
כייף לקנות באמצעות וואלה שופס - מפרטי המוצר מובהרים היטב. המחירים טובים והשרות מצויין. זו אינה קנייתי הראשונה באתר וכנראה גם לא האחרונה

כייף לקנות באמצעות וואלה שופס - מפרטי המוצר מובהרים היטב. המחירים טובים והשרות מצויין. זו אינה קנייתי הראשונה באתר וכנראה גם לא האחרונה

השוואת המוצרים זמינה ויעילה ומאפשרת שיקול דעת צרכני אפקטיבי. השימוש באתר ידידותי ונוח להפעלה. המפרט הטכני תיאורי והצילומים מסייעים מאחר שניתנים להגדלה משמעותית. כדאי לשפר את דיוק המסננים ולעודד חוות דעת גולשים על מוצרים.

אינני ממליץ על החנות המקוונת וולאה שופס מכיוון שאיך שהגיע לי מהר המוצר כמה ימים מההזמנה כבר לא עבד תקין וכשניסיתי להשיג את האחריות לא היה אפשר להשיג וגם בלי חשבונית

הזמנה הגיע תוך 3 ימים עד הבית המוצר טוב ושימושי תודה על שרות מהיר וטובץ

רכשתי טלוויזיה 65 אינץ טושיבה,ביקשתי שיקדימו את ההספקה ,לאחר בקשות ופניות חוזרות נעניתי ,התקשרה אליי בחורה מוואלה שופ והציע לי שידרוג הטלוויזיה מדגן u7750 ל 7752 מאחר בטלוויזיה שהזמנתי האחריות לשנה ובהצעה החדשה ל 3 שנים כך בדיוק היא הציגה את הדברים בלי שום החרגות ,התייעצתי עם מבין דסב ,ונאמר לי שכדאי אם אכן האחריות ל 3 שנים ,ולכן שידרגתי , כשהגיע הטלוויזיה ע"יהמובילים נאמר לי שעכשיו אני צריכה להזמין את המתקינים ,כלומר להמשיך לחכות ,טלפנתי והזמנתי ,ואז שאלתי כמה שנים מופיע אצלה האחריות ,אמרה לי שנה ועוד שנתיים בתתשלום,הבנתי ששיקרו לי מלחתחילה ,הבחורה שעשתה לי את השידרוג לא הזכירה כהו זה על תוספת מחיר ומשהו שדומה לזה , ולכן אני טוענת על שירות הכי גרוע שנתקלתי עד היום,משתמשים בשקרים בכדי למכור,הזהרו

מאחר ואני "פריק" של בושם ארמיס מזה 45 שנים ולא משתמש בבושם אחר . בהשוואה למחירים בDUTY FREE אתם כמעט זהים. רכשתי דרככם את המוצר גם בשל הנוחות והיעילות בהזמנה. יישר כוח המשיכו ואף תבצעו מבצעים דומים. כך ההנה ממוצר נבחר וגם זול יחסית. יום טוב. אבי.

המוצר הגיע מהר, המחיר היה סביר לחלוטין. ארוז כמו שצריך. הגיע למקום נוח וקרוב לביתי

כל הרכישות נעשו ללא בעיות וקיבלו חבילות במסגרת הזמן שצוינה.! אתר קניות נהדר! ((: !

שלום מאוד מאוד נהנתי מהשירות האדיבה, והיחס המהיר,...... הי' פשוט חוויית קני'ה, כל הכבוד להם, תודה ענקית.

הקניה הייתה פשוטה ומהירה, הפרטים על המיקסר היו ברורים, והכל הגיע באופן המיטבי והמהיר ביותר.

הקניה החמישית שלי בוואלה שופס פשוט מעולים, והמוצרים 10 בקיצור חווית קניה, אמשיך לקנות אצלם תמיד

הזמנתי מוצר שלא עובד כמו שצריך. למעשה הוכףא לא נדבק כלל.. זאת אומרת שהוא לא שמיש כלל. שירות לקוחות מתחת לכל ביקורת. עונים בשניה במכירות אבל בשירות 20 דקות סה"כ המתנה. ואומרים לי במחירות שאין ממתינים בכלל... בושה! באשר למוצר ולספק. שעות מענה פשוט זוועה! 10 עד 14... איך יוכל הספק לטפל בלקוחות ב4 שעות מענה. שורה תחתונה. לעולם לא אסתכל דוב באתר שלכם!
שלום תמיר, אנו מתנצלים על חוויית השירות. בימים אלו אנו עובדים על קיצור זמני המתנה על מנת לתת שירות לשביעות רצונו של הלקוח. הבנתי כי פנייתך מטופלת ע"י אסף המנהל.

