
קניתי מייבש כביסה של בוש בבוקר, אחה״צ הוא כבר היה אצלי בדירה, כולל פינוי של הישן. שירות נפלא, מהיר ואדיב. והמייבש מצויין. מומלץ בחום!

קניתי מייבש כביסה של בוש בבוקר, אחה״צ הוא כבר היה אצלי בדירה, כולל פינוי של הישן. שירות נפלא, מהיר ואדיב. והמייבש מצויין. מומלץ בחום!

קנינו דרכם מכונת כביסה של בוש לאור חוות דעת שקראנו פה בזאפ, ואכן שירות טלפוני מעולה , הסבר על המוצר, כל שאלה שהייתה לנו בנוסף נענתה וטופלה, אוהד מסניף תל אביב תודה רבה!!

שלחתי הזמנה בערב, עוד באותו יום התקשרו אליי ולמחרת כבר קיבלתי הביתה את הטלויזיה! אחרי כמה ימים הייתי צריך שישלחו לי חשבונית וכמה שעות א"כ קיבלתי אותה. שירות מעולה כזה לא ראיתי עדיין

רכשתי הרבה דברים בעבר, אך בשירות כזה מעולה. עוד לא נתקלתי. מומלץ בחום. נציג בשם אוהד אלוף.

קודם כל אתחיל בכך שהגעתי לחנות הזאת בגלל כל הביקורות הטובות בזאפ. אני חייב לומר שממש לא התאכזבתי. אני קניתי מדיח כלים של BOCSH מדגם SMS46MW05G. הבחור שבחנות (אוהד אם אני זוכר נכון ) היה מאוד אדיב, ענה על כל שאלה ומאוד בא לקראתי... לאורך ההזמנה וגם אחרי התקשרו אליי וביררו אם הגיע המדיח / אם הגיע מתקין . הלוואי וכל חנות בארץ תנהג ככה....

אין מילים. בכזה שירות עוד לא נתקלתי. הזמנתי מכונת כביסה. אחרי ההזמנה המכונה הקיימת הפסיקה לעבוד. יצרתי קשר עם אלקטרוקליק כדי לזרז. אוהד הנהדר גם הקדים את המשלוח וגם דאג לתאם לי התקנה בבוקר שאחרי ההובלה. והכל באדיבות ונעימות. הייתי ונשארתי בהלם. מפה והלאה קונים רק אצלכם. ועוד מילה לחיוב על דודי המתקין מads. תיקן את הרושם הפחות טוב שהיה לי עליהם. מקסים, זריז ומקצועי.

אוהד ויונתן ליוו אותי בכל מהלך הרכישה, נתנו לנו שירות הוגן,היו זמינים לכל שאלה ועניין, מחיר נפלא ודאגו שההובלה תגיע בזמן. תודות

חווית קניה מצוינת . חברה אמינה. אספקה תוך זמן קצר. זמינות גבוהה לכל שאלה, סבלנות , אדיבות ומקצועיות. היה מאוד נעים להזמין מהם, ונראה כי גם בעתיד נזמין מהם מוצרים, וגם המחיר .

קניתי בחנות אלקטרוקליק את מכונת הכביסה בוש 9 קילו לאחר התייעצות טלפונית עם אוהד נציג החנות. אוהד עם תודעת שירות גבוהה ביותר - הרגשתי רמת שירות יותר נעימה מאמזון, ממש כך בלי הגזמה. כל דבר הכי קטן אוהד בא לקראתי ודאג שאקבל את השירות והטיפול הטוב ביותר, אם ביצירת קשר בוואטסאפ ומענה מהיר לכל שאלה ועניין ואם ביחס ועמידה בהבטחות עד הפרט האחרון ועל כך שאפו. תענוג אמיתי לקנות בחנות הזו ובפרט אצל אוהד...

אני רוצה לציין את השירות האדיב והמקצועי של אוהד, עמדו בכל הציפיות. ללא שספק ארכוש שוב בהמשך.

