
שירות מצוין. אדיב ומקצועי. שניאור היה נציג המכירות שנתן לי מענה והיה מקצועי מאוד. ממליצה

שירות מצוין. אדיב ומקצועי. שניאור היה נציג המכירות שנתן לי מענה והיה מקצועי מאוד. ממליצה

קניתי מכשיר S21fe בסניף אילת שירות מדהים של שניאור מנהל משמרת עזר תמך והמליץ על מגינים ועל חבילה מתאימה בסבלנות חיוך , חווית קניה מצויינת

המחירים מאוד נוחים ומעבר לזה שניאור המוכר בחנות הוא נותן שירות ברמה הכי גבוהה שי מטפל בזריזות וביעילות , נותן תחושה הכי טובה שאפשר ללקוח אין אנשים כאלו במדינה זה אחד בדור אני יצאתי משמה מבסוט חבל על הזמן

שרות מעולה המוכר קרמן בעל סבלנות ותודעת שרות מעולה. היה נדיב ועזר בכל שאלה ממולץ ביותר

שירות מקצועי ומהיר. רכשתי סלולרי מעידו שטיפל בי באדיבות, הביא לי מכשיר עם יכולת הקלטה והסביר על האחריות. ממליץ

קניתי טלפון פיקסל 7. חוויית קניה מעולה, מוכר שירותי מאוד. הוספתי גם מגני מסך לטלפון ולאייפון ועשו מחיר על הכל

היי חברים רכשנו מכשיר פלאפון באילת בגו מובייל בעזרת הנציג עומר, אני חייבת לומר שהשירות היה מעל המצופה עומר ענה באדיבות ויושר, מאיר פנים לא סתם אנחנו חוזרים שוב ושוב לגו מובייל . תודה לעומר בפרט על הסבלנות והאדיבות שנתן לנו במהלך הקנייה , ייעץ, כיוון ושאל את השאלות הנכונות כדי שנדע לרכוש את המכשיר הטוב ביותר בשבילנו שגם עומד בתקציב . תודה עומר

צוות מעולה, אחלה שירות ויחס אישי, מוצר טוב ביבוא מקביל. חוזר לסניף בכל פעם שאנחנו באילת

אני ממש מרוצה מהשירות, עזרו לי למצוא את הטלפון הנכון עם הרבה סבלנות, תודה רבה !!

מסבירים מעולה על כל פלאפון. לא לוחצים עליך יותר מדי במעמד הקניה. מחייכים ונעימים. ממליץ מאד

רכשתי נייד חדש בשביל הבן שלי , שירות אדיב ומקצועי ע"י עינב מסניף שער הצפון ק. אתא

שירות וזמינות מדהימה, תמיד יש להם את המוצרים שהכי קשה להשיג בארץ,מחירים הכי טובים בארץ!

משתלם מאוד במחיר ובשירות. יש הסבר מפורט מאנשי הצוות על כל מהלך הרכישה. תודה לעידו וכל אנשי הצוות על ההסבר המפורט.

קיבלתי שירות מצוין מהודיה בסניף סינמה סיטי של גו מובייל. היא היתה מקצועית יעילה ואדיבה. כל הכבוד!

הזמנתי אוזניות חדשות שדאגו לבדוק מתי אני מגיעה לאסוף כדי שיספיקו להזמין ויהיה במלאי. הגעתי לחנות ואספתי במהירות, גיליתי שיש בעיה בטעינה של האוזניות, באתי יום למחרת ולאחר כמה בדיקות החליפו לי לאוזניות חדשות ותקינות. ממליצה מאוד, קונה שנים ותמיד יש שירות מעולה!

השירות שקיבלתי מהודיה היה מעל לממוצע, סבלנות, איכפתיות, ירידה לפרטים, בהחלט שהייתי חוזר לקנות שוב.

ייעוץ נעים, מקצועי, יעיל ומהיר. יצאתי עם טלפון חדש וציוד נוסף תוך רבע שעה! תודה רבה.

הגעתי במטרה לקנות אוזניות והודיה מאוד עזרה לי ופירטה את כל המאפיינים שלהן כדי שאוכל לבחור, שירות מעולה

קנינו טלפון Samsung galaxy s23 ואוזניות galaxy buds 2pro. קיבלנו שירות מעולה. תודה רבה לשחף על השירות!

הגעתי לסניף רמת גן לקנות מכשיר טלפון קבלתי שירות מהיר, מקצועי ויעיל מעובדת הסניף מיכל.

אחרי חוויית שירות מוצלחת בגו מובייל ירושלים לפני מספר שנים לא היה לי ספק שאחזור לאותה חברה רק שהפעם באילת ולא התאכזבתי, שחף המהממת סייעה לי לבחור את הפלאפון החדש במאור פנים וסבלנות אין קץ, ישבה איתי על מפרטים של מכשירים בניהם התלבטתי ענתה על שאלות במקצועיות ונתנה לי את הזמן שלי לחשוב ולהתנסות עם המכשיר שהוצע לי. ברכישה הסבירה בסבלנות על הפלאפון ופרטי האחריות. שירות נעים ומקצועי.

קיבלתי שירות מעובדת בשם הודיה היה חווית שירות מדהימה המון סבלנות והסבר על הכל עד הפרטים הקטנים מרוצה מאוד ואני הגיע גם בעתיד

מוכר אדיב (שניאור) נחמד ומבין שלא סתם מוכר אלה מסביר בחן ובסבלנות מה ההבדלים כיף לחזור לשם

הסניף צריך לעבוד לפי שעובד יהיה על לקוח אחד ויתן לו שירות מלא וכך גם להבא בתור ולא יעבדו עם כמה במקביל ואז הראשון שהגיע לא יקבל שירות במשך 20 דקות קניתי טלפון בגו מובייל ולאחר ששילמתי את הכסף פיתאום העובדים לא היתייחסו אלי בכלל והיו עם שטר הלקוחות ולא קיבלתי אפילו קבלה/חשבונית על התשלום ולא מתייחסים אלי וגם כשאני אומר להם חברה אני הייתי פה קודם ועוברות 20 דקות ואף אחד לא מטפל בי ואפילו לא קיבלתי את הטלפון שקניתי לאחר ששילמתי ורק לאחר שהרמתי את קולי פתאום התייחסו אלי
לקוח יקר, ראשית מודים לך על רכישתך. אנו משתדלים להעניק לקהל לקוחותינו את השירות האישי והטוב ביותר, נציגנו נותנים מענה לשאלות הלקוחות ומסייעים בהתאמת המוצר לצרכי הלקוח. בכל מקרה, מתנצלים אם חשת אי נעימות בהמתנה. בברכה, צוות GoMobile

היו מאוד שירותיים, קיבלתי מענה וטיפול מהיר בבקשה שלי גם טלפונית וגם פיזית בחנות עצמה