
רכשנו מעבד מזון Magimix 5200JXL .המחיר היה סביר, תהליך ההזמנה היה עניני ויעיל, המוצר הגיע עם שליח לאחר יום. מומלץ בחום.

רכשנו מעבד מזון Magimix 5200JXL .המחיר היה סביר, תהליך ההזמנה היה עניני ויעיל, המוצר הגיע עם שליח לאחר יום. מומלץ בחום.

לא להתקרב! שירות גרוע וחוסר אמינות. בתאריך 1/1212019 ביצעתי רכישה של מקרר, ביקשתי לספק אותו סמוך למועד 1/1/2020 שוחחתי עם נציגת השירות שאמרה שאין בעיה וסיכמנו שאתקשר שבועיים קודם ל 1/1/2020, על מנת לתאם מועד. ואכן כך היה , יצרתי קשר עם נציגת שירות בשם ספיר , אמרה שאין בעיה והם ייצרו איתי קשר על מנת לתאם מועד תוך יום יומיים, המתנתי בסבלנות , הם כמובן לא יצרו קשר. חזרתי אליהם לאחר יומיים, שוב שוחחתי עם ספיר שאמרה שהיא בודקת וחוזרת אליי. היא כמובן לא יצרה איתי קשר. שוב יצרתי קשר הפעם עם נציג שירות בשם דור שאמר שהעניין בטיפול ושיצרו איתי קשר ביום ראשון (29/12/2019), שוב לא חזרו אליי, שוב יצרתי קשר שוב הבטיחו שחוזרים אלי עם תשובה כי יש בעיה והמחסן בספירת מלאי והוא עושה הכל כדי לספק את המוצר... מברר וכבר חוזר אליי. כמובן שהם לא חזרו, בתאריך 2/1/2020 (חודש לאחר שביצעתי הזמנה ותשלום!!! )התקשרתי שוב , הפעם ענתה ספיר שהסבירה לי שהם לא התחייבו לתאריך. ביקשתי לשוחח עם האחראי עליה, הועברתי לדור ש"גלגל " אליי את האשמה והתנער מאחריות תוך שמציין שישלח אליי למייל את כל הקלטות השיחות ביננו (מייל שלא התקבל עד היום) כאשר ביקשתי לשוחח עם האחראי עליו .. הוא ענה בגסות " שיהיה לך בהצלחה".. באיחור ( מוטב מאוחר..) ביקשתי לבטל את העיסקה. דור ציין שיתקשרו אליי כדי לבצע ביטול וזיכוי ( של שני תשלומים שכבר שולמו ) .. הפעם התעקשתי שלא להמתין לשיחה טלפון מהם ודרשתי לבצע את הפעולה במיידי, דור אמר ( בתוקפנות) שהוא מבצע עכשיו וניתק את הקו בלי להסביר כיצד אמורה לראות הזיכוי. לציין לטובה את דיקלה שהסבירה לי לאחר שהתקשרתי שוב כיצד מתבצע ההליך. בקיצור..חודש אחרי ביצוע ההזמנה ... אני תקועה בביתי החדש ללא מקרר! כך לא מתנהגת חנות רצינית, אין שום מחויבות ללקוח , זה לא מוגזם לצפות להתנהלות שקופה ואמינה מול הלקוחות ולמתן מידע. הלקוח לא צריך לרדוף על מנת להשיג מידע.

לא היו נעימים בטלפון. החבילה לא הגיע להרבה זמן והתברר ששלחו מספר לא נכון על הפריט לכן לא יכלתי לעקב אחריו בדואר רשום.

חווית קנייה ברורה, מהירה וזולה. אחלה שירות, הטלוויזיה הגיעה תוך יומיים. אחזור לקנות כאן שוב.

מחיר הוגן וטוב, שירות מהיר ואמין, תמיכה טלפונית יעילה ומהירה, מהירות בהספקת המוצר ושליחים טובים.

חנות ממש טובה עם שירות מעולה ממליץ לכולם במיוחד לאנשים שצרכים חלקים לרחפנים פה ועכשיו

לאחר שחלפו 7 ימי העסקים לאספקת המוצר - סירבו לתת מידע מדויק לגבי מועד האספקה והאם בכלל קיים במלאי. ניתקלתי גם ביחס חצוף ומזלזל של מי שהציג עצמו כמנהל מחלקת מכירות. הוא גם הודיע לי שישלח לי ביטול הזמנה. לעולם לא אפנה אליהם בעתיד. רוצה להוסיף ולציין שבאותו יום בו הזמנתי מהם - ביצעתי הזמנות נוספות שכולן סופקו תוך 3 ימי עסקים.

הרגיש כאילו אני לא בישראל. הסברים ממצים ומקצועיים בעת הרכישה. טיפול 5 כוכבים אחרי הרכישה, בעיקר בהקשר להובלה ותאום טכנאי. התקשרו 3 פעמים לבדוק אם הכל לשביעות רצוני. Too good to be true!

מצאתי מוצר די נדיר(מקפיא של אמקור) במחיר הכי זול בארץ. השירות בסדר גמור, קיבלנו את המוצר בזמן.

הזמנתי מהאתר רדיאטור למחרת התקשרו לודא פרטים, אמרו שיגיע תוך שבעה ימי עסקים הגיע תוך שלושה. הרדיאטור של זקש מחמם מעולה. סהכ מרוצה.

