיקת מעבדה שנרכש לאחר יותר מ14 יום. הרי באותה מידה המכשיר היה יכול ליפול למים או לקבל מכה שגרמה לנזק. בכל אופן - המכשיר נמסר לתיקון ביום למחרת על ידי שליח שהוזמן על חשבון החנות רק כדי שהלקוח לא יאלץ לנסוע בעצמו לרמת גן. המכשיר חזר תוך 3 ימים ועובד בשם גיא הודיע ללקוח מיד כאשר הגיע המכשיר מהמעבדה. לגבי עניין הסיכה- לא מדובר במכשיר אייפון כמו שכותב הלקוח אלא במכשיר ONE PLUS ONE - במכשיר זה הסיכה היא סיכה מיוחדת שמגיעה רק עם ערכה חדשה והיא ארוזה בנפרד. בחנות אין אפשרות לפתוח ערכה כזו במיוחד ולהוציא סיכה ממנה כי אז לא ניתן יותר למכור את המכשיר כחדש. העובד אלי ניסה להסביר זאת ללקוח ואף ניסה לאלתר עם סיכה אחרת כדי לנסות לפתוח את המגירה. בכל אופן - צר לנו על רגשותיו של הלקוח (המכשיר וודאי לא היה זרוק בשום מגירה אלא הונח בארון מתחת לקופה באריזה מיוחדת של ניילון מוגן שמגיעה מהמעבדה ישירות.) העובד שטיפל בו זומן לשיחה והוסבר לו שרמת השירות היא מעל לכל ויש מקרים יוצאים מהכלל שדורשים התערבות מנהל. נעשה כמיטב יכולתנו על מנת שמקרים כאלה לא יחזרו ושוב אנו מתנצלים בפני הלקוח על חוסר הנעימות שחווה. בברכה- הנהלת מוביילנד

סבבה... אני מרוצה עזרו נתנו שירות טוב שמו לי כיסוי מסך . מגן טוב עשו גם ההנחה סך הכל מרוצה. מאד מומלץ השירות נחמדים ואדייבים.

שרות מצוין, ניכר שהמוכר מכיר את המכשירים ואת היכולות של כל מכשיר ומכשיר. קיבלנו יעוץ מקצועי. מרוצה מאד מהחוויה. קונה כאן כבר פעם חמישית

חנות ממוקמת במקום נח ליד חניון, תצוגה נוחה וטובה, שרות לקוחות מצוין , המוכר שנתן לי שרות (ניס שמו כמדומני) היה מקצועי יעיל ואדיב מאוד אחזור לשם

החנות ממוקמת בהרצליה פיתוח, נוח להגיע ולהתרשם ממגוון המוצרים. השרות מהיר ומקצועי. קניתי בעבר מספר מכשירים וגם ביצעתי תיקונים בהתאם לצורך. מרוצה מאוד.