
מעולה, מעולה, מעולה, חויה מצויינת, משלוח מהיר, מוצר מעולה. אחזור לקנות שוב דרך יאללה שופס

מעולה, מעולה, מעולה, חויה מצויינת, משלוח מהיר, מוצר מעולה. אחזור לקנות שוב דרך יאללה שופס

למכור אתם יודעים, חברים יקרים בוואלה שופס, אבל לתת שירות - ממש ממש לא. לכל מי ששוקל לקנות מחשב דרך וואלה שופס, אני ממליץ בחום לבדוק את החנות הזאת בשבע עיניים. הזמנתי מחשב נייד לפני מספר שבועות, וכאשר סוף סוף הוא הגיע (באיחור) - התברר לי שאין ממש קשר בין המפרט שפירסמו בעמוד המכירה בוואלה שופס לבין המפרט של מה שהגיע בפועל. ביקשתי להחזיר את המחשב ועכשיו וואלה שופס צריכים "לבדוק" ולדבר עם הספק ואלוהים יודע מה עוד. יש להם את המפרט מהמכירה ויש להם תמונות שמוכיחות מה הגיע (אפילו לא דומה). אין הרבה מה לבדוק. רק לקחת ממני את המחשב, לזכות אותי ולהגיד סליחה. אבל לא... וואלה שופס צריכים "לבדוק".... את כל השטויות האלה עושים על הגב שלי, כאשר הכסף שלי בחשבון שלהם ואצלי שוכב מחשב, באריזה בה הגיע, כאבן שאין לה הופכין. אז בקיצור, אנשים יקרים, המילה "וואלה" מתארת טוב את החנות הזאת. אתם מזמינים משהו אחד, מקבלים משהו אחר, אומרים "ואללה" ועכשיו תחכו עד שמישהו משירות לקוחות של וואלה שופס יחליט לדבר איתכם, בזמן שלו ומתי שנוח לו. אם אתם רוצים לדבר איתם בטלפון, תכינו את עצמכם להמתנה מאוד מאוד ארוכה. דרך אגב, ספק המחשב הוא חברה בשם אולטרייד...
שלום דרור, צר לנו על חוויית הרכישה. וואלה שופס ערבים לכספך ואנו מטפלים בפנייתך. פנינו לספק לבקשת ביטול ויצרו איתך קשר בהקדם.

אתר ממש נוח לעבודה, אפשר מכל מקום לעבוד. כבר האלבום ה7 שלי.. מאוד מרוצה וממליצה בחום

הזמנתי שני מישהו דרך האתר משלוחים לפני כחודש. לא קיבלתי את המחשבים ולא מצליח לקבל תשובות ענייניות מתי ואם אקבל אותם. מנסה לבטל את ההזמנה ואין עם מי לדבר

שירות אדיב ומהיר. תיאמו, ליוו ועמדו בזמנים. אספקה מהירה. ממליצה בחום. קניתי בעבר וכנראה אקנה בעתיד

אחלה של מכונה !! חבל שאין תוכניות כביסה קצרות יותר ותוכנית למגבות ומצעים. מקסימום טמפרטורה במכונה היא 60 מעלות ולא 90 מעלות כמו בשאר המכונות...

מעולה ונוחה נגישה לכל אחד שירות לקוחות מעולה ואנושי אתר מאוד קליל וצבעוני עם תיאור מדוייק על כל פריט אין צורך לצאת מהבית בכלל אפשר להזמין הכל באינטנרט

שרות מעולה..מחירים סבירים ..כבר 10 שנים אני קונה רק בוואלה.ועד היום לא התאכזבתי..כדאי מאוד..טוב שיש אתר כזה

שלום רב. אני לקוחה ותיקה של וואלה שופס ותמיד תמיד חוויות הקניה שלי אצלם מלווה בשירות מההתחלה ועד המשלוח הביתה באמצעות שליח עד הבית או באמצעות מקום הפצה. תמיד יש עם מי לדבר ולברר ותמיד הם עושים את המקסימום לשביעות רצון הלקוח. חוויות הקניה שלי אצלם תמיד מהנה ומאוד כיף לי גם בשל המחיר הזול וגם בשל השירות המדהים. תודה.

חווית קניה מעולה! ממליץ בחום! ניתן לסמוך על אתר קניות זה ולהיות שקטים. תאור המוצר מדויק.

חליפה טובה .המידות מדוייקת .איכות טובה מאוד הצבע לא יורד אחרי כביסה .המוצר הגיע מהר

כיף לקנות באתר של וואלה. תמיד יש אוזן קשבת והענות מוקדמת לכל בקשה או הערה. יישר כוח.

חוויה טובה, נוחה, מהירה ונעימה. לבסוף התקבל מוצר זהה ומצוין. בהחלט מרוצה מהתוצאה הסופית ומהתהליך.

פשוט לא לקנות מהם! רכשתי תנור, קיבלתי מייל שמתחייב שהמוצר יגיע אליי תוך 7 ימי עסקים- ומצויין תאריך מפורש עד ה14.1, ב16.1 המוצר עדיין לא הגיע ואף אחד לא יצר קשר איתי, התקשרתי לשירות הלקוחות- שלא לוקחים אחראיות ואמרו לי שהדבר היחיד שהם יכולים לעשות זה לשלוח הודדעה לספק שתשובה תגיע תוך 24 שעות, משמע נגיע ל3 ימי איחור לפחות ולאף אחד לא אכפת
שלום רוזי, אנו מתנצלים על חוויית הרכישה. הספק יצור איתך קשר היום.

