
שירות אדיב מקצועי ומהיר זמן שילוח היה 7 ימים והגיע תוך 3 ימים. אשוב לרכוש שוב מספק זה.

שירות אדיב מקצועי ומהיר זמן שילוח היה 7 ימים והגיע תוך 3 ימים. אשוב לרכוש שוב מספק זה.

ביצעתי הזמנה ביום חמישי, שבוע לאחר מכן התקשרתי לברר מתי תהיה ההספקה אמרו לי שטרם עברו שבעה ימי עסקים, הם החשיבו גם תשעה באב כיום שאינו יום עסקים, הבטיחו לברר ולחזור אליי, אף אחד לא התקשר, כעבור 3 ימים נוספים התקשרתי שוב אמרו שמישהו מחברת ההובלות יתקשר לתאם ושיש עדין עוד יום עסקים אחד כי יום ההזמנה גם לא נחשב, למחרת התקשרתי בארבע (במייל אישור הזמנה ששלחו לי נכתב ששרות הלקוחות עובד עד חמש) ונציג מכירות ענה לי ששרות הלקוחות עובד עד 4, הסברתי לו שהיום זה יום העסקים השביעי ואף אחד עדין לא יצר איתי קשר לתיאום אספקה הוא אמר לי להתקשר מחר כשיהיה נציג, שאלתי איך מבטלים את ההזמנה והוא אמר לכתוב מייל לשירות לקוחות וזה מה שעשיתי, למחרת התקשרה אלי נציגה שהתנצלה ואמרה שהיא תדאג שמישהו מחברת ההובלות יתקשר, הם אכן התקשרו לקראת סוף היום לתיאום אספקה בעוד שבוע בין 9 ל 16, כי ימי החלוקה שלהם בחיפה הם רק שלישי וחמישי. כמובן שלא קיבלתי פיצוי אבל שמחתי שהמקרר הגיע סוף סוף אחרי כמעט שלושה שבועות מההזמנה.

אתר מומלץ ביותר עם מענה טלפוני זמין ומהיר שירת אותי בחור מדהים בשם גל שענה לי על כל שאלה (והכנתי רשימה של שאלות על המוצרים של BSH) גם כשגל לא ידע לתת לי את התשובה המדוייקת הוא תמיד חזר אליי בטלפון עם תשובה לכל שאלה ותמיד זה היה מהר שורה תחתונה אתר אמין ומומלץ מתעסק עם יבואן רשמי שירות עם סבלנות וסובלנות המכונה הגיעה מחכים לטכנאי תודה רבה לגל המדהים!!!

שירות גרוע פשוט. דיבור שונה לגמרי לפני ואחרי הרכישה. הזמנתי טלויזיה סמסונג באתר המוצר הגיע לאחר כמה ימים ועבד בסהכ 3 ימים ואז הופיע הצללה בחלק הימני של המסך. פניתי לחנות ושם ניסו להעביר את האחריות אלי שאני דפקתי את הטלויזיה וכל זה פחות מ3 שבועות מרכישת המוצר. כניראה שהחנות מספקת מוצרים סוג ב או דפוקים. בינתיים צריך לקבוע עם טכנאי עד שיגיע. ולהפסיד שעות עבודה טעות של הזמנה
שלום, לצערנו כמעט כל הפרטים ששמעון הציג בתלונה שלו אינם מדויקים. הפרט המדויק היחידי הוא שהוא רכש דרכינו מסך סמסונג!!! שמעון רכש מסך וביקש להתקינו בכתובת מסוימת, לאחר זמן מה הלקוח התלונן על בעיה במסך וכאשר הזמין טכנאי הוא הזמין אותו לכתובת שנה ממקום ההתקנה המקורי. משמע, הלקוח ביצע העברה של המסך וכנראה במעמד העברה מסך נפגם לו, ולכן, על תקלה מסוג זה אין אחריות. כפי שהלקוח יודע!!! המוצר הינו מוצר חדש שכן, מי שהוציא את המוצר מאריזתו המקורית!!! הינו טכנאי מטעם היבואן - אז לבוא ולרשום שאנחנו מוכרים מוצר משומש כאשר הלקוח יודע שהוא קיבל מוצר חדש זה קצת הטעייה ועיוות המציאות. לצערנו עניין ההכפשה הינו דרך של כוחניות לקבל שרות ושאנחנו נספוג את החלפת המוצר לאחר שהוא היה זה שאחראי לפגם שנוצר.

הזמנו את המוצר לפני החג, והוא הגיע בזמן הקצר ביותר לאחר צאתו, זאת לאחר שדאגו לנו מעת לעת למקד את זמן ההגעה. השירות היה אדיב. המקפיא נראה מעולה ומרווח, עם 5 מגירות.

שירות מצוין. רכשתי טלויזיה דרך האתר של סלטק ובמהלך שבוע העסקים שהטלויזיה הייתה אמורה להגיע בו התקשרו 3 פעמים לבדוק אם חברת השליחויות סיפקה כבר את המוצר שהגיע בפועל תוך שישה ימים, מומלץ מאוד.

דברתי עם המוכר , בקשתי אספקה לפני החג ,הסביר שזה לא בטוח מקוצר זמן, קבלתי את המוצר לפני החג.

קניתי באתר תנור משולב ההזמנה היתה קלה, כמו כן תאום האספקה. סופק מהר תוך כ 5 ימים.

הזמנתי טלוויזיה של סמסונג 65" UE65NU7090 ומסתבר שצריך להזמין בנפרד התקנה של טכנאי בשביל שהאחריות תהיה תקפה, אבל בשום שלב בהזמנת הטלוויזיה וגם לא במייל הרכישה רשום שצריך להזמין מתקין, אז עכשיו צריכים לחכות שבוע נוסף בלי טלוויזיה רק למתקין יכניס את הכבל לחשמל.

חוויה מצוינת, הגיע בזמן, היה פולואפ לוודא לגבי המשלוח שבוצע על ידי חברה אחרת, המון תודה

עשו את החג הכי שמח 😄, מהיום למחר הגיעו הכיריים. תודה גל.. ותודה לחנות טךטק חיפה. נעים לעבוד איתכם.

רכשתי בתאריך 11/09/19. מקרר של האייר..לאחר כמה ימים התקשרו אליי ועדכנו אותי שהדגם אזל מהמלאי והם מביאים לי אחר.היה חשוב לי שהדגם החדש יהיה תואם מביחינת הנפח..הם הטעו אותי פעמיים בשני דגמים שלא תואמים את הנפח של המקרר החדש.שירות גרוע מאוד וממליץ לשים לב כשמשנים את פרטי העסקה שלא יעבדו עליכם..בסוף נעשה זיכוי אבל אני נשארתי ללא מקרר לחג

חברת cell tec היו מאוד יעילים ושירותים. קיבלתי את מכונת הכביסה שהזמנתי תוך מספר ימים מההזמנה, על אף שאנו לפני תקופת חגים. אספקה בזמן שנקבע, הוציאו את המכונה הישנה, ללא תוספת על הובלה. ההתקנה תבוצע ביום למחרת ע"י חברה אחרת. סה"כ אחלה שירות. ממליצה

שירות אמין מקצועי ומהיר. הזמנתי ביום חמישי בערב וקיבלתי את המוצר ביום ראשון בבוקר. ממליצה בחום.

שרות טלפוני מדהים ויעיל ביותר. הבטיחו שהמוצר יגיע לנקודת איסוף תוך שבעה ימים. בפועל הגיע בפחות זמן וישירות אלי הביתה. אמשיך לקנות באתר זה.

שירות לקוחות מזעזע/ ביטלנו את ההזמנה. התקשרנו לברר משהו בנוגע להרכבה וקיבלנו התייחסות מזעזעת ופוגענית.

הזמנתי מייבש בחצות הלילה של יום ראשון. ב-09:00 כבר קיבלתי שיחת טלפון בה קיבלתי פרטים על המשך התהליך. בשני כבר תואמה הובלה וברביעי קיבלתי המייבש. בין לבין יצרו איתי קשר מהחנות מספר פעמים כדי לוודא שחברת ההובלות תיאמה/ הגיעה/ שהמייבש עובד. ממש הופתעתי לטובה. תמשיכו כך גם לאחר הרכישה- וזכיתם בלקוחה קבועה!

קניתי מקרר שארפ דרך אתר ZAP, שרות מעולה, אספקה בזמן. הגיע תוך שבוע! ממליץ בחום!

הזמנה קלה ומהירה, זמן משלוח כמתואר באתר, קל לאיסוף. מרוצה מאוד ואשמח להזמין מוצרים נוספים

קניתי בסלטק כיריים גז מידאה במחיר ממש זול והמשלוח הגיע עד אלי תוך 3 ימים

שרות מהיר ואדיב , פשוט נפלא!!! הזמנתי מקרר ביום חמישי בצהרים , יום ראשון הוא כבר היה אצלי

חויה ניפלאה ממש שמחתי ליקנות אצלם היה כיף מהיום רק אצלם קונה, הגיע מהר הכל שלם באריזה חדשה

חנות לא אמינה. מומלץ להתרחק. רכשתי מהם מקרר, כדי לשדרג מקרר ישן אך פועל שהיה ברשותי. סיפקו מקרר פגום, והבריזו מיום ההחלפה שנקבע לשבוע אחרי. נימקו זאת, בדיעבד, בכך ש"בדקו בלילה וכל המקררים מדגם זה נמצאו פגומים". בינתיים נותרתי מעל שבוע ללא מקרר באוגוסט - עינוי של ממש, ונאלצתי לבטל ימי עבודה כדי לחכות למובילים, וכן להוציא כסף על אכילה מחוץ לבית. כשדרשתי פיצוי כספי על כל אלו, התקשר אליי מי שהציג עצמו כמנהל האתר, ובישר לי ש"נמצא מקרר אחד תקין". כשעמדתי על זכותי לפיצוי, הדף את טענותי לגבי הנזק שנגרם לי, ואף טען לגבי חלקן כי הן שקריות. שינויי הגרסאות - מ"כל המקררים פגומים ולכן לא הגענו" ל-"מצאנו מקרר תקין", ההתנערות הטוטאלית מהפגיעה שנגרמה לי, והשיחה הלא נעימה עם מנהל האתר, הותירו אותי בתחושה לא שקטה, ולכן בחרתי לבטל את העסקה מיידית. ממליצה לקרוא את הביקורות השליליות הנוספות שמופיעות על סל-טק באתר.

שירות מצויין קיבלתי מנציגה בשם עדי אלבז!! שירות מהיר וחזרה אלי לכל פניה. התנור יחסית זול לשוק אך קיבלתי תבנית אחת וכשרכשתי נוספת היא בעלות גבוה מהשוק, משלוח אקספרס בעלות גבוה מהשוק.

שירות מעולה, הזמנתי כיריים גז זכוכית לבנה Fujicom FJ-GHG750W המוצר הגיע מהר, מאוד מרוצה מהשירות, ממליץ בחום.