
הגענו לחנות כדי לקנות מכשיר .רציתי להודות למןכרת נוי על השרות המעולה! הכל עם חיוף וסבלנות! החנות מסודרת ונעימה מאוד! ממליץ לכולם ובבדטי אחזור בעתיד כשאצטרך):

הגענו לחנות כדי לקנות מכשיר .רציתי להודות למןכרת נוי על השרות המעולה! הכל עם חיוף וסבלנות! החנות מסודרת ונעימה מאוד! ממליץ לכולם ובבדטי אחזור בעתיד כשאצטרך):

עובד בשם עומר נתן שירות מצויין המחירים היו הוגניים והעובדים נותנין שירות טוב שווה לקנות שם

שירותיים למופת ,יעילות ומקצועיות ללא דופי מהירים בטיפול ומקצועיים בהנחיות המקצועיות. בולטת. במיוחד נוי המקסימה ואלי מנצח על הצוות. כל הכבוד!!!!

הגענו רעייתי ואני לחנות ברחוב משכית בהרצליה על מנת לרכוש סמארטפון. שנינו אנשים מבוגרים שפרשו מעבודה ושראו דבר או שניים בחייהם. חשוב לי מאד לציין שלא זכורה לי חוויית שירות בעבר כה מרגשת כפי שחווינו מצד הנציגים, נוי ואלי המקסימים. המקום משדר עיצוב אלגנטי ומאופק. המחירים תחרותיים. יצאנו מהחנות עם חיוך והרגשה טובה ושקיבלנו תמורה מלאה בגין רכישת המוצר. ממליץ בחום!!!!!

הם ככ נחמדים בחנות שבא לך להישאר.שרות בכיף החנות נקיה ומסודרת ומרשימה. שמה של נוי יצא לפניה ולא לחינם שרות אדיב ומצוין וגם אלי עזר בשרות בחור על הכיפאק . ממליצה לקנות כאן יש אפילו חניה!

שרות טוב יעיל ונעים מאוד עונה על הציפיות הסבר מפורט ומדוייק עם חיוך סובלנות ממליץ בחום לקנות בחנות צוות לעניין אלי ונוי !

המוכרים אדיבים, מבינים, סבלנים, נחמדים ואדיבים. סידרו לי חניה במקום, פתחו בפני את המכשיר כדי לוודא שהוא תקין, עזרו לי שאיני מבין ממש להעביר את כל המידע מהמכשיר הישן, היו סבלניים לשלאות שלי עשו הנחה וסיפקו שירות אדיב מאוד! מומלץ בחום ממש!

הגעתי לחנות דרך המלצות מהאינטרנט החנות דורגה הכי גבוה מבחינת שרות והמלצות ואכן קיבלתי שרות מצוין סבלני מהמוכר אלי ומכל הצוות נהנתי תודה רבה! ממליצה בחום

ברצוני להודות למוכרת נוי על שרות מקצועי ואדיב. באתי כדי לקנות מכשיר מסוים ונוי עזרה לי לבחור דגם אפילו טוב יותר! האוירה בחנות נעימה וסבלנית ממליצה בחום

הזמנתי מוצר lg2 mini מכם ב1.7.15 והמוצר אינו הגיע למרות שבאתר כתבו עד חמש ימים וחיכיתי כ-11 ימים. התקשרתי אליהם ואמרו את קוד מעקב ההזמנה ואמרו שהמוצר כבר בדואר. הגעתי לדואר ואמרתי את קוד המעקב והמוצר לא היה שם. גם למחרת, כשבאתי שוב בתקווה שהמוצר יהיה שם, המוצר עוד לא היה שם, וגם היום באתי לדואר והוא לא היה שם. משם שלחו אותי לדואר המרכזי ובדואר המרכזי אמרו שגם שם אין שום פריט. בקיצור, חנות גרועה ואני ממש ממליץ לכם לא לקנות בה.
צר לנו על תגובתו השלילית של הלקוח אבל כפי שהוסבר ללקוח - החבילה יצאה אליו בדואר יום למחרת ההזמנה - מכיון שהמשלוח נעשה על ידי דואר ישראל ומעבר לתשלום שאנו משלמים עבור המשלוח ואיננו גובים מלקוחותינו - לפעמים בדואר ישראל יש עיכובים - לצערנו הרב - ללקוח היה עיכוב של 5 ימים שנוצר משביתה של הדואר - הצענו לפצות אותו על מנת שיהיה שבע רצון למרות שהעיכוב הוא לא באשמת החנות ועשינו ככל שיכולנו על מנת לזרז את המשלוח - אך הלקוח בחר במקום לפנות אלינו לעדכן שהמוצר הגיע בשעה טובה- בחר לכתוב תגובה שלילית על לא עוול בכפינו. מאחלים ללקוח כל טוב. אנו נמשיך להשתדל לעשות כל מאמץ אפשרי עבור קהל לקוחותינו היקרים.

