מפרסם ב-zap מאז 2015

‎מובייל לנד‎ ‏(MobileLand) - עמוד 57

סלולאר ואביזרים (תל אביב)

4.56 / 5 ממוצע מבוסס על 43 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: מוביילנד אן ג'י אן בע"מ
נמצאו 1456 חוות דעת גולשים על מובייל לנד
אילת
אילת
11.11.2015
מוצר שנרכש: מכשיר סלולר g3

חוויית שירות מצוינת, יהודה עזר לי מאוד. הוא אפילו עשה בשבילי משהו בהגדרות שזה מצוין כי אני לא מבינה בפלאפונים בכלל. תודה יהודה.

חוות הדעת עזרה לכם?
יוסף
יוסף
04.11.2015
מוצר שנרכש: סמארטפון S3 נאו

ברצוני לציין את השרות המעולה שקיבלתי מה מוכרת נוי המקסימה! זה מכשיר ראשון שקניתי במטרופולין והיא עזרה לי לפתוח חשבון גיל להוריד אפליקציות והכל בסבלנות עם הסבר מפורט על השימוש במכשיר. תודה רבה על הכל ממליץ לכל אחד לקנות שם

חוות הדעת עזרה לכם?
משה נהרי
משה נהרי
02.11.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי G3

באתי לחנות ומיד קיבלתי מענה - שירות אדיב מהיר ומקצועי כולל טיפול ובדיקה במקום של תקינות המכשיר

חוות הדעת עזרה לכם?
נעם
נעם
01.11.2015
מוצר שנרכש: פלאפון s3

ממש אהבתי אהבתי החנות החנות לילך החנות קטנה ,המוכרים נטולי פוזה ועניינים ומחירים באמת ברצפה לדעתי שווה לקפוץ ולתת מבט

חוות הדעת עזרה לכם?
מתן
מתן
30.10.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי galaxy e5

קניתי בסניף ירושלים במקום, נתן לי יהודה שירות אדיב מקצועי וסבלני ביותר, ותוך כדי ניסה לתת שירות לכמה שיותר לקוחות בתמרון סבלני ומחושב. מומלץ ביותר!

חוות הדעת עזרה לכם?
ישראל
ישראל
27.10.2015
מוצר שנרכש: פלאפוו s6

היה פצצה אין דברים כאלה ואין אנשים כמו יהודה.סבלנות של פיל ושרות מעל ומעבר.התאמה אמיתית לצרכים של הלקוח. תודה רבה על השירות

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
26.10.2015
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
Amir
Amir
20.10.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי A5

רציתי להגיד שקודם כל הגעתי בגלל המחיר שבאמת היה הכי תחרותי שמצאתי! מעבר לזה ההגעה לחנות הייתה נוחה מאוד יש חנייה צמודה בחינם, החנות נראית מדהים, ויותר חשוב מהכל קיבלתי שירות מאיש מכירות בשם אלי, שהיה מאוד מאוד אדיב סבלני ונחמד, וגרם לתהליך של הקנייה להיות קל מהיר ובאמת חוויתי. בטוח שאחזור שוב בהמשך, תודה לאלי וצוות החנות! אמיר

חוות הדעת עזרה לכם?
חנה
חנה
18.10.2015
מוצר שנרכש: פלאפון j1

שרות ששכחתי שאפשר לקבל.שני חברה צעירים עם ראש גדול נחמדים וחמודים .ורצון לעזור.אני בעזרת השם אחזור ואמצליץ למכריי על חנות שכזו

חוות הדעת עזרה לכם?
לילך
לילך
16.10.2015
מוצר שנרכש: פלאפון J5

חווית הקנייה הייתה חביבה עזרו לנו והסבירו ברור מה החסרונות והייתרונות של המכשיר .רציתי להודות למכור יהודה שהיה נחמד מאוד ועשה את חוויות הקנייה מהנה

