
חוויית שירות מצוינת, יהודה עזר לי מאוד. הוא אפילו עשה בשבילי משהו בהגדרות שזה מצוין כי אני לא מבינה בפלאפונים בכלל. תודה יהודה.

חוויית שירות מצוינת, יהודה עזר לי מאוד. הוא אפילו עשה בשבילי משהו בהגדרות שזה מצוין כי אני לא מבינה בפלאפונים בכלל. תודה יהודה.

ברצוני לציין את השרות המעולה שקיבלתי מה מוכרת נוי המקסימה! זה מכשיר ראשון שקניתי במטרופולין והיא עזרה לי לפתוח חשבון גיל להוריד אפליקציות והכל בסבלנות עם הסבר מפורט על השימוש במכשיר. תודה רבה על הכל ממליץ לכל אחד לקנות שם

באתי לחנות ומיד קיבלתי מענה - שירות אדיב מהיר ומקצועי כולל טיפול ובדיקה במקום של תקינות המכשיר

ממש אהבתי אהבתי החנות החנות לילך החנות קטנה ,המוכרים נטולי פוזה ועניינים ומחירים באמת ברצפה לדעתי שווה לקפוץ ולתת מבט

קניתי בסניף ירושלים במקום, נתן לי יהודה שירות אדיב מקצועי וסבלני ביותר, ותוך כדי ניסה לתת שירות לכמה שיותר לקוחות בתמרון סבלני ומחושב. מומלץ ביותר!

היה פצצה אין דברים כאלה ואין אנשים כמו יהודה.סבלנות של פיל ושרות מעל ומעבר.התאמה אמיתית לצרכים של הלקוח. תודה רבה על השירות

רציתי להגיד שקודם כל הגעתי בגלל המחיר שבאמת היה הכי תחרותי שמצאתי! מעבר לזה ההגעה לחנות הייתה נוחה מאוד יש חנייה צמודה בחינם, החנות נראית מדהים, ויותר חשוב מהכל קיבלתי שירות מאיש מכירות בשם אלי, שהיה מאוד מאוד אדיב סבלני ונחמד, וגרם לתהליך של הקנייה להיות קל מהיר ובאמת חוויתי. בטוח שאחזור שוב בהמשך, תודה לאלי וצוות החנות! אמיר

שרות ששכחתי שאפשר לקבל.שני חברה צעירים עם ראש גדול נחמדים וחמודים .ורצון לעזור.אני בעזרת השם אחזור ואמצליץ למכריי על חנות שכזו

חווית הקנייה הייתה חביבה עזרו לנו והסבירו ברור מה החסרונות והייתרונות של המכשיר .רציתי להודות למכור יהודה שהיה נחמד מאוד ועשה את חוויות הקנייה מהנה

רכשנו מכשיר מתנה לאימי חזרנו שוב ושוב לחלפת הדגם וסנכרון אנשי הקשר, בקיצור שגענו אותם... אך השירות האדיב והמקצועי שקיבלנו מיהודה היה סבלני ומאיר פנ ,, חווית קניה יוצאת מן הכלל, מעל ומעבר, והמחיר הכי זול שהשגנו, מה גם שברשותם תעודת יצאת צדיק, בהחלט שנאמץ את המקום ונחזור שוב ותמיד

הייתי בחנות ביום חמישי 14.10.15 עם אחיינים שלי קנינו שני מכשירים g3, ומכשיר אחד g4, מצאנו את החנות בזאפ הכי זול, קיבלנו שירות נהדר ע"י בחורה בשם נוי, היא הייתה עלא כיפק, והכל היה נהדר, שמחנו לקנות ונשמח לחזור ולקנות שוב

קניתי טלפון LG G4 אחד לי לאחי גאלקסי 6 חווית הקניה הייתה מצוינת המחירים היו טובים ממליץ על על החנות בסניף הרצליה שירות אדיבומצויין!!!

ברצוני לציין את השירות האדיב, מקצועי, סבלני, סובלני, אדיב.... ועוד ועוד שבחים לאלי. שמח שבחרתי לרכוש הטלפון בחנות זאת. ברצוני להוסיף לשבח ולציין את נוי שנכחתי בשירות שנתנה לאחרים שהגיעו בזמן שחיכיתי לעדכון הטלפון שלי.

מרוצה מאוד. מן השרות! ויחס מעולה ואישי אנחנו לקוחות חוזרים שוב ושוב ובעיקר בגלל היחס המקסים והשרות המצוין תודה למוכרת נוי המקסימה על השרות המצוין !! ממליץ לכולם

השירות והקניה באמת אחלה כמו שאנשים אחרים מתארים פה. רק היה לי מוזר דבר אחד- קניתי מכשיר חדש והגרסה שלו לא מעודכנת. אם אני יעשה עדכון גרסה אז יכול להיות שהעברית של המכשיר תלך מכיוון שהמכשיר לא נרכש מהיבואן הרשמי.. כשהופיע לי בפעם הראשונה האפשרות לעשות את העדכון (ביום הרכישה) ישר התקשרתי לחנות כדי לבדוק אם העברית תיעלם והם יעצו לי לא לעדכן.. אז בשביל מה קניתי מכשיר חדש?