שלום. היום נכנסתי לסניף שלכם במוביילנד בהרצליה. הייתי ממש לחוצה כי אבד לי המכשיר והייתי צריכה אס או אס לקנות חדש. אני חייבת לצין את האדיבות והשרות של המוכרים אלי ונוי שעזרו לי לשחזר את הנתונים שאבדו והכל בהרגשה טובה ובסבלנות. אני ממש מרוצה ואמליץ לחברי!!

השרות אדיב ומקצועי ברמה סופר גבוהה מוכרת מקסימה ומקצועית בשם נוי שמעניקה יחס חם ואיכפתי זה הפלאפון השני שאני קונה מאותה חנות ומאוד מאוד מרוצה שווה לכם לקנות מהם

הגענו לחנות וקנינו שני מכשירי one plus בעבורי ובעבור הבן שלי. השרות היה אדיב ובו ב למי ברצוני לציין במיוחד את העזרה של נוי שהיתה סבלנית ואדי בה! ותודה לבן שעזר בשמחה להעביר אנשי קשר וסייע מעל המצופה! האוירה בחנות מקסימה ממליצה בחום!

ביום ה' ה2/7/15 בשעה 14:17 פניתי טלפונית למוביללנד לצורך רכישת המכשיר, הופניתי ע"י המוכר לביצוע הרכישה אונליין, עם סיום מילוי הפרטים האישיים ובחרתי באופציית הזמנה טלפונית ב14:26 הראה האתר מס' הזמנה וכן נכתב שם שנציג החנות ייצור עמך קשר בהקדם, כ"כ צויין שהאישור למעקב הזמנה נשלח אלי למייל. כ"כ אציין שזמן האספקה הנקוב באתר לגבי המוצר הוא עד 5 ימים וששעות העבודה הן א-ה 9-19 ו 9-14. כשראיתי שהנציג לא חוזר אלי בהקדם, התקשרתי ב15:04 ואז נאמר לי שיש עומס ולכן ייתקשרו אלי עוד כשעה, כשלא חזרו אלי אחרי עוד שעתיים התקשרתי שוב אחרי 5 פעמיים ובשתיהן היה כבר תא קולי (למרות שמצויין עד 19), חיכיתי גם ביום ו וגם היום (א) עד שהחלטתי להתקשר ב 10:39סיפרתי הכל לנציג ועל כל עוגמת הנפש הזאת כל מה שהיה לו להציע זה שהמוכרנית תתקשר אלי ותבצע באופן ישיר את העסקה (ועל זה שה5 ימים יתחילו רק עכשיו ורק עקב פנייתי הנוספת, אמר שהיה להם עומס וגם ביום ו לא עובדים(?), לא קיבלתי את זה והודעתי לו שהעיסקה מבוטלת ואשלח ביקורת).
קיבלנו את תלונת הלקוח ובדקנו מה בדיוק קרה שם. הלקוח השאיר אך ורק מס טלפון של בזק לחזרה- ניסו לחזור אליו מס פעמים ואין מענה במספר. גם לאחר קבלת התלונה של הלקוח ניסינו שוב ליצור עימו קשר אך בלא הצלחה . בפעם היחידה שהוא ענה לטלפון הוא אמר שבדיוק באים לאסוף אותו ושננסה לחייג למחרת. העובדת הנ ״ל שטיפלה בהזמנה הראתה לי בטלפון שלה לפחות 20 שיחות ללקוח על פני שלושה ימים. הדבר היחידי שנכון בתלונתו של הלקוח הוא שביום שישי כאשר יש עומס בחנות - לא מטפלים בהזמנות. שימו לב שהלקוח הזמין ביום חמישי בצהריים וביום ראשון ב10 בבוקר כבר ביקש לבטל את ההזמנה כאשר יצרו עימו קשר. אנחנו מתחייבים ל5 ימי עסקים ואכן עומדים בהם - חבל שאתם רצים לפרסם כל תגובה של לקוח ולא משנה כמה היא לא מוצדקת. אנחנו עובדים קשה מאוד בשביל שביעות רצון לקוחותינו ולא יתכן שתגובה כזו קנטרנית אפילו תפורסם. נמשיך לעשות את כל המאמצים לשביעות רצון לקוחותינו גם בעתיד.