חוות הדעת עזרה לכם?
מאי
מאי
16.10.2015
מוצר שנרכש: פלאפון 3

רכשנו מכשיר מתנה לאימי חזרנו שוב ושוב לחלפת הדגם וסנכרון אנשי הקשר, בקיצור שגענו אותם... אך השירות האדיב והמקצועי שקיבלנו מיהודה היה סבלני ומאיר פנ ,, חווית קניה יוצאת מן הכלל, מעל ומעבר, והמחיר הכי זול שהשגנו, מה גם שברשותם תעודת יצאת צדיק, בהחלט שנאמץ את המקום ונחזור שוב ותמיד

חוות הדעת עזרה לכם?
hasan
hasan
15.10.2015
מוצר שנרכש: סמארטפון Lgg3

הייתי בחנות ביום חמישי 14.10.15 עם אחיינים שלי קנינו שני מכשירים g3, ומכשיר אחד g4, מצאנו את החנות בזאפ הכי זול, קיבלנו שירות נהדר ע"י בחורה בשם נוי, היא הייתה עלא כיפק, והכל היה נהדר, שמחנו לקנות ונשמח לחזור ולקנות שוב

חוות הדעת עזרה לכם?
תום
תום
14.10.2015
מוצר שנרכש: סמארטפון lgg4

קניתי טלפון LG G4 אחד לי לאחי גאלקסי 6 חווית הקניה הייתה מצוינת המחירים היו טובים ממליץ על על החנות בסניף הרצליה שירות אדיבומצויין!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
משה
משה
14.10.2015
מוצר שנרכש: סמארטפון Lgg3

ברצוני לציין את השירות האדיב, מקצועי, סבלני, סובלני, אדיב.... ועוד ועוד שבחים לאלי. שמח שבחרתי לרכוש הטלפון בחנות זאת. ברצוני להוסיף לשבח ולציין את נוי שנכחתי בשירות שנתנה לאחרים שהגיעו בזמן שחיכיתי לעדכון הטלפון שלי.

חוות הדעת עזרה לכם?
יוני
יוני
14.10.2015
מוצר שנרכש: סמארטפון lgg4

מרוצה מאוד. מן השרות! ויחס מעולה ואישי אנחנו לקוחות חוזרים שוב ושוב ובעיקר בגלל היחס המקסים והשרות המצוין תודה למוכרת נוי המקסימה על השרות המצוין !! ממליץ לכולם

חוות הדעת עזרה לכם?
yoscf
yoscf
05.10.2015
מוצר שנרכש: פלאפון g3

השירות והקניה באמת אחלה כמו שאנשים אחרים מתארים פה. רק היה לי מוזר דבר אחד- קניתי מכשיר חדש והגרסה שלו לא מעודכנת. אם אני יעשה עדכון גרסה אז יכול להיות שהעברית של המכשיר תלך מכיוון שהמכשיר לא נרכש מהיבואן הרשמי.. כשהופיע לי בפעם הראשונה האפשרות לעשות את העדכון (ביום הרכישה) ישר התקשרתי לחנות כדי לבדוק אם העברית תיעלם והם יעצו לי לא לעדכן.. אז בשביל מה קניתי מכשיר חדש?

חוות הדעת עזרה לכם?
dean
dean
01.10.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי g4

הגעתי דקה לםני הסגירה טיפל בי אלי שהיה ממש נחמד עזר לי עם ההגדרות של המכשיר ועם המידע ונשאר איתי הרבה אצרי הסגירה. ממליצה על החנות. אחלה שירות. תודה

חוות הדעת עזרה לכם?
אורן
אורן
01.10.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי iPhone 6

טיפל בי בן שהיה סופר נחמד עשה לי גיבוי והעביר לי את כל הנתונים . החנות נעימה ומסודרת ויש להם מלא אביזרים שווים מומלץ. נחמדים מאוד

חוות הדעת עזרה לכם?
Tal
Tal
21.09.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי nexus 5

