
קניתי את המכשיר בסניף הרצליה והמוכרת היתה ממש נחמדה ואמינה וחווית הקנייה הייתה מאוד חיובית. ממליץ בחום!

קניתי את המכשיר בסניף הרצליה והמוכרת היתה ממש נחמדה ואמינה וחווית הקנייה הייתה מאוד חיובית. ממליץ בחום!

הגעתי לחנות עם רצון לקנות מכשיר Lgv4. לאחר מכן דיברתי עם המוכרת נוי והיא אמרה לי את המחירים של הטלפון שרציתי ושל. Lgg3 והיא גרמה לי להבין שהמכשיר דומה מאוד וההבדלים קטנים. היא לא פעלה לפי האינטרסים שלה אלה פשוט אמרה לי את האמת! אני ממליצה בחום לקנות מהחנות כי זו באמת החנות הכי טובה בשוק!

הגעתי למובייל לנד סניף משכית הרצליה כדי לרכוש מכשיר קיבלתי יחס אדיב ולבבי וגם מקצועי על ידי הצוות שענה בסבלנות על כל שאלותיי מומלץ בחום!

הזמנה דרך האתר. תוך זמן קצר חזרה אלי נוי מסניף הרצליה פיתוח והסבירה על המכשיר ועל שלושה סוגי אחריות שהם מציעים. המכשיר נשמר עד שהגעתי לסניף. בסניף ניתן הסבר על המכשיר ובוצעו בו הגדרות ראשוניות. שירות נעים ואדיב מאבירם ונוי. הקניה הייתה מהירה ונעימה.

אני חייבת לציין את השרות המצוין שקיבלתי בחנות מובילנד בהרצליה. קיבלתי יחס אישי וסבלני נוי המקסימה ענתה לי על כל השאלות ובסבלנות הסבירה לי איך משתמשים במכשיר באמת עם סבלנות וחיוך. תודה על העזרה בהחלט חווית קניה מצוינת ממליצה מאוד לרכוש בחנות שלהם במשכית 27

התקשרתי לברר אם הדגם בחנות. באתי. קניתי במחיר הכי זול בארץ. ויצאתי מרוצה. מוכר נחמד. וגם קניתי מגן מסך וטלפון במחיר מבצע.

ברצוני לציין את השרות המצוין שקיבלתי מה מוכרת נוי עזרה לי במאור פנים לפתוח גימייל חדש ולהוריד אפליקציות. והכל עם סבלנות וחיוך. כל הכבוד ממליץ באמת על החנות בהרצליה

רכשתי סלולרי לביתי אבל היא לא רצתה את הדגם שנקנה. החזרתי את המוצר לחנות וקיבלתי את מלא התמורה חזרה למעט מחיר מגן הזכוכית שכבר הודבק על הטלפון. אני רוצה להודות למוכר - בן בובלי ולמנהלת החנות על האדיבות ומהירות הטיפול בעניני. איזי

לאחר בירור טלפוני על המצאות הטלפון במלאי הגעתי בזריזות לסניף הרצליה. קיבלתי שירות מקצועי וענייני מהמוכרת נוי - תוך רבע שעה יצאתי עם מכשיר S6 חדש (הלבן האחרון!) כולל כיסוי ומגן זכוכית בהנחה ואחריות מורחבת, וגם במחיר נמוך ממה שתכננתי. לא פחות חשוב - שירות בכיף ועם חיוך! יש תחושה שלמכשיר יש בית ויש למי לפנות.

ימים אחדים לפני הקניה הבהרה לי המוכרת נוי כי נשארו לה רק שתי יחידות בקשתי שתשמור לי, ואכן כך עשתה. מבלי לדרוש כסף מראש.. אכן היא החזיקה בצד. באתי שילמתי, בתוספת מגן מסך מזכוכית והכל באדיבות ועזרה מקסימלית מקום מומלץ.