אתר לא אמין. הזמנתי מוצר לפני חודש וחצי שעדיין לא הגיע. לא מומלץ. שומר נפשו ירחק.
שלום גדי, אנו מתנצלים על חוויית השירות. נציג שירות יחזור אלייך במהלך היום

פשוט ונוח. אחד האתרים שאני הכי אוהב לרכוש דרכם. נגיש, מפורט וכולל תיאור מלא של המוצר ונספחיו.

מומלץ בחום שרות מקצועי ביותר ומהיר מאוד מחירים טובים של כל המוצרים אמינים מאוד עונים לכל מייל או שיחה.

טלפון מעולה פצצה מערך צילום מעולה עצוב המכשיר והצבא יפה המכשיר די זריז מגיב מהר

ברצוני לציין כי רכשתי את המוצר דרך אתר וואלה שופס .אופן ביצוע הרכישה היה מאוד נוח וקל והתהליך היה מאוד פשוט וענייני .אחרי מספר ימים קבלתי sms שהחבילה ממתינה בסופר פארם פרדס חנה ומייד אספתי את החבילה .אני מודה לאתר וולה שופס ואני מבטיח להמליץ לחברים וגם לבצע רכישות בעתיד .

ממשק ברור וידידותי, אספקה בזמן ואף קצת לפני כן, המוצר עצמו חליפה טרמית אכן מחמם ונעים

חוויית הקנייה היתה נוחה ומהירה, אתר מאוד נעים וקל להתמצא בו. פירוט ברור של המוצר

השליח התעלם מבקשתו של אבי (נכה בכסא גלגלים, בן 88) לפנות את התנור הישן, למרות שביקשנו זאת מראש. למרות שהתנור היה מנותק מכל חיבור שהוא, ומונח מנותק בגומחתו חצי בחוץ, כך שהשליח לא היה אפילו צריך להתכופף. גם ואללה וגם כתר אלקטריק סירבו לשלוח שליח שיפנה את התנור הישן, בתואנה שהתנור לא היה על הרצפה. אני שב ומדגיש: אמנם התנור היה בגומחתו, אבל לא מחובר לכלום, וחציו בחוץ, דבר שרק הקל על ההעמסה שלו.

חוויה קנייה שלילית הזמנתי מוצר כל שהוא הם התחייבו למשלוח תוך 10 ימים. לאחר 12 ימים התקשרו להודיע שהמוצר אזל ולכן הם לא יספקו אותו. ציון גרוע לאתר גרוע

רכישה שנייה של קריסטל. מכונה יפה ושקטה והכי חשוב עושה את העבודה. אני והאישה מרוצים

חוויה נוראית, אל תעשו את הטעות שלי ותקנו בו. שום מחיר זול לא שווה את עוגמת הנפש!!! הזמנתי תכשיט לאשתי ליום הולדת שפורפרת דבק שהייתי צריך. הגיעה תכשיט אחר מזה שתואר באתר ודי מכוער. התקשרתי לשירות לקוחות וענתה לי נציגה לא נחמדה ולא שירותית. בסופו של דבר ביקשתי לדבר עם מנהל. הבטיחה לי שיחזור תוך שני ימי עסקים, עבר כבר מעל חודש. במהלך החודש אפילו שלחו משוב כי "אכפת לנו מה אתה חושב"... הסברתי שם את המצב, אבל אף אחד לא טרח לחזור אליי. אפילו חשבונית על הקנייה לא קיבלתי. אגב, גם את הדבק לא קיבלת- כמעט חודשיים לאחר שהזמנתי

קניתי טלפון סלולארי S9 PLUS בדף המכירה רשום אחריות גטסל, על האריזה שקיבלתי רשום אחריות סאני, בדקתי מול 2 החברות, שניהם מתנערות, וטוענות שהם לא נותנות אחריות למכשיר, מדובר במכשיר חדש שקיבלתי אתמול, ואני מוודא מי נותן אחריות לפי מספר הסידורי במכשיר. וואלה לא עונים לטלפונים ולא מגיבים לפניות דרך האתר. האם מדובר במכשיר גנוב? הונאה?
שלום יצחק, בהמשך לשיחתנו הטלפונית נותני האחריות שלך הם סאני.

אני מרוצה מאוד! יומיים אחרי שביצעתי את הרכישה התקשרה אליי נציגה לתאם הגעה. יום למחרת הגיע המוצר עד הבית, זהה למוצר שמוצג באתר. המחיר גם הוא היה הזול ביותר שמצאתי.