שלום לכולם, לפני כחודש קניתי במוביילנד סניף הרצליה סמארטפון. מאז החל הסיוט הגדול ביותר בחיי. מכרו לי פלאפון משומש ולא תקין, וכשחזרתי להחליף,נתנו לי בתמורה שוב פעם טלפון משומש ולא תקין. הייתי שם 3 פעמים, שילמתי ממיטב כספי, וכל פעם מחדש יצאתי מרומה ואפילו לא הציעו פיצוי. אני ממליץ להימנע מהתקרבות לחנות הזאת ברדיוס של 100 מטר. אך בכל כל האפלה חשוב לי לציין לשבח את מנהלת שירות הלקוחות של הרשת שנענתה למייל שלי במהירות ובאיכפתיות מירבית ויצרה איתי קשר לבקשתי והציעה בצורה מעט לא ישירה לספק לי החזר פיצוי. כמובן שלא נעשה פה מעשה שהוא מלפנים לשורת הדין וזה המעט שיכלו להציע לי, אבל בכל זאת זה לא מובן מאליו בישארל לצערי. אם כך יישר כח נעה, תודה על זמנך וצר לי שלא הצלחנו לפתור את העניין.

תגובת החנות

הובהר ללקוח במעמד הרכישה שיש מלאי מצומצם מאוד של נקסוס 5 במלאי והמכשירים הינם מביטול עיסקה ולא "בניילון " כאשר הגיע הלקוח לחנות בפעם הראשונה שטען שהמכשיר לא תקין על אף שעבר שבוע הוצע לו או לבטל עיסקה או להחליף למכשיר האחרון שנותר במלאי כאשר הובהר לו שוב שהמכשיר הינו מביטול עיסקה. הלקוח בחר לבצע החלפה ולאחר כשבועיים טען שוב שהמכשיר לא תקין. הלקוח הופנה אליי (נועה- מנהלת הרשת) הצעתי לו לבטל את העיסקה ולקבל את מלוא כספו בחזרה על אף שעבר כבר חודש מיום הרכישה או לשדרג למכשיר אחר ולקבל הנחה או אביזרים ללא עלות. הלקוח הגיע לחנות לאחר שבוע מיום שיחתנו והעיסקה בוטלה וקיבל את מלוא כספו בחזרה באותו הרגע. לתדהמתי, לאחר כשבועיים רשם הלקוח את התגובה הזו ושוב פניתי אליו מיידית לבדוק מה ניתן לעשות כדי לשפר את הרגשתו. טען שלא רוצה דבר כרגע ויחשוב על זה. לכן, לא ברור לי על מה מלין הלקוח - גם ידע מלכתחילה שהמכשיר הוא אחרון במלאי ויש מצב כי הוא לא תקין וגם אושר לו ביטול עיסקה לאחר 30 יום עם זיכוי מלא ובנוסף הוצע לו פיצוי.

חוות הדעת עזרה לכם?
אסף
אסף
01.09.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי lg g4 32

שרות אדיב עם חיוך שרות מקצועי מהיר טיפול/שרות מקצועי אמין דבר שקשה מאוד למצוא היום בחנויות מומלץ מאוד אן מה לחפש/לבדוק במקום אחר

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
26.08.2015
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
לאנה
לאנה
23.08.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי G3 32GB D855

שירות ברמה גבוהה מאוד. מקום אמין. מוכרים אדיבים, סבלניים, חווית קנייה נעימה ומקצועית. מומלץ מאוד!

חוות הדעת עזרה לכם?
טלי
טלי
22.08.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי מגן ומדבקה G3

חווית קנייה מושלמת, שירות אדיב ומקצועי של נוי. על אף שהגענו דקות ספורות לפני הסגירה, הסבירה בפרוטרוט על המכשירים השונים ועזרה לנו לבחור, לאו דווקא במכשיר היקר יותר, אלא הנכון ביותר עבורנו. הוכיחה שמדבקת אמון הציבור לא מודבקת שם לחינם.

חוות הדעת עזרה לכם?
haim dei
haim dei
19.08.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי גלקסי 6

טיפל בי בחור בשם דרור בחור זהב שדאג לכל מבוקשי ... היו כמה בעיות עם המשלוח כי הביאו לי מס' משלוח שגוי והוא דאג לי וטיפל בהכל ורציתי לציין רק אותו לשבח ... דרור תודה רבה אחינו

חוות הדעת עזרה לכם?
liron
liron
17.08.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Galaxy S6 SM-G920F 32GB

הגעתי לחנות בכדי לקנות galaxy s6 בחור בשם אלי קיבל את פני נתן שירות אדיב וטוב מאוד ממליץ על החנות

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון