
שירות טוב נמדד כשמתחילות בעיות כאלו ואחרות. במקרה שלי, קיבלתי שירות *מצוין*, למרות שצצו כמה בעיות שלא היו קשורות כלל לחנות. ראשית, לפני הקנייה יכולתי להתייעץ עם החנות בוואטסאפ ולקבל ייעוץ מקוצעי ומלא עוד לפני שקניתי, ואלקטרוקליק גם עזרו לי לתאם את הטכנאי להתקנה של המדיח. לאחר הרכישה קרתה תקלה עם היבואן שגרמה לכך שסופק לי מדיח לא תקין (לאחר שטכנאי ההתקנה פתח את הקופסא התגלתה בעיה עם הדלת ועוד בעיה אחרת), סירבנו לקבל את המוצר והסברנו את הבעיה לשי מאלקטרוקליק. מה שבחנויות אחרות הופך לסאגה של מיילים ותחנונים, צעקות ואיומים - עבד בצורה טובה מאוד (אפילו יוצאת דופן!) עם אלקטרוקליק. עוד באותו יום (!) הגיע מוביל לאסוף את המדיח התקול מהבית שלנו. בנוסף, בהתאם לבקשתנו בוטלה העסקה ללא כל קיזוז כספי ובלי לטרטר אותנו. בנוסף, לאור איחור משמעותי שהיה עם ההובלה, גם פוצינו בצורה מלאה. שירות טוב קל לספק כשהכל מסתדר, הרבה יותר קשה לספק כשדברים שלא קשורים לחנות משתבשים. אלקטרוקליק נתנו לי שירות מצוין במצב שהוא באמת היה לא פשוט לחנות ולא באשמתה (אלא באשמת היבואן), וגרמו לכך שמה שהיה יכול להיות חוויה של סיוט מתמשך- הפך לזיכרון טוב על שירות מצוין. את הקנייה הבאה שלי - אבצע באלקטרוקליק ללא כל ספק.























