
עומר המוכר הסביר בטוב טעם בעל ידע נרחב אדיב מאוד ומסביר פנים. בע"ה עוד נחזור

עומר המוכר הסביר בטוב טעם בעל ידע נרחב אדיב מאוד ומסביר פנים. בע"ה עוד נחזור

הסניף באילת - החנות הכי זולה בארץ בדוק! אחרי סקר שוק מעמיק הגעתי לסניף באילת שם קיבלתי גם את המחיר הכי טוב וגם חווית קניה מעולה. אני רכשתי אצל שניאור שנתן שירות מכל הלב ועזר לי לרכוש בדיוק מה שהייתי צריך. תודה, אחזור שוב...

שירות מעולה ,הודיה עזרה לי והיא הייתה ממש חמודה ועוזרת בכללי המוכרים אנשים נעימים ונחמדים מחירים נוחים ,יחס אישי מעולה. בקיצור אני ממש מרוצה מהשירות ,היה נחמד לקנות שם ובהחלט הקנה שם שוב

אליאור נתן לי שירות. היה מקצועי, ענה על שאלותי לעניין. טיפל בי כמו שלקוח מצפה. המחיר גם היה סביר. יצאתי מרוצה, נתראה במכשיר הבא בעוד 3 שנים.

זמינות מוצרים, מחיר סבבה, שרות זריז, שעות פתיחה נוחות, מרוצה מאוד וממליץ לנסות אותם תמיד

תודה רבה על שירות טוב, התקנה מעולה של מגן מסך, אחזור שוב לקניות נוספות בוודאות.

קניתי שעון גאלקסי והשירות היה מצויין מעל המצופה ועם המון סבלנות מוכר בשם רז עזר לי

אחלה שירות. מקצועי, מהיר, מדוייק. דודו עזר לנו לקבל החלטה בין מספר חלופות ולרכוש את המוצר הטוב ביותר בתקציב נתון.

הגעתי לקנות מכשיר גלקסי s23 קיבלתי שרות מהיר אדיב ובלתי מתפשר מדודו המדהים ממליץ בחום ואחזור שוב

מגיעה פעם שלישית בשנים האחרונות לסניף בסנטר להחלפת מכשיר - בגלל המחיר והשרות. תודה מיוחדת למיכל מהסנטר על שירות סופר מקצועי, יעיל ואדיב.

קניתי בGoMobile סמרטפון לאשתי עם איסוף באילת , זו הקניה השלישית שלי אצלם של הטלפונים במהלך שנים האחרונות ורוצה לציין את רמת שירות מעולה, מחיר אטרקטיבי, זמינות למוצר במיוחד נציגה ליזה שעזרה לי להחליף הזמנה לטלפון עם נפח גבוה יותר ולהשלים לעוד מוצר. תודה רבה על השירות המקצועי ואדיב מאוד.

קיבלנו שירות מצויין הסברים, הרבה סבלנות ורצון לעזור אדיבות ויחס חם מגיע להם פרגון תודה רבה

אחלה סניף, צוות מדהים; עובדים נחמדים, מקצועיים ונותנים שירות מהר. מחירים נוחים. מומלץ ביותר. כדאי להגיע :)

ליזההמקצימהה איתה מעולהה, ביקשתי שתיתקשרו מתי שיגיע הapple watch ואחרי יום התקשרה אליי להגיד לי שיש במלאי. קניתי דרקה❤️❤️

נהניתי מאד השרות האיכפתי של דוד מהחנות באילת. הוא דאג לי ייעץ ויצאתי מאד מרוצה

תודה רבה לבחורה בשם ליזה , על שרות ועזרה 🙏 קיבלתי שרות מהיר וקל דרך טלפון

אדיבים מקצועיים ויעילים, מחיר סביר ביחס לאחרים. היו אינפורמטיבים ואדיבים גם בטלפון, לכן הגעתי פיזית. המיקום נוח ויש חניה תמיד.

קניתי טלפון בשער הצפון קרית אתא, שיאומי NOTE 12 סך הכל היה בסדר גמור, לא משהוא חריג, יש להם מבצעים מעולים 919 שקל כולל אחריות מורחבת לשנה וחצי מגן מסך וכיסוי

פז, מי שתמך בי דרך הwhatsapp, ענה באדיבות על כל השאלות, נתן עצות, ולבסוף יצר עבורי עגלת קניה מוכנה מראש ע"פ מה שרציתי. כשהגעתי לחנות, החברה' שם היו מאוד נחמדים ונעימים (בדיוק לא מה שציפיתי ממעבדת שרות פלאפונים). המחירים נראים לי הוגנים, ועכשיו נותר לראות איך יהיה השרות במסגרת האחריות....

השירות מהיר הוגן ומעןלה, דודו עזר לי, היה אדיב, נעים ונתן שירות מעולה. בהחלט אחזור

קיבלתי שירות סופר סובלני ונעים מקמרן שעובד בסניף באילת. סניף מסביר פנים כולל שיחה טלפונית עם הסבר לפני כן

שירות מעולה וסבלנות מהמוכר שניאור היה נדיב ומקצועי וגם סידר לי בטלפון משהו עם ההגדרות ממליצה בחום לשם בטוח אני יחזור וימליץ לעוד

שירות לקוחות מזעזע. רכשתי מכשיר חדש לפני פחות משנה שהתקלקל, פשוט מת ביום אחד. שמתי שמתי לתיקון אצלם במעבדה ואמרו שיקח שבוע גג שבועיים. לאחר מכן מתקשרים ואומרים שזה יקח 30 ימי עסקים (חודש וחצי!!) כדי להחזיר לי את הטלפון מתוקן ואם אני רוצה אני יכול להוסיף 400 שקל ולקבל מכשיר חדש. מנסה להתקשר לשירות לקוחות להתלונן, מנתקים לי בפנים ואחרי זה אומרים שאין שירות לקוחות, יחזרו אליי רק שבוע הבא. ביזיון, יחס רע, לא עונים. לחלוטין לא אקנה שם יותר.

שירות מעולה ומהיר, המוכר סייע לי במספר שאלות במענה מקצועי. עזר לי לבחור את הדגם הכי מתאים לי