הזמנתי טלוויזיה 60 אינץ' למחרת ההזמנה הטלוויזיה הגיע כבר ללא שום תוספת ההזמנה הייתה מהירה ופשוטה ממליץ מאוד!

מוצר מתאים, אספקה מיידית, תקשורת עם החנות מעולה כל המידע על הרכישה מגיע במייל. יום לאחר קבלת המוצר, הנציגה של החברה התקשרה לברר האם הכל בסדר והכל תקין. מומלץ

שירות לקוחות הכי טוב בארץ . המוצר הגיע מהר ,דאגו שנהיה מתואמים מבחינת זמנים ונהנתי מהשירות

הזמנתי טלווזיה ב 28/11 הובטח שתגיע תוך 7 ימי עסקים. בסופו של דבר, אחרי 3 ניסיונות טלפון, התברר שיש קושי באספקה בגלל ה-black fiday. לא עידכנו מראש. בטלווזי הגיעה אחרי 16 ימים מיום הקניה ושרות ההתקנה נקבע לינואר - יותר מחודש מיום הקניה. ביקשת את התערבות החנות בהקדמת המועד קבלתי תשובה "התבלבת זה לא שייך אלינו". עכשיו ברור למה מתכוונים "חווית קניה אחרת" ):

המייבש הגיע בזמן. הטיפול מזמן ההזמנה ועד לקבלת המוצר היה מקצועי וידידותי. ההובלה תואמה היטב ומקצועית. יעוץ טלפוני עם נציג cell tec לפני הקניה חסך לי קניה יקרה יותר ומיותרת.

ההזמנה בוצעה בקשר טלפוני עם נציג מכירות אדיב, המוצר הגיע עם שליח עד הבית בתוך תקופת האספקה המובטחת.

קניתי טלוויזיה דרך אתר Cell-Tec הטיפול בהזמנה היה מהיר מאוד התקשורת הייתה טובה קיבלתי את הטלוויזיה דרך שליח orian הטלוויזיה מצוינת ועונה על הציפיות

חווית הקניה באתר cell tec היתה טובה הטיפול מקצועי ובעיקר אנושי התקשרו אלי מספר פעמים לבדוק האם הטלויזיה הגיע ולאחר ההתקנה שוב התקשרו לברר האם הכל בסדר . אני נוהג לקנות המון דברים באינטרנט ולגמרי זה האתר הטוב ביותר תודה לכולם ובעיקר לגל יישר כוח

שואב אבק מאכזב ביותר !!! פנינו למוקד שירות הלקוחות ולא קיבלנו זיכויי/ אפשרות להחלפת המוצר

הזמנתי כיריים חשמליים מאתר סל-טק. השירות היה מהיר, מקצועי ואדיב. גם לאחר הוצאת המשלוח התקשרו לוודא שאכן המוצר התקבל.

שירות מצויין ! קבלתי הסבר לגבי המוצר מרוצה מהשרות ,מענה מהיר והוגן הובלה ותאום ראויים לשבח ללא ספק אקנה דרכם גם ברכישה הבאה.

ללא דופי. גם מח' המכירות וגם שירות הלקוחות לאורך כל הדרך. נתנו הנחה, עזרו לקדם את ההתקנה. תודה רבה!

רכשתי 4 מוצרי חשמל לדירה חדשה: מכונת כביסה, תנור מובנה וגז, מדיח כלים מובנה. כולם של המותג 'מידאה'. דקלה מהחנות יצרה איתי קשר והיתה מאוד מקצועית ואדיבה, ועשתה מאמץ שכל המכשירים יסופקו בבת אחת. בסוף הגז הגיע בנפרד, ובכמה ימים יותר מאוחר מהמצופה, אך מראש אמרתי לה שזה פחות דחוף לי. מיד לאחר שהגיעה ההובלה התקשרתי להזמין טכנאי לחבר את מכונת הכביסה. היה קצת בילבול לגבי מי אמור לתת לי שירות (ישנם 3 חברות שונות שנותנות שירות למידאה לפי אזור בארץ). במקרה דקלה התקשרה לברר שהכל הגיע, ועדכנתי אותה לגבי הבילבול. היא אמרה שהיא גם תיצור קשר איתם, ושאם לא חוזרים אלי תוך יום עבודה שאעדכן אותה. חזרו אלי באותה שעה ותיאמו לי טכנאי (שהגיע, התקין בזריזות, ולא ניסה למכור לי שום דבר על הדרך.). עוד אין לי מטבח, אז עוד לא פתחתי את שאר מכשירי החשמל, אך אם לשפוט לפי היחס של דקלה, מדובר בחנות רצינית שמכבדת את לקוחותיה. אמליץ לחברים וארכוש מהם מוצרים נוספים גם בעתיד.

רכישה פשוטה באתר תשלום בעזרת פייפאל, למוחרת יצרו איתי קשר מהחנות כמו עידכנו כי בגלל הבלאק פריידי יש עיכובים במשלוח. לאחר מכן נשלח לי קישור בו הזנתי את מועד האספקה. והמשלוח הגיע בזמן שנקבע.

מתוך ניסיוני הקצר בנוגע לרכישת מקרר אני מוצא אותם עניניים, מהירי שירות, מחירים טובים וזמינים