
המשלוח הגיע מהר ובקניה קיבלתי את המוצר במחיר טוב יותר מאשר במרבית המקומות האחרים שבדקתי

המשלוח הגיע מהר ובקניה קיבלתי את המוצר במחיר טוב יותר מאשר במרבית המקומות האחרים שבדקתי

שרות טוב ומהיר. חנייה חינם פארק יפה ליד, אפשר לעשות פיקניק צוות חביב ונימוסי. הייתה חווית קניה נעימה

מחיר טוב ומה שיותר חשוב שירות מהיר עד הבית. המדפסת הגיעה ארוזה היטב. התקנה ערכה כמה דק' ללא בעיות.

לאחר ההזמנה באתר התקשרו על מנת לאשר הזמנה ולוודא שבחרנו את המוצר שתואם בצורה הטובה ביותר לשימושים שלנו. המחירים מעולים והשירות מעולה. המשלוח הגיע מהר.

זו הפעם השלישית שאני מזמינה מהאתר... ההזמנה נוחה, מהירה, והמחיר כדאי מאוד. ממליצה מאוד על פרידיו!

התקשרו כדי לסייע ולהמליץ מוצר יותר מתאים ממה שבחרתי (אם כי, פי שתיים יותר יקר).

בהחלט ממליץ על חנות זו. מחירים נוחים, שרות מהיר ויעיל. קניתי בעבר וכמובן שאמשיך לקנות גם בעתיד.

קניתי מקלדת למחשב חדש, שהייתה אצלם הכי זולה. בערב הזמנתי, למחרת בבוקר התקשרו אלי לוודא הזמנה, ותוך שלושה ימים המקלדת חיכתה לי בנקודת איסוף באיזו פיצוציה ליד הבית. פשוט תענוג. אחרי כמה ימים החלטתי לקנות מסך חדש. ראיתי שהם בין המחירים הזולים, ובגלל שהייתי מרוצה מהשירות בנוגע למקלדת, הלכתי עליהם שוב. עשיתי הזמנה. אחרי שעה טלפון, לוודא הזמנה. למחרת בבוקר, בום, אני מקבל SMS משליח שהמסך יגיע אלי היום. וואלה, נהיו אמזון! יום אחרי ההזמנה, פחות מ-24 שעות, והמסך הגיע עד אלי עם שליח. מזמן לא הייתי כל כך מרוצה משירות כמו מהחנות הזו. תענוג. ממליץ בחום. ללא ספק זו תהיה הבחירה הראשונה שלי בעתיד.

עשיתי הזמנה דרך האתר והכל הגיע כמו שצריך עם שליח מסודר אפילו לפני הזמן שהופיע באתר שירות מצויין מענה מצויין

הזמנתי בפרי דיו 2 מדפסות, עם 2 ראשי דיו ספייר. מרוצה מאוד וממליץ בחום! שירות מצויין

שרות מקצועי מהיר ואדיב. המוכר ענה לכל שאלותיי. והסביר לי על כל סוגי הדיו השונים

שירות מהיר, בחורים חמודים, המליצו על מדפסת שמתאימה לצרכי העסק שלי. מבחר גדול של מדפסות באתר, מכל הדגמים , באופן כללי הבנתי שהייתי צריכה מראש להתקשר להתייעץ איתם בטלפון. חזרו אלי מהר אחרי שהזנתי הזמנה באתר והתאימו לי משהו באופן אישי. הסבירו לי מה זה טוף ומתי להחליף ומה ההבדל בין דגמים שונים של מדפסות למהירות שבה מתכלים התוספים שצריך להחליף כל תקופה.

המחיר היה אטרקטיבי אז החלטתי להזמין מהחנות הזאת. המדפסת הגיע אליי הביתה תוך 2 ימי עבודה

נכנסתי לזאפ ומצאתי שם את המדפסת שרציתי ובפרידיו זה היה הכי זול. כמה שעות לאחר שביצעתי אל הקניה באתר התקשר אלי נציג מהחנות לאשר את הקניה והוא היה מאוד אדיב המוצר הגיע אלי הביתה לאחר יומיים בלבד אפי׳ שבאתר שלהם כתוב עד 7 ימי עסקים.

לאחר ההזמנה, בחור חזר אלי כדי לוודא את הפרטים. הוא הציע לי עסקה כדאית יותר והיה נדיב מאוד. המוצר עובד מצויין

תמיד קשובים, מגיע מייד, מחירים נוחים. מציעים מבצעים יחודיים לפי הצורך שמוזילים את הקנייה. מומלץ.

רכשתי 2 טונרים למדפסת. הרכישה בוצעה מפרי דיו. הטונר שהגיע למדפסת לא היה מתאים, מיד עם קבלת פניה שלי הוחלט לי הטונר. ניתן שירות אישי ומצויין ע"י מר ארתור ויסוצקי.

הציוד הגיע בזמן וללא בעיות. גם עדכנו אותי כל הזמן בקשר למצב המשלוח (ב-SMS) אחלה חנות. תודה רבה

כל הכבוד עבור שירות אדיב ונעים. המשלוח היה מהיר והגיע בשלימותו. המוצר עומד בדרישות ועובד נהדר

פניתי לקבלת שרות ונענתי ע" עובד בסניף ושמו - ארתור ויסוצקי , אני חייבת לציין שעד עצם היום הזה לא נתקלתי בנותן שרות מאוד מאוד מקצועי, חביב וסובלני ללקוח, אני מלאת התפעלות והתרגשות שיש לנו אנשים כמוהו מדינה, כן ירבו כמוהו.

קניתי שם מדפסת באוגוסט האחרון, וטונר תואם. המדפסת מעולה ממש ומהירה, ואיכות ההדפסה מדהימה. כשנגמר לי הטונר שהגיע עם המדפסת, והחלפתי לטונר התואם, אז הצבע לא יצא טוב בהדפסה. התקשרתי לשירות הלקוחות, וטיפל בי בחור בשם ארתור, והציע לשלוח לי טונר תואם חדש, ואם זה גם לא יפתור את הבעיה, אוכל לרכוש טונר מקורי ואקבל זיכוי מלא על הטונר התואם. ובאמת, תוך יום הגיע הטונר החלופי, שמתי אותו ואמנם עכשיו הצבע יצא אחיד, אבל עדיין האיכות שלו היתה לא מספקת (אני צריך דיוק בצבעים בגלל סיבות מקצועיות). כשארתור ראה שאיכות ההדפסה עדיין לא מספיק טובה, הוא נתן לי זיכוי מלא על סט הטונרים, ורכשתי במקום זה סט של טונר מקורי. השירות לקוחות היה הרבה מעל למצופה, הוא היה קשוב לצרכים שלי ועשה את המקסימום כדי שאצא מרוצה! ממליץ בחום על המקום :) כשקונים מדפסת חשוב לבחור מקום שבו שירות הלקוחות יהיה מקצועי, והם מקבלים כאן 5 כוכבים ללא צל של ספק.

בעל סבלנות רבה מאוד, הסביר בצורה ברורה מה לעשות והיה בקשר עד שהכל הסתדר. נעים לקבל שירות כזה!

שירות מהיר ואדיב (הזמנתי מדפסת ביום שישי וביום שני בבוקר בשבוע העוקב המוצר היה ברשותי) כמו כן כל פניותיי נהנו בצורה אדיבה ומקצועית. לוואי שספקי שירותים אחרים יפעלו בצורה זהה