בס"ד דבר ראשון האתר מאוד פשוט וקל לתפעול המחירים ברוב המקרים היו הכי זולים ברשת

ווואלה שופס אתר אמין מאד, שירות מצויין. המוצר הגיע תוך 3 ימים. מחירים טובים. מרוצה מאד

קניתי מייבש, הבטיחו לספק תוך 5 ימים. ביום האחרון התקשרו ואמרו שיש להם ספירות מלאי(!!!) ולא יספקו. איך ספירות מלאי מהיום להיום? הבטיחו לספק בעוד 3 ימים. לאחר 3 ימים התקשרו מהספק ואמרו שמוצר לא במלאי(!!!) ותעשה מה שאתה רוצה למרות שבאתר אונליין מופיע שיש 20 יחי (עד עכשיו). התקשרתי לוואלה התעניינתי מה קורה, הבטיחו לבדוק ולחזור. טרם חזרו. התקשרתי למחרת, לאחר המתנה של 30 דקות תשובה יחידה שקיבלתי שוואלה שלחו לספק הודעה (!!!) וצריך עוד להמתין כמה ימים ואז אולי יתקשר הספק ויתאם אספקה (עברו כבר שבועיים). השאגה נמשכת.

קניתי מייבש, הבטיחו לספק תוך 5 ימים. ביום האחרון התקשרו ואמרו שיש להם ספירות מלאי(!!!) ולא יספקו. איך ספירות מלאי מהיום להיום? הבטיחו לספק בעוד 3 ימים. לאחר 3 ימים התקשרו מהספק ואמרו שמוצר לא במלאי(!!!) ותעשה מה שאתה רוצה למרות שבאתר אונליין מופיע שיש 20 יחי (עד עכשיו). התקשרתי לוואלה התעניינתי מה קורה, הבטיחו לבדוק ולחזור. טרם חזרו. התקשרתי למחרת, לאחר המתנה של 30 דקות תשובה יחידה שקיבלתי שוואלה שלחו לספק הודעה (!!!) וצריך עוד להמתין כמה ימים ואז אולי יתקשר הספק ויתאם אספקה (עברו כבר שבועיים). השאגה נמשכת.

מוצר שתואם את ציפייתי מבחינת גודל הסיר ואיכותו שירות מהיר מאוד - הגעה תוך יומיים

שירות מזעזע ועוגמת נפש .. קניתי מחשב ואחרי כחודש שלחו מחשב שונה ישן ושרוט ולמרות שפניתי המון פעמים לשירות לקוחות איש לא חזר או ענה לי כל הזמן אומרים נטפל בעניין ולא מטפלים , וכשנמאס לי וביקשתי החזר כספי הם לא רוצים להחזיר את הכסף ... לא ממליצה בכלל , גם פעם כודמת קניתי מוצר שלא היא זמין במלאי ואחרי הרבה זמן אמרו לי את זה אחרי ששילמתי והייתי צריכה אותו דחוף

מאוד מאוכזבת מדרך הטיפול . הזמנתי לקראת בלאק פריידי מדיח כלים רחב AEG שלצערי לא התאים לנו (נכון בתמימותי הסתמכתי על התמונה שהופיעה באתר שלא הוזכר שהיא להמחשה בלבד ... ולא חקרתי הודות המדיח ) בשורה תחתונה כבר חודש אנחנו עסוקים בטלפונים ובקשות חוזרות שיבואו לקחת את המדיח חזרה כפי שסוכם . וואלה משאירים לנו להתמודד עם החברה שמספקת את המדיח (למרות שהתשלום הוא לוואלה) חברת י.שלום בע"מ הודיעה לנו כבר פעמיים להיות זמינה בין 11.00 ל 19.00 בערב ופשוט לא הופיעו. ברור שאנחנו שבויים מבחינת התשלום, עד שהמדיח לא חוזר אין זיכוי ... תחשבו פעמיים....

נכנסתי לבניית האלבומים בוואלה שופס בשביל הבת-מצווה של ביתי, והכל היה חלק. מכיוון שהאלבום ברשת (צריך רק להעלות תמונות לשם) יכולתי לעבוד מרחוק ומהבית - מתי שהיה לי נוח. תוך פחות משבוע הגיעו לי 2 האלבומים.

אפשר לבצע קניות בקלות. סחורה טובה ואיכותית. עשיתי כבר כמה קניות ואף פעם לא היו בעיות. סחורה מגיעה אפילו מהר יותר מאשר רשום בפירסום של מוצר

הקניה פשוטה וקלה. הסברים ברמה סבירה על תכונות המוצר. מחירים תחרותיים גם במקרים של מוצרים מיבואן רישמי -אבל בגלל שכך, הטבות מסויימות שהיבואן מעניק לרכישה במחיר מלא (כמו - ביטוח חודש נוסף חינם) לא ניתנות לרוכשים דרך וואלה שופס...

קניתי אליפטיקל מהחנות דרך זאפ. נוחות ההזמנה היתה קלה. המוצר הגיע בזמן הרכיבו לנו אותו שני חברה נחמדים. לאחר פחות משנה כשהמוצר התקלקל קיבלנו שירות מהיר של תיקון עד הבית.