הגעתי עם בני לאחר שיטוט באינטרנט לקנות שני מכשירי LG ובסוף יצאנו עם מכשיר נוסף! קיבלנו שרות מצוין מקצועי אדיב יעיל מהמוכר נוי נשמח לבוא לכאן שוב בעתיד!!! בהחלט שרות יוצא דופן עזרה לנו להכניס את כל הנתונים ונתנה הסבר מקצועי ועם חיוך!

אני לקוחה חדשה של מובילנד בהרצליה קיבלתי שרות פשוט מצוין מהמוכר המקסים אבירם וחשוב לי לציין גם את המוכרת נוי על יחס אכפתי המקצועי תודה לצוות המקסים!!! אין ספק שהרוחתם לקוחה מרוצה! ממליצה באמת

הגעתי לחנות לרכוש טלפון שעדיין לא ידעתי באיזה מכשיר אני מעוניינת. קיבלתי שרות מצוין מהמוכר נוי שעזרה לי לפתוח חשבון קיימים עזרה לי להבין איך משמשים במכשיר באמת שרות מדהים כזה לא קיבלתי והייתי חייבת לציין את זה. ממליצה בחום

הגעתי לחנות כדי לרכוש מכשיר מאוד מסוים - LG G4 Beat לאחר שראיתי בזאפ שמחירו בחנות הוא 976שח המוכר הציע לי אותו במחיר של 1125 שח, וכשאמרתי לו שראיתי בזאפ מחיר אחר הוא הסביר לי שמדובר במכשיר ביבוא מקביל שלא כולל אחריות ולא כולל עברית. הוא הסביר לי שיש גם יבוא מורשה ויבוא רשמי, שמגיעים עם עברית ואחריות ועקרונית אין ביניהם הבדל. מכיוון שחשוב לי שתהיה עברית על המכשיר שילמתי 200 שקל יותר ממה שראיתי בזאפ, ורכשתי מכשיר ביבוא מורשה לפי דברי המוכר. ביצעתי שחזור הגדרות יצרן למכשיר (כי זה מה שאני עושה עם טלפון חדש) ולהפתעתי השפה העברית נעלמה. חזרתי לחנות והמוכר טוען שאסור לי!!!! לבצע שחזור הגדרות יצרן מכיוון שזה מסיר את האחריות אבל הוא מוכן לעשות לי ״טובה״ ולבצע פעולה שמתקינה לי את העברית. כשביקשתי לדעת כיצד הוא עושה זאת, הוא סרב לספר בטענה שאסור לי לבצע את הפעולה הזו. כשהתעקשתי ושאלתי מה עליי לעשות בעתיד כשארצה לנקות את הטלפון ולהתקין שוב עברית, הוא אמר שעליי לשוב לחנות כדי שהוא יבצע זאת. כששאלתי מניין לי שבתהליך הוא לא התקין תוכנות שאני לא יודע עליהן, לא הייתה לא תשובה, והוא אמר (די בציניות) שאוכל לוודא זאת רק על ידי ״שחזור הגדרות יצרן״!!!! המכירה השקרית הייתה חוויה מספיק שלילית, אך התשובה שקיבלתי כשחזרתי לחנות הייתה פשוט בלתי נסבלת. שחזור הגדרות יצרן היא פעולה שקיימת באופן מובנה בכל מכשיר אנדרואיד ובטח שאינה גורמת להסרת אחריות. פשוט חוצפה!
הלקוח שילם 150 ש"ח על הרחבת אחריות היבואן לשנתיים במקום שנה - לגבי כל היתר - מפאת שמירה על כבוד לקוחותינו ( גם החוצפנים שבהם) אנחנו מעדיפים לא להגיב לכל ההאשמות המופרכות והתלושות מהמציאות שתיאר כאן הלקוח. לא היה ולא נברא . יעידו אלפי לקוחותינו שחווית הקניה אצלנו בחנויות היא מן הטובות בארץ .