רכשתי מכונת כביסה תוצרת בוש. לאורך כל התהליך קיבלתי ליווי טלפוני צמוד מ-אוהד. החל מייעוץ לפני הקנייה, טיפול בתקלה בהובלה (לא באשמת אלקטרו קליק), ובדיקה טלפונית שכל תיאום בוצע כפי שסוכם. חווית קנייה בהחלט טובה

לפני הקנייה התייעצתי עם החנות בוואטסאפ וקיבלתי בצורה נוחה את כל הפרטים. הקנייה באתר היתה נוחה ופשוטה והמוצר הגיע תוך 3 ימים.

שירות אדיב עיניני עם הקשבה וגם תיקון תנאי תשלום לאחר ההזמנה בהתאם לבקשתי. ובנוסף יש דאגה והתענינות על קבלת המכשיר עם המישלוח. הרגשה מאוד אמינה ונעימה בשיחה עם אנשי השרות.

שרות זריז ביותר, מחיר הוגן , אנשים מקצועיים ואדיבים , קיבלתי את המדיח במהירות , ממליצה בחום .

קניתי מיקרוגל סאוטר דרך האינטרנט בתאריך 24/11/19 במחיר מצויין, עם שרות מצויין, למחרת התקשר אלי בחור בשם אסף, ונתן לי שרות VIP, בדק שהכל לשביעות רצוני, דיבר עם הנהג, ובדק מתי הוא מגיע אלי עם המוצר, ויידע אותי, האמת אני שמחה שיש עדיין אנשים שהשרות ללקוח חשוב להם לא פחות מהמכירה, כל הכבוד אסף, כן יירבו כמוך

שירות אדיב ואמין.מיעצים בסבלנות ונחמדים.הזמנתי שם מספר פעמים ותמיד הייתי מרוצה.אם הייתה שאלה תמיד נענתה מהר.

שרות אמין, למדתי לסמוך על ההמלצות של יונתן, תהליך מתוקתק, הזמנתי בשישי בצהרים, בראשון הצהרים המוצר היה אצלי בבית

אהבתי את השירות - עושה רושם שהנציגים באמת דואגים ללקוח כדי שהוא הלקוח יהיה מרוצה. עוזרים בתאום טכנאי. אחלה חנות.

היה מדהים עזר לי בחור בשם יונתן עם סבלנות בלי גבול יעוץ מקצועי ושירות מדהים אפילו השתתף איתי בהובלה (אחרי המחיר הזול) והתקשר לוודא שהטכנאי הגיע והכל בסדר מה שבטוח שטני יקנה כל הזמן רק מהם ממליץ בחום 10 כוכבים גם בחור בשם אוהד נתן שרות מדהים

קיבלתי מחיר טוב והספקה מהירה על ידי שליח פרטי ולא חברה שלוקח לה שבועיים כל הכבוד אמשיך לקנות אצלכם בעתיד

בעת הקניה,קבלתי הסבר מלא אודות התהליך.וגם לאחר מכן,נציג החברה סייע לי להקדים את מועד ההתקנה של מכונת הכביסה החדשה שקניתי מתוצרת בוש.

שירות נפלא, כל בקשה או שאלה נענו בנימוס ווטופלו במיידית, ממליצה מאד, מזמן לא נתקלתי בשירות כל כך נעים

הגעתי בעקבות המלצות באינטרנט ולא התאכזבתי. מהרגע הראשון נתקלתי ביחס אדיב, נימוסי וקיבלתי הסבר בסובלנות לגבי כל השאלות שהיו לי על כמה מוצרים. לאחר יומיים התקשרו אלי כדי לוודא שאכן תיאמו איתי הובלת פריט ושוב התקשרו לוודא שאכן הגיע הפריט ושהכל בסדר. קיבלתי מייל ומס' ווטאפ במידה ויהיו בעיות, כדי שתמיד אוכל להתקשר איתם והם יעשו את הבירורים עבורי. כאמור, קיבלתי את המכונה, בנתיים אני מרוצה מאד ממנה ומאלקטרוקליק.

השירות היה מצויין וקשוב, הספקת המוצרים מהירה ביותר- קבעו איתנו מראש וסופק תוך ימים ספורים. והמחיר משתלם!

רכשתי כיריים אינדוקציה. השירות הטלפוני היה אדיב במיוחד טרום הרכישה, בעת הרכישה ולאחר ההתקנה. המחיר היה זול מכל יתר האופציות של בתי העסק האחרים.