
ממליצה בחום על סניף גו מובייל בסניף ראשל"צ קיבלתי שירות מצוין,אדיב, וחוות דעת אמינה מעידו.

ממליצה בחום על סניף גו מובייל בסניף ראשל"צ קיבלתי שירות מצוין,אדיב, וחוות דעת אמינה מעידו.

חווית הקניה הייתה טובה, הגענו לקנות טלפון והמוכרת הייתה ממש נחמדה, נתנה לנו את הזמן וייעצה לנו בהתאם לדרישה.

הזמנתי גלקסי S23 פלוס במשלוח, הגעתי לחנות דרך זאפ. באותה הזמנה כבר שמו לי מגן מסך ושלחו גם כיסוי לנייד לפי בקשתי. הגיע יום למחרת. אני מרוצה מאוד ממהירות המשלוח ומהאיכות של המוצרים. הגיע בדיוק מה שהזמנתי ובמחיר זול משמעותית מחנויות אחרות.

איתמר היה מקסים!! הסביר לי ארוכות על כל שאלה והפגין ידע ומקצועיות. אני ממליץ בחום לאכוש בגו מובייל

חווית קנייה מצויינת, הגעתי עם שאלות על כמה אוזניות והמוכרת שחף הנחמדה הייתה מקצועית וידעה לענות על הכל, מרוצה ביותר מהשירות והקנייה.

התלהטתי בין מספר דגמים של טלפונים, קיבלתי מענה מלא ומקצועי לשאלותיי וכך הצלחתי לרכוש את הדגם המתאים לי ביותר לשביעות רצוני

שרות מהיר מקצועי ,היו הרבה עובדים שנתנו שרות לכל הלקוחות .והכי חשוב אמינים ,מחיר הוגן

ברצוני לציין לשבח את השירות המקצועי של עומר. עומר סייע לי לבחור את הטלפון המתאים לדרישות שלי. השירות שלו היה מצויין, תוך גילוי סבלנות רבה ויחס אישי לכל אורך הרכישה. תודה רבה!

שירות מהיר , יעיל ויחס אישי מעולה. הבחורה הייתה מאוד חמודה . תודה רבה , נבקר שוב זה בטוח.

רשת מעולה עם שירות מקצועי, מחירים מנצחים. אותנו קיבל אוהד המדהים שעזר, ייעץ והכל עם חיוך גדול ועצות מעולות!!

רז נתן שירות אדיב ומקצועי, נץהסביר באדיבות על המוצר ואיך ניתן לממש את האחריות במידת הצורך.

חנות מעולה. מחירים נמוכים, שירות טוב. מסבירים, ממליצים. קונה כבר פעם רביעית כאן ואחזור עוד

אחלה צוות , חנות במחירים נוחים יחסית קניתי שיאומי לילדה במחיר מעולה ללא תחרות בכלל

רכשתי טלפון סלולרי בסניף אילת. קיבלתי שירות מקצועי ואדיב משחף. אחזור בוודעות בפעם הבאה שאצטרך טלפון

קניתי את המכשיר אצל בן ואיתמר המקסימים בסניף גו מובייל בדיזינגוף סנטר בתל אביב. השירות היה מעל ומעבר, הבחורים היו בקיאים בכל מה ששאלתי, אדיבים ושירותיים אף על פי שהיו רגעים של עומס עם כמה לקוחות במקביל. לא יודעת עדיין להמליץ על המכשיר אבל השירות היה אליפות, ממליצה בחום לבדוק קודם כל אצלם אם יש את המכשיר שאתם מחפשים.

החלה שרות,מרוצה מעוד,שרות מהיר באדיב!!!כל הכבוד לבחור שטיפל בי,אני בתוח שחוזר לקנות רק אצל גו מובייל

אחלה מקום שירות מעולה העובדים נחמדים מאד ושמחים לעזור בהחלט אם יצטרך לקנות שוב אקנה אצלם

המוכרת שחף היתה אדיבה נחמדה סייעה לנו במה שרצינו קנינו רמקול Jbl charge 5אנחנו מאוד מרוצים והמחיר מצוייןתודה

שירות מצוין ומהיר. שחף עזרה לי בקבלת החלטה לגבי המכשיר המתאים לי, והיתה נעימה וחביבה מאוד

ישר שנכנסתי לחנות חייך והציע עזרה ידע לענות בדיוק לבקשה שלי ועם הרבה אהבה כל הכבוד לו עושה עבודה מהלב ושירות מצויין

שחף קיבלה אותנו עם חיוך ונתנה שירות מצויין, מהיר, ואדיב. יצאנו בתחושה טובה מהחנות. תודה רבה.

תודה רבה לדניאל על הסבלנות על ההמלצה ועל העזרה בבחירת המכשיר! כל הכבוד תודה רבה.

קניתי אצלכם רמקול של ג׳יי בי אל דגם פליפ 6 אחלה רמקול אחלה שמיעה של מוזיקה ובכללי ג׳יי בי אל זה החברה הכי טובה בעולם

קיבלתי שירות מעינב ובאמת אחלה שירות! ענתה בסבלנות לכל השאלות שלי ועזרה לי מאוד. תודה!

הנציגה הייתה מקצועית חייכנית והשירות היה מכובד ומהיר ובעתיד אשמח לבקר שוב בסניפים שלכם ואמליץ לחברים