הגעתי לחנות כשאני לא סגורה על איזה מכשיר אני רוצה לקחת, המוכר עזר לי הקשיב והסביר על כל מכשיר שהתעניינתי בו עד שבחרתי, השירות היה אדיב החנות ניראת טוב והמחירים היו פצצה

שרות מעולה ברצוני לציין במיוחד את העזרה של בן שהיה עם הרבה רצון טוב. מקצועיות רבה ידע רב וסבלנות. הקשבה רבה לצרכי והכל בסבר פנים יפות!!! מחירים זולים במיוחד ממליץ לכולם!

הגעתי לחנות שהיתה מסודרת ונקיה מיד ניגשה אלי נוי בחיוך והציעה לי עזרה התייעצתי איתה על מספר ניידים בסוף קניתי איפון 6 היא טיפלה בי כמו שצריך והשרות היה זריז ובנועם

הגעתי לחנות עם הרבה שאלות לגבי איזה מכשיר הכי מתאים לי והמוכרת נוי המדהימה עזרה לי במקצועיות וענתה לי בסבלנות מדהימה ונדירה על כל שאלה שהיתה לי. חווית הקניה שלי שם היתה מעולה ואני בטוחה שאחזור לשם כשאצטרך מכשיר נוסף! האוירה בחנות מאוד שירותית ואדיבה ואני מאוד ממליצה בחום לקנות שם אתם תקבלו שירות מצויין אמין ותמיד עם חיוך:)

באתי אחרי הסגירה טיפלו בי אלי נוי ונועה כאילו התחלנו את היום .היו מאוד סבלנים וכם רכשנו אביזרים מצוינים. יחס חם והרבה ידע בהחלט קניה טובה. מומלץ.

ב-8.6.15 נכנסתי לסניף הרצליה ורכשתי בו במקום, ללא הזמנה טלפון נייד LG G3 - החנות מאד מרווחת (תלוי מתי מגיעים, יכולים להיות קשיי חניה בסביבה), קיבלתי שרות מעולה, מקצועי ויעיל מאלי, והמחיר בחנות מצוין בהשוואה למתחרים. אשמח לרכוש שם בעתיד שוב.

הזמנתי את המוצר בטלפון כי רציתי לבוא לקחת אותו (לא רציתי לחכות לו בדואר) המוצר חיכה לי בחנות, באתי, שילמתי ולקחתי. פשוט וקל ועם שירות נעים וטוב.

הגעתי, רכשתי את המכשיר, עזרו לי להעביר את אנשי הקשר.. יצאתי מרוצה. הצקתי עם עוד כמה שאלות.. וענו לי עם סבלנות ו..זהו בסה"כ

מהרגע שנכנסתי לחנות קיבלתי שירות ויחס מהטובים שקיבלתי. נועה, מנהלת החנות הייתי מאוד נחמדה ואף המליצה לי והסבירה על כל המפרט תוך ידע ואמינות במוצר. דאגה לצ'פר אותי כדי להגדיל את שביעות הרצון. נוי שטיפלה בכל שאר הדברים הייתה מקסימה. ממליץ בחום!

חווית הקניה הייתה יוצאת מן הכלל בחור מדהים בשם בן עזר לי מאוד בכל נושא ושאלה...! קיבלתי שירות אדיר מנוי ומאלי וכל הצוות צוות מהמם בטוח שאחזור וממליצה בחום לכל חבריי!