חייבת לספר על חווית הקניה במוביילנד: הגעתי בכוונה ברורה לקנות את הlg g4, אך יחד עם זאת הגעתי עם כמות שאלות שאף אחד לא היה שורד אותם.. היחס, הסבלנות וההשקעה בלקוח הייתה חוויה מפתיעה ומרגשת. אלי המוכר בחנות המשיך להסביר ולפרט את פרטי המכשיר וההבדלים, אליו התווספה נוי שנתנה גם מהטאצ' הנשי שלה. הייתי שם למעלה משעה וחצי והחיוך לא ירד מהם! באמת שבשירות כזה לא נתקלתי. זה כל כך חשוב! ממליצה בחום עליהם, הנאה מובטחת!!

הגעתי פרונטלית לחנות בהרצליה מכוון מטרה לרכישת גלקסי S5. נוי קיבלה אותי באדיבות ובחיוך. בנוסף קניתי מגן מסך שהודבק בצורה מושלמת. שירות מקצועי ואדיב, תודה.

החוויה החלה בשיחה טלפונית אינפורמטיבית , סבלנית ונעימה עם נוי, שהובילה באופן טבעי למפגש פנים אל פנים בחנות בתוך חצי שעה. הגישה השירותית והיחס האדיב עוד הועצמו מצידה, בסיועו המקצועי והיעיל של אלי. כל הכבוד למוכרנים הצעירים, הלוואי וירבו כמותם. כעת רק נותר להיות שבעי רצון וליהנות מהסמארטפון שרכשנו בהמלצתם (סאמסונג J5).

נוי נתנה לי שירות נפלא , ענתה על כל השאלות והיתה אדיבה ושירותית. בהחלט החנות הכי טובה בהרצליה פיתוח. הייתי עם בני בן העשר שבאמת היה לה מלא סבלנות. תודה ישר כוח

אני לקוח חוזר בסניף הרצליה. קניתי לביתי מכשיר לפני מספר ימים וחזרתי לרכוש מכשיר נוסף לעצמי. השרות היה אדיב במיוחד הכל בסבר פנים יפות. תודה מיוחדת למוכרת נוי המקסימה על השרות המצוין. ממליץ בהחלט

הגעתי לחנות מובייל לאנד בהרצליה קיבלתי שרות מעולה מנוי. שרות ברמה שלא רגילים לקבל בישראל. אני מאוד ממליצה להגיע למשכית 27 בהרצליה. תודה