הגעתי דקה לםני הסגירה טיפל בי אלי שהיה ממש נחמד עזר לי עם ההגדרות של המכשיר ועם המידע ונשאר איתי הרבה אצרי הסגירה. ממליצה על החנות. אחלה שירות. תודה

טיפל בי בן שהיה סופר נחמד עשה לי גיבוי והעביר לי את כל הנתונים . החנות נעימה ומסודרת ויש להם מלא אביזרים שווים מומלץ. נחמדים מאוד

שלום לכולם, לפני כחודש קניתי במוביילנד סניף הרצליה סמארטפון. מאז החל הסיוט הגדול ביותר בחיי. מכרו לי פלאפון משומש ולא תקין, וכשחזרתי להחליף,נתנו לי בתמורה שוב פעם טלפון משומש ולא תקין. הייתי שם 3 פעמים, שילמתי ממיטב כספי, וכל פעם מחדש יצאתי מרומה ואפילו לא הציעו פיצוי. אני ממליץ להימנע מהתקרבות לחנות הזאת ברדיוס של 100 מטר. אך בכל כל האפלה חשוב לי לציין לשבח את מנהלת שירות הלקוחות של הרשת שנענתה למייל שלי במהירות ובאיכפתיות מירבית ויצרה איתי קשר לבקשתי והציעה בצורה מעט לא ישירה לספק לי החזר פיצוי. כמובן שלא נעשה פה מעשה שהוא מלפנים לשורת הדין וזה המעט שיכלו להציע לי, אבל בכל זאת זה לא מובן מאליו בישארל לצערי. אם כך יישר כח נעה, תודה על זמנך וצר לי שלא הצלחנו לפתור את העניין.
הובהר ללקוח במעמד הרכישה שיש מלאי מצומצם מאוד של נקסוס 5 במלאי והמכשירים הינם מביטול עיסקה ולא "בניילון " כאשר הגיע הלקוח לחנות בפעם הראשונה שטען שהמכשיר לא תקין על אף שעבר שבוע הוצע לו או לבטל עיסקה או להחליף למכשיר האחרון שנותר במלאי כאשר הובהר לו שוב שהמכשיר הינו מביטול עיסקה. הלקוח בחר לבצע החלפה ולאחר כשבועיים טען שוב שהמכשיר לא תקין. הלקוח הופנה אליי (נועה- מנהלת הרשת) הצעתי לו לבטל את העיסקה ולקבל את מלוא כספו בחזרה על אף שעבר כבר חודש מיום הרכישה או לשדרג למכשיר אחר ולקבל הנחה או אביזרים ללא עלות. הלקוח הגיע לחנות לאחר שבוע מיום שיחתנו והעיסקה בוטלה וקיבל את מלוא כספו בחזרה באותו הרגע. לתדהמתי, לאחר כשבועיים רשם הלקוח את התגובה הזו ושוב פניתי אליו מיידית לבדוק מה ניתן לעשות כדי לשפר את הרגשתו. טען שלא רוצה דבר כרגע ויחשוב על זה. לכן, לא ברור לי על מה מלין הלקוח - גם ידע מלכתחילה שהמכשיר הוא אחרון במלאי ויש מצב כי הוא לא תקין וגם אושר לו ביטול עיסקה לאחר 30 יום עם זיכוי מלא ובנוסף הוצע לו פיצוי.

שרות אדיב עם חיוך שרות מקצועי מהיר טיפול/שרות מקצועי אמין דבר שקשה מאוד למצוא היום בחנויות מומלץ מאוד אן מה לחפש/לבדוק במקום אחר

שירות ברמה גבוהה מאוד. מקום אמין. מוכרים אדיבים, סבלניים, חווית קנייה נעימה ומקצועית. מומלץ מאוד!

חווית קנייה מושלמת, שירות אדיב ומקצועי של נוי. על אף שהגענו דקות ספורות לפני הסגירה, הסבירה בפרוטרוט על המכשירים השונים ועזרה לנו לבחור, לאו דווקא במכשיר היקר יותר, אלא הנכון ביותר עבורנו. הוכיחה שמדבקת אמון הציבור לא מודבקת שם לחינם.

טיפל בי בחור בשם דרור בחור זהב שדאג לכל מבוקשי ... היו כמה בעיות עם המשלוח כי הביאו לי מס' משלוח שגוי והוא דאג לי וטיפל בהכל ורציתי לציין רק אותו לשבח ... דרור תודה רבה אחינו

הגעתי לחנות בכדי לקנות galaxy s6 בחור בשם אלי קיבל את פני נתן שירות אדיב וטוב מאוד ממליץ על החנות