אנחנו הגענו לחנות בהמלצת חבר,אשר רכש מוצרים פעם בחנות זאת,פגש אותנו נציג החנות בשם סמיון - חשוב לציין בחור אדיב וישר עם ידע רב בתחום מוצרי חשמל,לקח הרבה זמן עד שהחלתנו מה כיוון
הוא היה מאוד סובלני ונתן טיפים שווים,אשר עזרו לנו בהחלתה לא כלה,כאשר קיים מבחר גדול בחנות קשה מאוד להחליט לאיזו כיוון לחשוב,היה לנו צורך בהרבה מוצרים עקב מעבר דירה ומוצרים אשר היו ברשותנו רובם ישנים ולא היה כדי לשלם על הובלה ולסחוב אותם אחרינו,עשינו לעצמנו רשימה עם מוצרים מומלצים שזה היה טלויזיה 50''SAMSUNG מדגם UA50F5000,אגב ממליץ בחום לסמסונג יש תמונה משגעת,בדקני לגבי מדיח כלים ZANUSSI,מדיח לא יקר אבל עם אחריות מורחבת,בדקנו גם לגבי כיריים קרמיות ותנור של חברת GORENJE,קיבלנו הצעת מחיר ובעלים של החנות מני הבטיח,אשר עם נחליט להתקדם עם הקניה (שהיא עסקה לא קטנה) - הוא ישפר לנו מחיר משמעותית,לאחר עזיבת חנות,עשינו סקר שוק בכמה מקומות ועדיין מחירים בדיגיטל אלקטריק עדיין היו יותר זולים ב 10% עד 15%
שזה די משמעותי בקניה גדולה,באמת חזרנו לחנות וביצענו שם הזמנה,קיבלנו גם הנחה ומתנה ממני - בעל החנות,כמו שהוא הבטיח לנו,נתנו מקדמה וביקשנו לשמור מוצרים במחסן שלהם,עקב כך שאין עדיין אפשרות לבצע הובלה,כי אין עדיין מפתח,לאחר כשלושה שבועות בקשנו לספק לנו סחורה וקיבלנו מוצרים יום למחרת,חוץ ממדיח כלים,אשר נגמר במלאי בזמן הזה,לאחר המתנה קצרה של יום אחד,סופק לנו מדיח כלים מדגם חדש ןללא חיוב עבור הובלה נוספת,התקשר עלינו מני וביקש לסלוח על אי נוחות,היינו מרוצים מהמוצרים ומשרות אישי,אשר לא קיים בכל מקום,הגעה לחנות מאוד נוחה,חנות ליד קניון הזהב,קיימת חניה מסודרת בתשלום,אגב בעל החנות נתן לנו שובר לתשלום החניה על חשבונם,נציג סמיון היה קשוב לבקשות שלנו,מצא באינטרנט והדפיס לנו הוראות שימוש ברוסית לתנור,כדי שנוכל להבין יותר טוב לגבי השימוש בתנור,ממליץ בחום על החנות זאת,נחזור בעתיד
לקנות מוצרים נוספים לפי הצורך,אני יכול לציין,אשר בעזרת מחיר טוב,שרות מצוין ואמינות - הם רכשו לקוחות מרוצים,