הם היו באמצע ספירת מלאי. הרגשתי שאני מפריעה. נתנו לי תחושה לא נעימה שהגעתי באמצע. הגעתי בידיעה ברורה מה הטווח מחירים והדגם שאני רוצה. בהתחלה המוכר היה סבלני, הסביר לי על 2 דגמים. לא הפסיק להמליץ על LG 3, שהיה בטוח מעל המחיר שתיכננתי. החלטתי ללכת על J5 . מסתבר שזה לא מהיבואן הרשמי. המוכר הסביר לי שיש עליו אפליקציות ומשחקים מהיבואן. זה היה נראה לי חשוד. ביקשתי שיעביר את רשימת אנשי הקשר, ויסביר לי קצת על השימוש. הרגשתי שהוא מנפנף אותיהשרק אלך משם. הוא התעקש שאינו אפשר,כיוון שהבטריה הייתה גמורה. קפצתי לחנות סמוכה לקנות אביזרים נלוים לטלפון (שלא היו אצלו במלאי ), הם צחקו עליי,שהוא יכול היה להשתמש בבטריה שלו ולנעביר את רשימת אנשי הקשר. הם עשו זאת עבורי באדיבות. מאז שקניתי את הטלפון, הוא התחיל להתקע. מניום הראשון לשימוש. מסך המגע לא תמיד עובד. נאלצתי לכבות ולהדליק מספר פעמים. נאמר לי שעל הטלפון להישלח למעבדה. זה יקח בין 14-21 יום. התעקשתי שאיני יכולה להיות בלי טלפון. הוצע לי אחרי שאיימתי בתביעה טלפון חלופי בינתיים. לא הוצע להחליף את הטלפון, אגפי שטלפון חדש מהיבואן, לא ייתכן שכבר יתקע. הגעתי בעקבות המלצה על החנות. ממליצה להתרחק. בחנות הסמוכה קיבלתי שירות אדיב,אעפי שרכשתי שם רק מגן זכוכית ופלסטין לטלפון.
שום מילה מלבד העובדה שהחנות היתה בספירת מלאי אינה אמת פה. לקוחה נכנסה לחנות למרות שהחנות סגורה למכירות והיה שלט על הדלת שהחנות בספירת מלאי ולכן תיסגר מוקדם. הלקוחה הגיעה בחמש בערב - אמרנו לה שאנחנו בספירה - ביקשה בכל זאת לרכוש מכשיר בטענה שהיא יודעת מה היא רוצה וזה "ייקח רק שתי דקות " לדבריה. בפועל היתה בחנות מעל שעתיים ( יש מצלמות לאשר את העניין) הוסבר לה על המכשיר ארוכות למרות שהינו תוך כדי ספירה - הסברנו לה שלא ניתן כרגע למכור לה אביזרים בנוסף כי האביזרים נספרים על ידי העובדים האחרים באותו הרגע, הוצע לה להגיע למחרת ולקבל הנחה. בכל זאת ביקשה לרכוש כרגע רק מכשיר ולאחר שהוסבר לה ארוכות על המכשיר - נגמרה לו הסוללה.הצענו לה שוב להגיע למחרת (בינתים לא יכולנו להמשיך בספירה עד שלא יסיים איתה העובד שטיפל בה ) אמרה שתגיע שוב למחרת ובזה הסתיים העניין. לאחר מס ימים צלצלה לחנות וטענה שיש בעיה במכשיר - ביקשנו ממנה להגיע או לחנות או למעבדה אך סירבה והתעקשה לקבל מכשיר חדש עם שליח. הסברנו לה שלא ניתן לשלוח לה שליח עם מכשיר מבלי שנבדוק שהמכשיר שרכשה מס ימים קודם לא יבדק על ידי טכנאי כדי לשלול נזק פיזי

עשיתי הזמנת מתנה לאישתי - טלפון סלולארי חדש במחיר טוב. זמן הספקה שבוע שזה היה עוד סיבה למה להזמין כאן. שבוע עברה ולא קיבלתי כלום. בדקתי באתר מה הסטטוס - הזמנה בטיפול. פתחתי קריאה דרך אתר כדי לברר מה קורה. אף אחד לא יצר איתי קשר במשך השבוע. היום בבוקר, כאשר עברו שבויים התקשרתי ולהפתעתי נציג אמר שהם ביטלו את הזמנה. בלי להודיע. פשוט ביטלו בשקט והתעלמו מפניה באתר. וכמובן יא אפשר לקבל מוצר כי מלאי אזל. המלצה שלי - להתרחק מהחברות כאלה!
זו החוות דעת הכי חצופה שיש. הלקוח לא השאיר פרטי אשראי באתר - מ דובר במכשיר תצוגה- אחד ויחיד במחיר מציאה- ניסינו לתפוס את הלקוח טלפונית 5 פעמים ואף שלחנו לו מייל בבקשה שיצור איתנו קשר על מנת להשלים תהליך חיוב. אחרי שבוע הוא נזכר לחזור אלינו לשאול מה עם ההזמנה ... מה חשב לעצמו? שלא נמכור את המכשיר שבוע? על המכשיר היו 27 הזמנות תוך 24 שעות. כמה חבל שלקוח שיכול לכעוס רק על עצמו - מפנה כלפינו אצבע מאשימה ועוד יותר חבל שמפרסמים את זה בכלל

השירות של נועה, מנהלת החנות, היה מאוד נעים ואדיב. קיבלתי מחיר הוגן והצעות על מוצרים נלווים זולים יותר וטובים יותר. ממליץ בהחלט!